Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 15-12-18 kl 09:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Julegaveshoppingslørdag. Jeg går på med dødsforaktbog handleliste. Planen er å gå, så jeg ikke kjøper tunge eller ufornuftige ting.

Wish me luck!
Postet 15-12-18 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til, Blondie! Det trenger du.

Jeg skal drikke kaffe, gå tur med bikkja og så til boblelunsj hos en nybakt 50-åring. Blir en bra dag. (at jeg våkna med hodepine igjen forsøker jeg å ignorere)
Postet 15-12-18 kl 09:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg var på jentenes julebord i går men kjørte så formen er bra. Nå skal det fyres opp i ovnen, trenes litt og resten av helgen skal tilbringes hos kjøresten, det blir bra.
Lykke til på shopping Blondie.
Postet 15-12-18 kl 09:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen sover, men vi tre andre fyrer i ovnen og slapper av. I kveld skal vi ut og spise på et nyoppstartet spisested. Gleder meg veldig til å prøve og synes det er veldig kult at noen satser på et så lite sted. Kokken har jobbet med Arne Brimi og vært hans dessertkokk så det er fokus på lokale råvarer og norsk mat. Med vinpakke tror jeg dette blir fabelaktig. Litt juleforberedelser ellers i helga, men stresser lite med det.
Postet 15-12-18 kl 10:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg tror jammen jeg nesten er ferdig med julegavehandelen! Satt og pakket inn i går kveld, et uendelig stort lass, selv om jeg ikke har så mange jeg kjøper til. Innså at forklaringen er at jeg ikke kjøper én gave til hver, men mange små. Her er det forbedringsmuligheter til neste år, altså!

Og ikke minst å bruke mindre tankevirksomhet på det.

Putti Plutti Pott står på programmet i dag!
Postet 15-12-18 kl 10:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Endelig er kroppen i slag etter inngrepet på torsdag! Hurra! På bussen på vei til sykehuset for en siste kontroll nå. Vi får besteforeldrebesøk på julegrøt i ettermiddag, men avtalen er at de lager grøten, jeg bare handler

God lørdag alle sammen!
Postet 15-12-18 kl 10:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Så godt du er bedre, Palmen!

Jeg gjør som deg, Timar, mange gaver. Neste år skal det endres og jeg skal være tidligere ute. Skal ha meg en bytur etter frokost nå for å kjøpe de siste gavene og godteri til julestrømpene.

Det er forresten kommet snø i natt, ikke mye, men så koselig å våkne opp til.
Postet 15-12-18 kl 11:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg mangler også noen gaver. To av de vet jeg hva skal kjøpes, de 5 siste krever mer tankevirksomhet enn jeg liker. Egne foreldre og oldemor. Like vanskelig hvert år. I kveld er det duket for Polarekspressen med hele flokken, det blir kos!
Postet 15-12-18 kl 11:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Blondie! Godt du er bedre Palmen.
Her står eksamenslesing på lista og litt små juleting som må må gjøres. Tror mesteparten av gavene er i boks egentlig, men har ikke oversikt.
Postet 15-12-18 kl 11:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Julegavehandling og så lunsj med fine damer.
Postet 15-12-18 kl 11:55 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har fått sendt av gårde pakker som måtte sendes. Handlet til middag og litt baking. Lader bil akkurat nå og har fått ungen på trening. Mannen skal på vift i kveld og jeg og ungene skal se en julefilm og kose oss.
Postet 15-12-18 kl 12:10 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen (eller har det blitt formiddag?). Vi skal ut på julegaveshopping. Gaver skal sendes. Den vanskeligste gaven å fikse er dog 70-årsgaven til mamma. Hun har bursdag i dag og skal feire. Jeg har utsatt...
Postet 15-12-18 kl 12:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og så skal hemmelig venn-gaven min postes i dag.
Postet 15-12-18 kl 12:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Godt du er bedre, Palmen.

Forkjølelsen henger fortsatt i, så redusert form gjør at planene om baking utsettes. Tror jeg har kontroll på pakkene nå.
Postet 15-12-18 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ferdig! Alle gaver handlet, de som skal rundt i landet er sendt. Nå er det skiskyting på TV.
Postet 15-12-18 kl 12:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Bare kjapt innom og minner om megtildeg.no. Bestilles på nett, pakka legges i postkassa, koster 65 kroner. Får sms-varsling om at pakken er hentet og når den er levert mottaker, og mulighet for sporing underveis. Anbefales!
Postet 15-12-18 kl 12:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
... og mistes underveis. Jeg har dessverre dårlig erfaring med dem og setter min lit til Posten.
Postet 15-12-18 kl 13:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har sendt minst 10 pakker med dem i løpet av høsten, og har utelukkende god erfaring.

Fant de den ikke igjen overhodet, Blondie?
Postet 15-12-18 kl 14:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
De har ikke funnet den foreløpig, nei. Godt å høre at de stort sett funker.
Postet 15-12-18 kl 17:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Denne lørdagen gikk helt i dass pga sykdom hos meg som jeg overhodet ikke har tid til ..
Postet 15-12-18 kl 21:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Millen! Håper du er bedre i morgen.
Postet 16-12-18 kl 00:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Posten kan også hente pakker som du skal sende. Les mer her: https://www.posten.no/sende/send-fra-egen-postkasse
Postet 16-12-18 kl 10:31 av Nasse Nasse er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no