Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 02-03-22 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Hjemmekontor og snart får guttungen ut dørene, han og kompis skal på dagstur til trekket. Klarer ikke å venne meg til at guttungen er blitt så stor at han har kompiser med lappen og at det kun er kort tid til han er der selv. Satser på at de får en strålende dag i trekket og at kompisen kjører fint.

Stille på jobb denne uken og det er litt godt kjenner jeg, tenker at jeg fra neste uke av må begynne å være et par dager på kontorkontor, som er greit i seg selv hadde jeg bare sluppet pendlingen.
Postet 02-03-22 kl 07:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på banen. Glad jeg kan reise på jobb selv med to koronasyke hjemme. Negativ test før jeg reiste hjemmefra.
Postet 02-03-22 kl 07:47 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Glemte å lade bilen i går! Og med den rekkevidden den har går det ikke å kjøre, så nå lader jeg den litt etter å ha levert et barn. Da får jeg neppe parkeringsplass, så det skyver hele logistikken min. Jaja, neinei, To av to på skolen, så da er det meste annet greit.
Postet 02-03-22 kl 08:00 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Tilbake til hjemmekontor her - to streker.
Postet 02-03-22 kl 08:29 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Anda.



Hjemmekontor her også. Jeg skal ta vinterferie når jeg er ferdig med alt som haster og da var det greit å slippe turen til og fra kontoret.



Hjemmekontordagen startet med kraftig forsoving. Men det var jo litt deilig. Nå har jeg fått frokost og kaffe og har satt på en klesvask, så nå kan arbeidsdagen starte.
Postet 02-03-22 kl 08:38 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Anda!

Jeg har vært på morgenrusling i sola og kjenner på litt etterlengtet påfyll. Sykemeldt frem til i ettermiddag, så hvile står på planen.
Postet 02-03-22 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Har yngste på jobb i dag (i produksjonen), arbeidslivsfag. Skal ut og sjekke at han er "på" snart. Bare se en videogjennomgang først. :kontinuerlig opplæring:
Postet 02-03-22 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Anda!
Postet 02-03-22 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Dag tre av vinterferien, og jeg sov faktisk til etter sju – for en seier!

Har nesten bestemt meg for å ta bilen og hente det som er mitt i leiigheta til stefaren min. Flytta bortover litt ting for å gjøre det bebodd til fotografering og visning, men har ikke orka å hente det igjen. Kanskje på tide. Er bare sånt tiltak.
Postet 02-03-22 kl 09:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod opp litt senere enn jeg pleier i dag, kl 06.30, og det var bare så vanvittig deilig å se at det ikke lenger er helt mørkt ute når jeg står opp.

Ellers startet jeg med et ganske stort møte allerede kl 8, så da var det greit å ha hjemmekontor. Det er så godt å kunne variere litt etter hvilken type arbeid man skal gjøre og hvilke møter vi skal ha. Møtet i dag hadde folk på 4 forskjellige lokasjoner, så da blir det uansett på teams.

Og i dag er jeg helt alene på hjemmekontoret. Det er ekstra deilig.

Snuppa var i fyr og flamme på morgenkvisten. I dag er det premiere på skolerevyen og hun gledet seg noe så innmari. Vi skal se den på fredag.
Postet 02-03-22 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontoret, ganske sliten allerede. Omikronhalsen plager meg fortsatt, er hes og sår, harker og hoster hvis noen snakker med meg. Har gitt beskjed om at jeg starter med å snuse på jobb igjen. Fikk melding fra sjefen om at jeg måtte hvile meg når jeg var sliten, ellers tar det lenger tid å bli frisk. Fin sjef!
Postet 02-03-22 kl 09:34 av Kaprifol Kaprifol er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Nå fant jentungen ut at det var litt kjedelig å ligge i sengen å se serie hele ferien så nå ba hun om å få garn og strikkepinner og hun mente at hun trang å strikke mønster så nå er jeg strikkesupport i tillegg til på jobb.
Postet 02-03-22 kl 10:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
God bedring, Anda!

Jeg har heller laber form, høyst selvforskyldt, og jeg merker at det er lenge siden sist. Vil bare ligge på sofaen med teppe, men kjemper tappert på hjemmekontoret.
Postet 02-03-22 kl 12:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til de som trenger.

Har fått nye arbeidsoppgaver og det tar litt tid å lære noe nytt. Og plutselig var det noe som hasta. Sliten i huet.
Postet 02-03-22 kl 12:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sloss hardt for å komme meg av gårde på ferie.



Nå er tre av fire arbeidsoppgaver som hastet ferdigstilt. Jeg skal ta en liten klesvaskpause og så er det aller siste innsats før jeg pakker sekken og drar. Og det er fint vær utenfor.
Postet 02-03-22 kl 12:29 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Jeg er på kontoret, som jeg for så vidt har vært mye hele tiden den siste nedstengningen, men nå er mange andre også tilbake, helt magisk!! Jeg føler meg litt ute av vater, men kombo av hard kardiotime med påfølgende blodgivning i går kveld kan muligens være noe av årsaken.
Postet 02-03-22 kl 12:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Teknisk status på tilfluktsrom, tenk at dette er noe jeg har brukt dagen min på i dag. 2020-tallet bare fortsetter å gi.
Postet 02-03-22 kl 14:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no