Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 13-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
Ah, noen av oss har fortsatt småbarn merker jeg! Tvinsa mine våknet tidlig som de pleier. Vanligvis betyr det at de ser på barnetv i forholdsvis fred og fordragelighet i et par timer. I dag har de hatt "bli ny" dag, og begge to har sminke, neglelakk og kunstferdig oppsatt hår.
Postet 13-05-18 kl 10:58 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært våken lenge, jeg våkner alltid før ungene. Nå er den minste oppe og den eldste sover enda.

Fint vær ute så jeg skal snart gå meg en tur. Ellers så har vi ingen planer.
Postet 13-05-18 kl 11:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kaffe, frokost, rydde og pakke, kjøre hjem fra hytta er dagens plan. Hjemme vil ungene leke med venner og vi gjør vel noe vi Og, men hva uvisst.
Postet 13-05-18 kl 11:04 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, nå venter bøkene.
En tur I skauen senere idag, det er jo helt magisk ute for tiden.
Postet 13-05-18 kl 11:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal jeg skru opp spisestua og få på plass litt flere innredningsdetaljer, og så kanskje male lister, men i hvert fall uansett gå en tur. Og så skal jeg treffe Ru, tror jeg, og få festdrakter til barna på stell. Og prøve den nye støvsugeren.
Er visst bare å sette igang
Postet 13-05-18 kl 11:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Heldagser, for n-te helg på rad. Det gjenstår tre tekster, så skimter lys i tunnelen. Gleder meg til å få meg et liv igjen, kan bli stas å se om ungene husker meg, for eksempel. (Og så skal jeg gå og plante det nye morelltreet mitt, bare jeg kommer meg gjennom de siste tekstene. Hepp!)
Postet 13-05-18 kl 11:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har tretten tekster att. Det går nok bra. Men i dag skal eg ikkje jobbe, for me skal i gapahuken og grille pølser med venner. Det er alltid stas. Og ikkje bra når ein skal ha på bunaden om tre dagar. Prøvde han i dag. Huff.
Postet 13-05-18 kl 11:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann.

Jeg er treg i oppstarten i dag. Snart en tur i stallen, og så tror jeg at jeg skal gå for sofa&strikk.
Postet 13-05-18 kl 14:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har kost meg lenge i senga i dag også. Deilige langhelg! Nå skal jeg straks følge minsten i bursdag. Gå, t-bane og trikk... Det er nesten så jeg vurderer å kjøre ham ned i sentrum.

Mellomste kommer hjem sent i natt etter dannelsesturen med besteforeldrene. Regner med at han har hatt en super helg i Krakow!
Postet 13-05-18 kl 14:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på en flyplass og venter på neste fly. Det er et par timer å vente. Har funnet plasser der det går an å lade diverse dingser så ungene ikke går i frø.
Postet 13-05-18 kl 15:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sitter på toget med barna. De har vært en langhelg hos faren og kost seg. Vi rakk deilig pizza og kald hvitvin i Vågen også i deilig solskinn. Deilig helg!
Postet 13-05-18 kl 19:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no