Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 08-11-16 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Denne uka går så sakte, også er det bare tirsdag....
Postet 08-11-16 kl 08:25 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen på den skumle, skumle amerikanske valgdagen! Har nesten litt vondt i magen, verden blir aldri den samme igjen. På litt mer mikronivå, det er midtvintervær i november, grøss og gru. -10 i natt, det snør, glatte fortau, ulltøy og alt annet må graves fram i en fei. Heldigvis kom en pakke i går med to herlige, varme skjerf kjøpt her inne, de skal komme godt med!!
Postet 08-11-16 kl 08:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Valgtirsdag, ja - mer spennende enn jeg synes er greit.

Jeg skal på sykurs/workshop i dag, har planer om å få reparert en god del klær og dermed utvide garderoben. Gleder meg, selv om det egentlig frister mest å bli sittende i sofaen med kaffekopp og strikketøy og se ut på snøfillene.
Postet 08-11-16 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er skikkelig vettskremt med tanke på valget i USA i dag. Jeg føler at jeg burde sitte opp i natt for å se på, men tror kanskje ikke at det vil være optimalt for jobben jeg skal gjøre på onsdag.

Snuppa har fått tilbud om å hjelpe et eldre jentelag med en treningskamp. Jeg veklser mellom å synes det hadde vært gøy at hun prøver seg på 11'er-fotball (lille jenta mi ) og vettskremt ved tanken på å måtte stå ute i dette været i 2 timer som heiagjeng.
Postet 08-11-16 kl 09:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har startet dagen med trykkbølgebehandling på en vond skulder/arm. Det var nokså aua, gitt, men med vondt skal vondt fordrives.

Eller noe.

Postet 08-11-16 kl 09:27 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å våkne i morgen. Nå er jeg så luta lei av det der valget at jeg har lyst til å hyle, men jeg har virkelig ikke lyst til å vite resultatet av valget heller. Jeg vil våkne og ikke vite, nesten som Schrödingers katt.
Postet 08-11-16 kl 09:41 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal se "Det merkelege som hende med hunden den natta" på teater i kveld, og etter det skal jeg rett hjem og sove. Jeg velger altså å være helt sånn: med tanke på valget i USA. Men det kommer til å bli kjempeskummelt å våkne i morgen.
Postet 08-11-16 kl 09:49 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg starter dagen hjemme med sykt barn, heldigvis har jeg en del skrivejobbing i dag som kan gjøres hvorsomhelst fra, så jeg får jobbet mens hun ligger som et slakt på sofaen.

@Anda: Du vet hva jeg mener om den skulderen din, håper trykkbølgebehandling hjelper, for så vondt som det er så bør det jaggu meg fungere.
Postet 08-11-16 kl 10:08 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God bedring, Anda!

Det er så fint med kalde klare høstmorgener når jeg har varm kaffekopp i hendene og lue på hodet og ingen undervisning før etter lunsj. Fin tirsdag.
Postet 08-11-16 kl 10:18 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var -6 hjemme hos oss i morges. Det er bikkjekaldt i Stavanger!
Postet 08-11-16 kl 11:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Iskaldt her i sør også, men bilen viste kun minus tre. Men tror det er kaldere og så blåser det.
Postet 08-11-16 kl 15:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vet du, Adrienne, jeg syntes ikke det var så innmari vondt, egentlig.

OK; smertefullt et minutt eller så inni der, men det ga seg jo.

Hadde i grunnen forventet litt mer reaksjon nå noen timer etterpå, men er bare lett støl, kjennes det som.
Postet 08-11-16 kl 15:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Oslo sentrum er bikkjekald og sur når det er -2 og vind. :hutre:
Postet 08-11-16 kl 15:53 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skylder altså konsentrasjon for tida. At det går an å få gjort så lite i løpet av en dag! Nesten imponerende.
Postet 08-11-16 kl 16:05 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har fått lappet buksene mine! Merkelig hvor mye mer effektiv man blir av å være et annet sted enn hjemme, og ha godt utstyr og gode råd for hånden.
Postet 08-11-16 kl 16:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Og der gikk lufta ut av meg. Har vært supereffektiv hele dagen (nesten), men burde absolutt klart å gjøre en siste ting på lista. Prøver litt til da.
Postet 08-11-16 kl 16:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har vært på en hektisk dag på jobb fram til d ringte fra sfo, det var bare dra å hente minsten. Så da er vi hjemme da. Han plassert i sofaen, jeg skal gjøre litt forskjellig.
Postet 08-11-16 kl 16:53 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Kjip dag. Jeg er ikke imponert over verken høyre, FrP eller arbeiderpartiet.
Postet 08-11-16 kl 19:23 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg vet hva du mener, polarjenta. Jeg har en ekstremt skuffet mann her hjemme som nå får se at hjemstedet hans raseres fullstendig. Jeg har ikke ord.
Postet 08-11-16 kl 19:36 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag er det lov å være forbannet, trist, og tilogmed litt usaklig. I morra får vi brette opp ermene og jobbe videre. Avgjørelsen er tatt på helt feilet grunnlag, og det kan vi ikke la passere.
Postet 08-11-16 kl 20:21 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no