Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Gul søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Gul søndag

Postet 04-11-18 kl 09:12 av Kaffestuggu



Vi er litt usikre på plasseringen av hermetegn, men lar det gå for denne gangen.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Postet 04-11-18 kl 09:45 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har beregnet mye mer tid enn jeg trengte nå på morrakvisten, før jeg skal reise til Wien, så nå sitter jeg bare og blomstrer og venter på at taxien skal komme. Ser på Sister Wives mens jeg venter.
Postet 04-11-18 kl 09:46 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Tja, rimelig happy her. La meg i titiden i går også, selv om jeg sov fra ti til ti natta før. Har nok blitt litt gæmlis. Så nå er jeg våken og drikker kaffe. Mannen er på jobb og tenåringen sover, så jeg planlegger å nyte roen og freden og lese masse i Byens spor. Senere blir det løpetur og kino pluss en del båring papirarbeid jeg bare MÅ få unna. Føler meg som dem i IF-reklamen. Er det noe du utsetter nå?
Postet 04-11-18 kl 09:49 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hva skal du i Wien, Stompa?
Postet 04-11-18 kl 09:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Kos deg i Wien, Stompa!

Jeg er oppe, har på meg treningsklær, og skal på spinning om en time. Ungene syntes det var fryktelig lenge siden jeg hadde trent, det stemmer jo, så nå må jeg bare. Har ikke noe å skylde på i dag.
Postet 04-11-18 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Stompa.

Jeg våknet kl 6!! Jaja, lå til 7 og er godt I gang med skolearbeidet. Snart trening, besøke kjæresten og mulig kino i kveld kanskje. Og mer skolearbeid.

Det var den helga
Postet 04-11-18 kl 09:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har sovet styggdårlig i natt, bare snudd meg fra side til side. Stod opp skikkelig stiv og støl i ryggen. Hilsen meg 97 år, liksom. Jeg tenker det blir en lang ruskeværstur i oppoverbakker og i ensomhet etter frokost. Berre fordi.
Postet 04-11-18 kl 10:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Er oppe, har kaffe og har spist.
Postet 04-11-18 kl 10:55 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har vært en sving på jobb før ungene våkna, dvs han største måtte jo våkne og gå opp i min seng og overta å ha hun lille i armkroken.

Nå er det kaffe og småpusling og litt jobbing og så skal jeg få gått meg en ordentlig lang tur i dag tenker jeg.
Postet 04-11-18 kl 10:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg koser meg faktisk med å lage PowerPoint presentasjon.
Men kjenner meg selv rett kommer jeg vel innom stuggu igjen om noen timer og forbanner hele opplegget.
Postet 04-11-18 kl 11:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er litt oppskaket etter å ha drømt en veldig livaktig og frustrerende drøm. Som også betyr at jeg har sovet dårlig. Heldigvis ingen planer idag.
Postet 04-11-18 kl 11:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her reiser vi snart til håndballkamp i Moss.
Postet 04-11-18 kl 12:04 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er det slækkesøndag etter 40- årslag igår og jeg var i seng kl 0300, og oppe kl. 9.
Skal på kunstutstilling på skolen og studere.
Postet 04-11-18 kl 12:29 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Høsting av potet, gulrot og pastinakk står på programmet i dag. Samt joggetur med venninne og prepping av nevnte grønnsaker ++ til lammecarreen jeg sikret meg på tilbud i går.

Ellers suger jeg fortsatt på kinokaramellen fra i går - Bohemian Rhapsody kan anbefales på det varmeste!
Postet 04-11-18 kl 12:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God tur, Stompa!

Jeg har nesten akkurat stått opp etter at fireåringen bokstavelig talt sparka meg ut av min egen seng i natt, jeg sov noen timer i hans seng mellom 05.00 og 10.00, og så har jeg grubla på jobbting i halvsøvne en times tid, før fireåringen kom og holdt foredrag om trylling.

Jobb resten av dagen. Midtveisvurderinger, Brexit og litt pirking i toppen av en bunke engelsktekster står på programmet.
Postet 04-11-18 kl 12:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hei og hopp. Jobbesøndag på meg, passelig med motivasjon. Så jeg får se om jeg finner noe spennende å jobbe med før dagen blir til kveld.
Postet 04-11-18 kl 12:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Divine; skal en uke på kurs for skandinaviske tysklærere i regi av utdanningsdept deres. Deretter ei uke skolehospitering i Innsbruck. Alt betalt av Erasmus-midler.
Postet 04-11-18 kl 14:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
2-timers tur med podkast på øret gjorde susen. Nå er middagen i ovnen, kroppen dusjet og det er bare å surfe inn søndagen.
Postet 04-11-18 kl 16:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har vært på kunstutstilling og luftet hodet, ingen bøker åpnet ennå.
Postet 04-11-18 kl 16:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Så gøy, Stompa!

Jeg har nettopp vært og trent og føler meg veldig flink. Nå skal jeg være heiagjeng mens Poden begynner på en runde pizzasnurrer, og så skal jeg høre på podcasten min mens jeg strikker videre på skjerfet jeg begynte på i går. ^2
Postet 04-11-18 kl 18:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God tur, Stompa.
Postet 04-11-18 kl 18:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Ble wienerschnitzel til middag i dag.
Postet 04-11-18 kl 22:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no