Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 16-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen! Jeg er altså uten evne til å sove lenge. Irriterende. Da ungene var mindre så drømte jeg om å sove lenge på helg. Nå når jeg har sjansen så våkner jeg altså klokka sju og ikke sjans til å sove lenger. Nuvel. Har tent opp og satt på kaffemaskinen. Skal på styremøte og årsmøte i en festival i dag og skal på femretters middag med vin sammen med styret i kveld. Blir bra! Junior skal i slalåmbakken og mini skal på håndballturnering. Men først litt kaffe og croissant.
Postet 16-03-19 kl 08:49 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er jeg og lillebror oppe, han lager pannekaker. Han har en overnattingsgjest som ligger og sover enda.

Ingen planer for dagen, deilig det.
Postet 16-03-19 kl 09:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Berre eg som er oppe her. Mellomste er vaken, men ligger i senga enno og ser på eit eller anna. Skulle i middagsbesøk i dag, men måtte avlyse. Så det blir ein rolig dag, kanskje eg får strikka ferdig noko?
Postet 16-03-19 kl 10:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ungene er våkne, jeg var altfor tidlig oppe.
Litt skolearbeid, shopping og en treningskamp (kl 17 på en lørdag ) på planen.
Begynne på skolearbeidet da kanskje.
Postet 16-03-19 kl 10:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Denne dagen startet med litt helgeluksus i form av ferdig pannekakerøre levert på døra.

Nå nyter (?) jeg en kopp kaffe med vaniljesaus og innser at matvarehandling definitivt må stå på programmet i dag. Jeg lurer på hvor mye melk vi drikker i løpet av en uke, altså?
Postet 16-03-19 kl 10:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 16-03-19 kl 10:36 av Timar
Gammel
Er også våken, hatt første kopp kaffe. Tror jeg snart skal på biblioteket og finne litt bøker. Må også bake en ostekake til en bursdag i morgen, men eldste vil visst ta seg av den biten. Må bare handle det vi trenger.
Postet 16-03-19 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Planer for dagen: Drikke masse kaffe, trene Power og FLX, jobbe litt, vaske leiligheten, lage kyllinggryte, se OITNB.

Skal heldigvis ikke være sosial. Jeg har blitt så hjemmekjær at det nesten er urovekkende.
Postet 16-03-19 kl 10:56 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ute med kompis i går, jentekveld hos meg senere i dag. Jeg lever i hundre for å slippe å tenke så mye.

Skulle ideelt sett hatt litt mer søvn og gjort klar endel til jobbuka, men det får bli i morgen.
Postet 16-03-19 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg har kjøpt badebalje annonsert på fjesboka, og det funker som bare det. Badet mitt er så lite at man må ut for å skifte mening, men balja fikk plass og var god å sitteligge i.
Postet 16-03-19 kl 11:23 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag!
Her er planen å kjøre på kamp med mellomste. Deretter forberede middag og kake til foreldrene mine kommer senere i dag.
Postet 16-03-19 kl 12:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Minsten var oppe grytidlig i dag. Eldste skal spille kamp i dag og det er vel det vi har på planen.
Postet 16-03-19 kl 12:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har vært ute en tur sammen med foreldrene mine. Fikk kjøpt et par bukser til storebror og skjorte til lillebror. Etterpå var vi på kafe, det er sjelden vi gjør, så det var koselig.
Postet 16-03-19 kl 14:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi feiret femtiårsdag i går med koselig middag, og i dag er vi blide fremdeles. Poden skal ha ny rollespillgruppe her om en halvtimes tid, og jeg har egentlig ingen planer for dagen.
Postet 16-03-19 kl 14:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg våkner også for tidlig. Både hverdag og helg.

Men i dag har jeg derfor rukket å kjøre tre vaskemaskiner, vasket like mange bad/doer, gått lang tur med bikkja, vært på Sandvika Storsenter og handlet 50-års gave til mannen ( -Storsenteret, altså, ikke mannen), fått vaska bilen og skiftet på senga. Nuh; avis& kaffe.
Postet 16-03-19 kl 14:41 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vinterserie i fotball, ute på en kunstgressbane på Fjellhamar. Surt...
Postet 16-03-19 kl 17:58 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag! Sovet lenge, vært en tur i byen på kafe, og skravlet med hyggelig bekjent, handlet litt klær i lokal sjappe og vasket spisestuetaket (har gruet meg i evigheter). Nå er det surfing og prepping til middag. Fin lørdag!
Postet 16-03-19 kl 18:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her har mannen sovna i sofaen, de store gutta spiller PlayStation i kjellerstua og minsten ser Aladdin her oppe. Alle trenger å lande litt etter barnebursdag. Sjøl skal jeg vel gå og rydde kjøkkenet (sånn siden mannen tok alle forberedelsene). Har planer om å jage ungene i seng tidlig og lage tapas og åpne ei flaske vin, for en gangs skyld. Beina på bordet! 3 måneder til neste gang!
Postet 16-03-19 kl 18:37 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vært på jazzcafé med svigerfars storband, nå sen middag. Fin lørdag! Neste helg er det skolekorpskonkurranse for alle penga, vi arrangerer. Kommer dere Palmen?
Postet 16-03-19 kl 21:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jepp Addison, vi kommer! Søndag ganske seint tror jeg. Kanskje vi skal treffes live i år??
Postet 16-03-19 kl 23:48 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ja!! Vi spiller søndag ettermiddag også, vi må få til å treffes!
Postet 17-03-19 kl 14:54 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no