Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 22-11-19 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Endelig fredag. sliten inni margen etter denne uka. Helg skal bli godt, selv om jeg må lese til eksamen.
Postet 22-11-19 kl 08:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

I kveld skal jeg i verdens beste middag. Da blir ressurspersoner i andelsgården vår skjemt bort av en meget dyktig kokk som tryller frem en vidunderlig femretters middag av grøden i åkeren ++. Jeg husker fortsatt smaken av den fantastiske nepesuppa (rett nr. 2 av 6) fra i fjor.
Postet 22-11-19 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er dessverre åtte timer til det faller noen fredagsro her. Men så!
Postet 22-11-19 kl 09:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har på følelsen at denne dagen kommer til å snegle seg avgårde.
Postet 22-11-19 kl 09:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Møte-møte-møte-møte-møte-møte-møte-møte - HELG
One down, seven to go.
Postet 22-11-19 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Herregud Mex, det der er jo helt galskap!

Her er det sikkert et møte eller to, pleier å dukke opp ting underveis. Men ser ikke ut til å bli altfor ille, og rolig helg i vente, den siste før uti januar en gang.
Postet 22-11-19 kl 09:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Arrangement på jobb i dag, så hele dagen går med til det. Skål være medhjelper og oppdatere poengtavler.
Postet 22-11-19 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har tilbragt natten sammen med klasse 7B i et (par) klasserom. Jeg kjenner meg dypt takknemlig over at jeg ikke jobber med preteens på daglig basis, for makan til ugrei oppførsel. Jeg burde skjønt at jeg ikke hadde tålmodighet til å melde meg til en sånn jobb, men det var jo ikke akkurat en kø av foreldre som ville bidra.

Men sant skal sies; en del av dem er skikkelig flotte.

Jeg fikk frikort av sjefen min i dag, og kunne selv velge fordeling mellom avspasering og hjemmekontor etter dagsformen, og det blir MYE avspasering i dag.

Heldigvis har jeg utrolig koselige planer for helgen: jeg skal sy! Så jeg har noe å se frem til.
Postet 22-11-19 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Fredag og utsikter til ei fin helg. Det skal bakes julekaker med svigers og jeg skal på julebord på lørdag. Men først må jeg vaske ut gipsstøv etter håndverkere som har laget nytt rom, de la takplater i går og i dag håper jeg de har fått satt inn veggen mellom gammelt og nytt soverom.
Postet 22-11-19 kl 10:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg har vært usigelig travel i to uker og jeg kommer til å være det neste uke også. Men akkurat i dag kan jeg unne meg et litt roligere tempo og en litt kortere dag. Jeg skal sende eposter og rydde i mapper og gjøre så mye klart til neste uke som mulig.

I ettermiddag skal jeg ta min mor med på den store preadventshandlingen, med juleblomster og mat og kanskje noen gaver. I morgen har vi middagsgjester og på søndag er det julemarked. Det er helgen sin det.
Postet 22-11-19 kl 10:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er så hektisk på jobb for tiden at jeg klarer ikke helt å lande. Jeg håper å komme i mål med det som tynger meg mest i dag slik at jeg kan ta helg og nyte den, sammen med lesing til eksamen.
Postet 22-11-19 kl 11:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hektisk, ja. :svett: Kjenner igjen det. I dag har jeg innvilget meg hjemmekontor, siden det er praktisk talt umulig å konsentrere seg på kontoret, og har allerede fått unna noe som har ligget og gnagd i ukesvis. Nå, neste!
Postet 22-11-19 kl 11:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på julebord i kveld. Blir nok veldig bra, må bare komme meg forbi tanken om å busse rundt i regnvær. Tror ikke jeg skal ha fænsi hår.
Postet 22-11-19 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vil ha helg nå.
Postet 22-11-19 kl 14:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har ferie.
Postet 22-11-19 kl 15:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vil innføre en lov om at det er forbudt å klage på lokalsamfunnet sitt når man aldri løfter en lillefinger engang for å bidra.

Postet 22-11-19 kl 17:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Men NÅ! Herregud, for en hektisk dag!
Postet 22-11-19 kl 19:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Den er jeg med på, Maverick.
Jeg er hjemme igjen fra konferanse, og gleder meg til helg.
Postet 22-11-19 kl 19:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no