Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 25-11-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. På venterommet hos optikeren. Det blir ikke mer progressive briller på meg, så kanskje jeg kan føle at jeg ser greit igjen.
Postet 25-11-21 kl 10:03 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, denne uka har gått så sykt fort. (Godt hjulpet av at jeg har vært noen dager på jobb-reise.) For noen dyktige hyggelig kollegaer jeg har.
Postet 25-11-21 kl 10:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min uke har til gjengjeld gått veldig sakte. Kjæresten er opptatt hele uka. :fjortis:
Postet 25-11-21 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Den er kjip Blondie.
Postet 25-11-21 kl 10:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snart på vei ut døra. Skal gjøre unna de få tingene på butikken når de åpner. Kommer uansett til å være "ferdig" etter 10 min. Termometeret sier feber i min verden, men ikke medisinsk verden.
Har ringt legekontoret for å forlenge sykemeldingen. Får en telefon i løpet av dagen.
Postet 25-11-21 kl 10:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Har klaget til sjefen over kolleger og fått støtte. Godt noen ser det samme som meg.
Postet 25-11-21 kl 10:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har hatt Teams-møte på farten i dag. Lille koronavoffsen kan ikke være så lenge alene hjemme, må vite, så sein avreise hjemmefra. Jeg fant ut at det var mye bedre å bare slå seg ned på Starbucks med en kaffekopp og møte på mobilen enn å haste til kontoret. Jeg fikk vært med fullt og helt i møtet OG jeg fikk kaffe. Win Win.
Postet 25-11-21 kl 11:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Meet&Coffee to go. Genialt konsept.

Jeg har tatt fram juletreet og nissene på kontoret.
Postet 25-11-21 kl 11:52 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Fått unna litt gaver, men glemte det jeg egentlig dro for.
Postet 25-11-21 kl 12:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg jobber sykt mye for tida. Og jeg ser ingen slutt på det heller.
Postet 25-11-21 kl 17:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Samme her, Nenne. Samme hvert år når alt av ordre for neste år skal i havn. Problemet er at jeg må vente på alle andre. I år er de senere ute enn noen gang.
Postet 25-11-21 kl 20:13 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no