Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 13-02-17 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har ikke kommet meg ut av huset ennå, og synes nok det er litt urimelig at det skal være sånn mandag plutselig nå igjen.
Postet 13-02-17 kl 08:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Jeg har kjempet meg til jobb i uværet i dag, takk og pris for at jeg har ekstra klær liggende her, det var mildt sagt vått ute.
Ser på nyhetene at de har det vått i California også, og er spent på om evakueringen rammer familien i Sacramento.
Postet 13-02-17 kl 08:45 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ungene et sendt av gårde til skolen og jeg venter på at bilen skal varmes opp. Ikke helt klar for mandag her heller.
Postet 13-02-17 kl 09:03 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har en deadline i dag. Så jeg burde ikke vært her nå.

Jeg burde skrive :svosj:, men jeg frykter at jeg ikke klarer det helt allikevel.
Postet 13-02-17 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg foretrekker snøfylt utelandskap så syyyykt mye mer enn kontorlandskap.
Postet 13-02-17 kl 09:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Disse helgene går så alt for fort! Og nå er det så lenge til fredag... Men jeg er på kontoret, har fått kaffe og begynner å våkne, så det er ikke så aller verst.
Postet 13-02-17 kl 09:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Ny uvane med å legge meg og drunte og surfe når barna er sendt på skolen. #børståopp
Postet 13-02-17 kl 09:34 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fin morgen!! Solen er oppe, litt disig, men blir nok en bra dag! Jeg har tusen ting å henge i med, men er glad og fornøyd om enn litt trøtt, etter en super helg med familien samlet, koselig middag med mann og barn på restaurant fredag, vennemiddag lørdag og super dag i bakken på Norefjell i går.
Postet 13-02-17 kl 09:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er tidlig ute til en legetime og sitter i bilen og venter. Vurderer om jeg skal gå inn på venterommet, for det blir litt kaldt å sitte og vente i bilen.
Postet 13-02-17 kl 09:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Helgen var gøy, men anstrengende, og morgenen kom alt for tidlig i dag. Lillesøster er hjemme med en tung forkjølelse. Storesøster begynte heldigvis litt senere på skolen og kom seg opp med et nødskrik.

Denne uken kan vel egentlig bare gå oppover, energimessig i hvert fall.
Postet 13-02-17 kl 09:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Oppe.
Hjemme idag. Ny jobb i morgen.
Jeg har masse på lista mi idag gitt.
Postet 13-02-17 kl 09:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er trøtt. Etter ukevis med dårlig søvn pga. smerter i armene, så begynte jeg å hoste i tillegg i går kveld. Jeg er helt zombie, så det lover jo bra for denne uken.

Er på jobb, sitter og svimer men skal sikkert gjøre noe snart. Denne uken er sånn semifull, og ellers tvinner jeg tommeltotter og venter på a)svar på MR av albue og b)innkalling til intervju.
Postet 13-02-17 kl 09:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Aaaaah, der var kaffen, ja! Nå skal jeg prøve å delegere bort i hvert fall noe av todo-lista mi.
Postet 13-02-17 kl 10:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Skikkelig mandag i dag. Jeg har vondt i hele meg etter å ha skrudd IKEA-møbler til den store gullmedalje i går. Au au, stakkars meg. Ikke ble jeg ferdig heller.

Jaja. Kaffe!
Postet 13-02-17 kl 10:07 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært oppesen i hele vinter fordi jeg ikke har hatt noen real forkjølelse på tross av at familien har ligget strødd. Vel. Nå får jeg ikke så mye sympati tilbake. Det er litt underlig å gå rundt med hele hodet pakket inn i bomull. Mulig omgivelsene ikke merker forskjell.
Postet 13-02-17 kl 10:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Unge levert i barnehagen på snowracer. Effektivt, og med masse mammapoeng Nå venter på en dag på skolen. Gruppearbeid. Teoristudier. Jadda.
Postet 13-02-17 kl 10:25 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hvorfor føles det så kaldt når Yr sier at det bare er 1 minusgrad ute?
Postet 13-02-17 kl 10:40 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min gradestokk sier at det er tolv kalde ute, så jeg viser en mental finger til hele Yr. :frossen:
Postet 13-02-17 kl 10:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Minus 5 her, så ingen fare for at snøen forsvinner. Yngstemann elsker snø og skal visst gå skirenn i morgen ettermiddag.

Nydelig sol ute, sovet elendig og bare mandag.
Postet 13-02-17 kl 11:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Fem varme her i dag. Jeg hater denne vinteren.
Postet 13-02-17 kl 11:35 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Plussgrader her også, men jeg fryser likevel. Viktig med tradisjoner.

Men jeg har te, pledd og favorittarbeidsoppgave, så det kunne jammen vært verre.
Postet 13-02-17 kl 12:00 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Jeg var for utålmodig til å varme maten min skikkelig, så nå har jeg spist litt kald gryterett. Og fryser ennå.
Postet 13-02-17 kl 12:03 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tidlig morgen med gaver og trillende sykkel inn til bursdagsbarnet. Han ble levert med pastasalat og kokte egg (akkompagnert av "Albert har med seg noe æææsj!" fra en nesevis førskoleunge ),
senere i dag blir det pannekaker og is. Men først skal jeg på langturen min, så nå blir jeg borte tre timer. I sola.
Postet 13-02-17 kl 12:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Minusgrader og strålende sol på østlandet, men den kalde lufta gjør ikke akkurat underverker for lungene mine. Har vært på jobb i fire timer og er nå hjemme for å rekke legetime for å få lyttet på venstre lunge, som til tross for iherdige forsøk på å hostes opp fortsatt er der den skal være, sammen med mye annet rusk. Men: Jeg er i det minste feberfri for første dag siden onsdag, det er da enda noe.
Postet 13-02-17 kl 13:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg var også valgt å gå på jobb i dag, på tross av gjenstridig luftveisinfeksjon og stadige forsøk på å hoste opp lungene. Jeg orker ikke å ikke være ajour med det jeg kan være ajour på. Det er fint vær ute, men det automatiske solskjermingssystemet synes det er på sin plass med nesten helt lukkede persienner.
Postet 13-02-17 kl 13:13 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på jobb og banner høyt og støyende.
Postet 13-02-17 kl 13:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg hoster også så smått på lungene. Bronkiene i alle fall. Au i kroppen og feber fra i går kveld. Jeg syns jeg var veldig uheldig som ble syk akkurat nå for første gang på flere år, for jeg har en deadline onsdag. Men da jeg sjekket mailen min i sta var deadline jommen flyttet to uker fram i tid. Puh! Det betyr at jeg kan få lov til å være syk i hele dag og i hele morgen også.
Postet 13-02-17 kl 13:39 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mave: godt det er en nordlending du skal møte litt senere i dag, da. Han tåler nok litt bannskap.
Postet 13-02-17 kl 13:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er jaggu bra Adrienne!
Postet 13-02-17 kl 13:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
God bedring alle.
Kaprifol - serverte du den ekkelskapen der i gryta di lørdag, det ble ikke noe skitur på meg i går, for å si det sånn. Noen jeg kjenner lå på sofaen, gitt.
Postet 13-02-17 kl 14:24 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Akk, ja. Legen lyttet til hoste og lunger og sykemeldte meg tvert. Det har jeg jo ikke tid til.
Postet 13-02-17 kl 14:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dumme legen.
Postet 13-02-17 kl 14:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke!
Postet 13-02-17 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no