Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Tittel på ytringsbehov?

Er vel like dårlig med bloggnavn som med nick...
Gammel

Den evinnelige shopping-drømmen slipper ikke taket...

Postet 03-03-08 kl 23:45 av Høyt&Lavt
Nå begynner jeg og bli lei av å drømme om supersalg og ryddesalg.. Jeg har til og med drømt om at jeg har gitt butikken (som skal bytte lokaler) opptil flere gode råd og tips om hvordan "bli kvitt" de siste restene før de de stengte.. Jeg kan bl a nevne "ta 3, betal for to", 2 for 1, øke avslagsprosenten (har vært 70%, og jeg hadde GLEDET meg til 80 og 90 %), "posesalg-prinsippet": betal en sum, og få det du klarer å bære ut av butikken.. Og denne siste ideen har...
Høyt&Lavt sin avatar
Stabilt ustabil...
Postet under Uten kategori
Kommentarer 3 Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel

Så deilig å svømme i salat! :himle:

Postet 03-03-08 kl 01:37 av Høyt&Lavt
Noen ganger kunne jeg definitivt trengt en støttekontakt, en sånn liten Timmy Gresshoppe som satt på skulderen min, eller i det minste var i nærheten; klar til å stoppe kjeften min noen ganger... Idag fikk vi besøk av en god kamerat. Han har slitt med angst og depresjoner i snart 7år. Det siste året har det løsna litt, tror jeg. Iallfall såpass at han har begynt å forholde seg litt sosialt til andre... Han har ikke vært, og er fremdeles ikke særlig åpen om problematikken, noe som gjør det ganske...
Høyt&Lavt sin avatar
Stabilt ustabil...
Postet under Uten kategori
Kommentarer 5 Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel

Kjekt å ha-syndrom...

Postet 01-03-08 kl 13:28 av Høyt&Lavt
Du verden som jeg elsker ryddesalg, flyttesalg, opphørssalg og alle andre varianter hvor man får 70 % avslag eller mer, og jeg tar gjerne 70% avslag på allerede nedpriset vare!! Jeg kjenner jeg snart trenger å avvennes mitt shopping-på-salg-syndrom.. :skrape:
I løpet av de siste to ukene har jeg svidd av et par tusenlapper på sportsutstyr (les=5000,- pluss), noe trenger ungene, mannen eller jeg nå. Eller neste sesong. (og noe passer kanskje ikke før om 3-4 år, hva barna gjelder.. :kremt...
Høyt&Lavt sin avatar
Stabilt ustabil...
Postet under Uten kategori
Kommentarer 5 Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel

Holdt vi maska?

Postet 29-02-08 kl 02:57 av Høyt&Lavt
Neppe!
Saken er den at her i huset bor det to barn, relativt kosesjuke når de først er i humør til det.. Og de har hvert sitt rom/egen seng, jada, slapp av... Og regelen er som følger: barna må legge seg i egen seng, på eget rom, sove der, og HVIS de våkner løpet av natta, så kan de komme inn til oss (samboern og meg), under forutsetning av at de
1: vi har fått sove noen timer alene i egen seng
2: barnet må komme nærmest lydløst (unntak ved sykdom og mareritt...)
3:det...
Høyt&Lavt sin avatar
Stabilt ustabil...
Postet under Uten kategori
Kommentarer 4 Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel

Hipp hurra for bamsefar, ytringsbehov og egen blogg!

Postet 28-02-08 kl 01:11 av Høyt&Lavt
Akkurat i det jeg skulle til å vrenge meg på tastaturet i kveld, og skrive mitt første blogginnlegg, fikk jeg besøk av en god kamerat jeg ikke har snakket med på en stund... .
Men jeg kommer sterkere tilbake imorgen, uthvilt og konsentrert, og med en festlig episode om da småtten min våknet her om natten og febrilsk forsøkte seg på sjefsrollen i heimen :smile:
Høyt&Lavt sin avatar
Stabilt ustabil...
Postet under Uten kategori
Kommentarer 3 Høyt&Lavt er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no