Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Bare jeg og ungene som er oppe. Jeg kjenner at jeg er sååå ferdig med baby og småtasser. Etter snart en mmd med dårlig og oppstykket søvn pga vond skulder lengter jeg tilbake til sammenhengende søvn. mannen og kidsa skal ut på ski idag og så skal vi på bursdagslag til tantebarn. I morgen begynner jeg på jobb igjen. Bare i førti prosent, men blir greit å komme i gang igjen.
Postet 04-02-18 kl 09:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bare meg som er oppe her. Ingen store planer for dagen, skal skru ned en seng og gå meg en tur. Ellers så blir det nok en rolig dag.
Postet 04-02-18 kl 09:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Alt for sent i seng.
Snart håndballcup med minste og kamp med mellomste. Det var den søndagen...
Postet 04-02-18 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg klarte å snike meg opp før alle andre og har gjort en lang yogaøkt og meditert og nå håper jeg bare at jeg klarer å bevare zen-følelsen gjennom dagen. :-)

God bedring til skulderen vixen, det høres kjipt ut.
Postet 04-02-18 kl 10:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrenenatt igjen, det gjør sitt til en sløv søndag. Friskusmannen har overnattet ute i 14 blå, jeg trives best foran peisen. Nydelig sol i dag, så det blir nok en rusletur.
Postet 04-02-18 kl 10:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mann og svigermor ser på Star Wars. Tenåringen sover. Jeg drikker kaffe. Vi skal inn til Oslo og spise på Lenongrass sammen eldstemann i dag, og lurer på hva vi skal ta oss til før det. Det er pent ute, men svigermor (britisk) strever litt med minus elleve.
Postet 04-02-18 kl 11:01 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på vakt og blir her til halv to i dag. Det er tøft å starte søndagen med tunge og vonde historier, samtidig er det godt å få være et lyspunkt for mange. Alt i alt føles det nyttig, og det er vel det viktigste.

Håper å få testet de splitter nye skiene når jeg kommer hjem!
Postet 04-02-18 kl 11:36 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har hatt en urolig natt med løping på toalettet, magen er i ulage. Skulle egentlig gå en lang skitur, nå må jeg kjenne litt på formen. Mulig det bare blir en kort skitur, evt. en tur på bena hvis det stabiliserer seg. Tomt hus i dag også, nå skal jeg straks fikse litt i huset, sette på en vask og øve litt.
Postet 04-02-18 kl 12:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har lagt fra meg førsteutkastet til krimboka mi og skal la det ligge til modning noen uker. Nå har jeg plukket frem et annet førsteutkast og skal redigere det. Gleder meg!
Postet 04-02-18 kl 12:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! (hehe)

Jeg har kaffe, blid jentunge og blid vofse, sitter og småjobber litt ved kjøkkenbenken, og funderer på hva som blir dagens tur med liten tass og hund. Hvervenbukta kanskje.
Postet 04-02-18 kl 12:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her skal dagen tilbringes som dugnadsvakt i hall. Men håndballungen og resten av familien skal kose seg ute i sola. Ja, jeg ER sur!
Postet 04-02-18 kl 13:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er fortsatt i pysjen, skal ut med hundene på en liten tur etterpå, men strever med å finne et sted jeg tør gå. Holde og nytt kne er ingen god kombinasjon.
Postet 04-02-18 kl 13:26 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg hadde bestemt meg for å bli frisk i løpet av helgen, men influensaen mener visst noe annet. Det er oppskrytt å ligge på sofaen, altså.
Postet 04-02-18 kl 14:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh, stakkars stakkars Skilpadda, denne runden med influensa er så fææææl!

(Jeg tror aldri man blir helt frisk igjen egentlig. )
Postet 04-02-18 kl 14:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Stakkars alle som er syke!
Jeg håper å lure influensaen i år, jeg har rett og slett glemt å vaksinere meg. Håper ukevis med bihulebetennelse er nok denne vinteren.
Postet 04-02-18 kl 14:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God bedring, Skilp!

Her sitter vi rundt i pysjen og shopper togbilletter. (Siden de har en tendens til å koste ti ganger så mye hvis du ikke kjøper dem flere uker før avreise.) Skal sikkert komme meg i dusjen en gang. Lover.
Postet 04-02-18 kl 14:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gått opp på nærmeste fjell i dag og. Men ser eg må enten finna eit anna fjell, eller klare å gjera turen lengre. Eller gå opp og ned 2 gonger. Det gidder eg ikkje. Gå på tur i ein time og ikkje klare skrittmålet er litt kjedelig.
Postet 04-02-18 kl 15:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring!

Jeg har vaska bad og kjøkken og skulle vært ute og lufta unger i finværet, men kom på at jeg egentlig drukner i vurderingsarbeid, så da blir det noen timer jobb. Blir ikke vinterferie i år, heller... I det minste har jeg kaffe og sjokolade, og mannen må hanskes med de gærne ungene aleine. Jeg er i grunnen fornøyd om huset står ved dagens slutt. Nå kan det heldigvis se ut som om de skal rive ned tantes hus i stedet, de driver og pakker, hører jeg.
Postet 04-02-18 kl 15:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Aldri en helg uten en kamp. Nå lurer jeg med meg de to minste på skitur inn til Lilloseter før mellomste skal spille kamp i kveld.
Postet 04-02-18 kl 15:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig dag her. Mannen er syk og sofaliggende og ungene er ikke helt i slag de heller. Lurer på om jeg skal ta meg en liten rask runde før middag.
Postet 04-02-18 kl 15:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har tilbragt søndagen i håndballhallen. Men bare som forelder/tilskuer. Snuppas lag vant kampen sin. Knertens lag spilte først uavgjort og så tapte de med bare ett mål. Laget hans har stort sett tapt tosifra, så vi er virkelig strålende fornøyd. Og kanskje er jeg aller mest fornøyd med at han har skjønt at han kan skyte (og score!) uten å finte seg helt gjennom først.
Postet 04-02-18 kl 15:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på årets første skitur, helt nydelig. Sol og blå himmel, blide barn og kakao og sjokolade. Det må nok snart gjentas.
Postet 04-02-18 kl 16:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg skal lage rødvinssaus, og prøver jobbe meg forbi at rødvin er nesten den eneste ingrediensen jeg faktisk har i hus.
Postet 04-02-18 kl 17:28 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Hatt en deilig helg på fjellet; nå tog tilbake til hovedstaden - dvs Gardermoen og fly til Køben. Kontraster er bra.
Postet 04-02-18 kl 17:52 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
30 km på ski uten flokken min i dag. Litt snålt, egentlig. Og de første 15 var topp, men så slo den andre skulderen min, som egentlig er frisk, seg helt vrang, så returen var vond og lang. Nå har jeg dusja, svelget Voltaren og klint på mengder med Ibux, og håper denne ikke varer. For det fortjener jeg ikke.
Postet 04-02-18 kl 18:41 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vi har også vært på skitur. 1 km relativt rolig og de siste tre non stop sutring pga kalde fingre og tær. Sist var det før varmt. Blir aldri bra nok. Spørs om jeg drar alene neste gang.
Postet 04-02-18 kl 20:16 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no