Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 24-06-19 kl 10:02 av Kaffestuggu

Bare seks måneder igjen til jul. På tide å begynne planleggingen.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Jul?

Siste arbeidsuka før gårdsfestival og interrail. Ut i produksjonen med seg! :svosj:
Postet 24-06-19 kl 10:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Rema hadde julebrus her om dagen.

Jeg er på kontoret, kort dag, for jeg skal følge kidsa til flyet. De skal på camp granny, jeg skal kose meg alene hjemme.
Postet 24-06-19 kl 10:29 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb igjen etter sykdom i forrige uke. Litt å ta tak i, men eller rolig ser det ut som.

I kveld kommer datter hjem fra fotballcup. Har sett noen bilder underveis, det ser ut som de har hatt det kjekt.
Postet 24-06-19 kl 10:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Masse glade barn levert både her og der, og jeg har fått meg en lengre spasertur til en t-banestasjon i solsteiken. Varmt, jo!!

Jeg skal jobbe to uker til, jeg, men kjenner at motivasjonen ikke er helt på topp akkurat nok. Hjelper egentlig ikke at jeg har masse å gjøre disse to ukene heller. 😏
Postet 24-06-19 kl 11:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ungdommene i huset er på orkestercamp og korpscamp, mor og far alene, far veldig pjusk og dårlig form men kan ikke være borte fra jobb, må vite. Alt samvær må foregå i ytterste taushet, han går inn i en dyp introverthet, mer enn vanlig, når han er syk.. Skravlesyk, jeg?

Selv i laber form ble han med på tidenes mest fantastiske konsert i går, og angret nok ikke, vi svever litt enda. Chick Corea med digert band i 3,5 time, inne i en svett konsertsal, var vår St.Hans-feiring.
Postet 24-06-19 kl 11:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har rukket en løpetur mellom regnbygene, Frøkna er på treningssenteret, og Herremannen begynner sommerjobben sin som omviser på det nyåpnede jektefartsmuseet om 80 minutter. Han har pugget manus hele helga, så jeg kan det nesten utenat, jeg også. Tror jeg skal melde meg som tilkallingsvikar.
Postet 24-06-19 kl 11:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Siste jobbe-jobb dag før ferie.
I morgen og tirsdag er det ledersamling, og så er det ferie.
Postet 24-06-19 kl 11:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mann er på kurs hele uken, jeg er på jobb, guttungen skal ta trafikalt grunnkurs denne uken og jeg greide å fjernstyre han til feil bygg og måtte få svigerfar til å kjøre etter bussen for å få han på rett plass. Jentungen er på art camp hos en tradisjonell kunstner i dag før hun skal på street art camp i morgen og leke med spraybokser. På torsdag skal hun på kurs å lage tre retters middag sammen med lærlinger fra Renaa. Hei hvor det går.
Postet 24-06-19 kl 11:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
På jobb. Klarte å forsove oss og yngste skulle være ut av døren 20 minutter senere på sommerskole. Men, det gikk! Da jeg kom på jobb virket ikke kortet (gikk ut i går, hadde jo vært fint med en påminnelse om det på mail på fredag) og da jeg gikk i vakten for å fornye det fikk jeg beskjed om at sikkerhetskurset gikk ut for halvannet år siden! Vel, jeg var i kranglehumør og diskuterte. Det er nå ordnet, jeg hadde mitt på det tørre. Dagen kan kun bli bedre.
Postet 24-06-19 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg må smette ned i sykkelgarasjen og hente tannbørsten min mellom møter her. Har sovet i telt i skogen og syklet rett på jobb. Rakk første møte nydusjet og nysminket, men hadde altså glemt å børste tennene, så det bør vel gjøres.


Men SÅ deilig å telte sånn! Vi burde gjøre det MYE oftere!
Postet 24-06-19 kl 12:26 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har snakket med NAV.
Postet 24-06-19 kl 13:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er fremdeles arbeidsledig sosionom og akkurat nå kjenner jeg at det er helt greit. Jeg har hatt skuldrene oppunder øra i tre år, det tar tid å få dem nedover igjen.
Postet 24-06-19 kl 13:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh, surr med samordna opptak og hvilke papirer som skal lastes opp, siden jeg er så gammel som jeg er så får jeg ikke samlevitnemål, jeg må laste opp kompetansebevis fra GK, VK1, fagprøve og Vg påbygg. Og da skjønner jeg ikke hvordan jeg skal regne ut snittet for å finne ut om jeg kommer inn på ønsket utdanning. Æsj altså.
Postet 24-06-19 kl 13:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er vel unt, Pappalille! Og så tror jeg jo du vil bli en knallflink sosionom!
Postet 24-06-19 kl 13:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Første dag på jobb. Det leses og leses. Og ja, 6 mnd til julaften. Hadde ikke tenkt over det hadde jeg ikke sjekket når prøveperioden min er over.
Postet 24-06-19 kl 13:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Jeg har nå gått en god lang tur i skogen for andre dag på rad, så deilig! Nå har jeg en uke hjemme før vi drar på ferie, og planen er tur hver dag. Jeg er fortsatt litt preget av å ha hatt kikhoste i tre uker, men kjenner at jeg får mer energi for hver dag nå. Det er bra, for min duracellkanin av en mann har planer om en topptur/fjelltur på en gresk øy om en ukes tid... stort of my life at jeg må lade opp til å dra på ferie med han. Begge ungene er på idrettskoler denne uka, veldig glad for at de fortsatt har veldig lyst til det.
Postet 24-06-19 kl 13:59 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er i/på (?) Cambden Market. Ikke heeeelt min stil, men sekstenåringen synes stedet er kult, så jeg ofrer meg.
Postet 24-06-19 kl 14:26 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Jeg elsker Camden Market. Heldiggris!
Postet 24-06-19 kl 14:41 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herregud, så stolt jeg er av Herremannen! Har sittet gjennom to "forestillinger", og han er så flink!
Postet 24-06-19 kl 14:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Så moro, Stompa!

Jeg har skikkelig lyst på ferie nå og er heldigvis inne i siste uka nå, men det henger vel ofte sammen, gjør det ikke? Jeg synes alltid at siste dag før ferien så tenker jeg at jeg ikke hadde holdt ut en dag til, uansett om ferien er tidlig eller sein.
Postet 24-06-19 kl 15:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Jeg er også glad jeg har ferie fra helgen av selv om det kun er to uker.
Postet 24-06-19 kl 16:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg brukte en halv evighet på å få levert barn til Gardermoen i dag. Bare for å konstatere at hun slett ikke hadde trengt å ha moren sin der, for hun fiksa alt selv uten problemer. Nå sitter jeg her og lurer på om hun klarer å bytte til riktig fly på Kastrup. Hun har to timer på å finne riktig gate, så jeg tror det skal gå bra.

Store unger er luksus altså.
Postet 24-06-19 kl 16:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sneipen har fikset seg selv fra Flytoget en stund nå, Tjorven, det går så fint!
Postet 24-06-19 kl 19:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no