Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-05-20 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Straks avgårde på jobb. Tror det blir en mellomting av kontor og hjemmekontor i dag.
Postet 19-05-20 kl 08:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, vel installert på hjemmekontoret. Mannen skal visstnok ha masse teamsmøter i dag, og dattera skal ha eksamen på rommet sitt, så her er det bare å holde seg i ro og jobbe idag.
Postet 19-05-20 kl 09:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I dag er det tilbake til hjemmekontoret. Og begge ungene er på skolen, i hvertfall på formiddagen, eldste er hjemme igjen 11. for han har bare halve dager.
Postet 19-05-20 kl 09:06 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Ny dag på hjemmekontoret med masse møter. Virker til å være mye pollen. Både arvingen og jeg er helt utslått
Postet 19-05-20 kl 09:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor. Jeg er den eneste som sitter rundt spisebordet hvor vi har vært tre stykker de siste månedene. Knerten er på skolen tre timer hver dag (8-11) og mannen har laget kontorplass i 2. etasje (jeg hadde ikke forestilt meg at det skulle bli plass til noen pult der, men det ble det). Det er litt rart, men mest godt.

Jeg jobber bare 50 % nå, og det skal jeg gjøre en del uker til. Sjefen min mener at jeg får god øvelse i å delegere nå, og at dette nok ikke er så dumt.
Postet 19-05-20 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på jobb og (nesten) klar til to maratondager der jeg skal ha 23 muntligprøver i tysk i en avgangsgruppe. :svett:
Postet 19-05-20 kl 09:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På hjemmekontoret, var innom kontoret i går ettermiddag og fikk endelig hentet docking, skjermer osv. Så nå står jeg på hjemmekontoret og er ganske fornøyd.
Eldste hoster og har sår hals så hun får ikke gått fysisk på skolen, men får fortsette med hjemmeundervisning.
Postet 19-05-20 kl 09:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Levert bil på service, dvs de skal fikse air conditioning. Blir greit med kald bil igjen! Ellers har jeg et fysisk møte med mat, noe å se frem til.
Postet 19-05-20 kl 09:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Stompa. Jeg er innstallert på sofakontoret. Tok en litt lang morgen og deilig frokost.

Mannen er på jobb, storesøster starter dagen med en frisørtime før hjemmeskole, og lillesøster har så lite skoleopplegg i dag at hun har tilbudt seg å lage middag.
Postet 19-05-20 kl 09:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. De 2 andre er hjemme, en er syk.
Postet 19-05-20 kl 10:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb og her har noen pyntet arbeidsbordet mitt. Jeg klokker inn 42, foreløpig er det fint. Lite selskap med kjæresten og barna i kveld.
Postet 19-05-20 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Blondie!
Postet 19-05-20 kl 11:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med Blondie!
Postet 19-05-20 kl 11:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Takk og pris for at jeg kan reise på jobb. Akkurat nå sitter jeg og venter på foreldre som skal komme for å signere et skriv. Ikke så mange som kommer akkurat nå og jeg håper iPad-batteriet holder i en drøy time til. En av lærerne kom med en rull sjokolade til meg i morges etter en prat vi hadde i går. Så da trillet det en liten tåre. Hyggelig med sånne gester av og til.
Postet 19-05-20 kl 11:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for Blondie!

Jeg har startet dagen med å handle for jobb, og rydde på plass varer. Blir dermed den heldige vinneren av litt ekstra brus og is som har gått ut på dato!

Endelig skinner sola, og det ser ut til at temperaturen er på vei tilbake til noe som passer mer med årstiden.
Postet 19-05-20 kl 11:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie.
Postet 19-05-20 kl 11:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie!

Er på plass på hjemmekontoret. Har kommet inn en del dokumenter som jeg må lese, så da har jeg noe konkret å gjøre og kan ta sofakontor.

Og så må jeg bake brød. Glemte at jeg tok siste skiven i går, så derfor ingen brød til frokost i dag.
Postet 19-05-20 kl 11:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie.
Postet 19-05-20 kl 11:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med ung innklokking, Blondie! Eg og har bursdag, men klokker inn 51 ondus: lite selskap her og, med mor og samboer, jentungen og kjæresten. Blir fint!
Postet 19-05-20 kl 12:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen Hondacrv!
Postet 19-05-20 kl 12:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen til dagens bursdagsbarn.
Postet 19-05-20 kl 12:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Hjemmekontor her også, og sprengjobbing mot deadline sånn egentlig. Må bare få hodet i gir etter møter og lunsj, og vekke deadlinespøkelset så jeg får litt futt på det hele.
Postet 19-05-20 kl 12:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har endelig fått på plass gardin i takvinduet på hjemmekontoret og kan nå jobbe uten å bli blendet etter klokken ett. Kostet det hvite ut av øyet, siden takvindugardiner leveres på mål, men fullstendig verdt det når jeg kjenner hvor mye mer behagelig det er å jobbe uten det sterke lyset.
Postet 19-05-20 kl 13:11 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Hondacrv.
Postet 19-05-20 kl 13:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen til både Blondie og Hondacrv.
Postet 19-05-20 kl 19:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen til både Blondie og Hondacrv!
Postet 19-05-20 kl 20:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Takk, alle! :neier:
Postet 19-05-20 kl 23:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Takk alle!
Postet 20-05-20 kl 00:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no