Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 02-06-20 kl 08:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Ny uke, nye muligheter. Fikk på fredag vite at stillingen min organiseres bort, så må prøve å finne ut mer om den nye stillingen jeg er tenkt inn i.
Skal også en tur til naprapaten - mistenker isjas eller falsk isjas - ubehagelig er det ihvertfall
Postet 02-06-20 kl 09:05 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, på plass på hjemmekontoret. Mann og gutt er gått på jobb, guttungen har fått sommerjobb. Jentungen er avlevert til turdag på skolen og jeg har kjekke kolleger som "truer" med å komme til meg på lunsj i dag.
Postet 02-06-20 kl 09:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandsgstirsdag.
Skulle hatt fri to dager til. Det har vært fantastisk deilig med langhelg og nyydelig sommervær.
Postet 02-06-20 kl 09:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Brå start etter deilig pinse, nå er det innspurt som gjelder. Blir hektisk i to uker nå, så er det rolig etter det. Det er til å holde ut. :svisj:
Postet 02-06-20 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Begge ungene har gått på skolen og mannen sitter på hjemmekontor i en annen etasje. Så det er rolig på mitt hjemmekontor.

Knerten starter full skole med hele klassen i morgen, og gleder seg veldig til det. Snuppa skal gå i sin blandingskohort ut denne uka, og trives så godt med gjengen der at hun ønsker at det bare kunne vare evig.

Jeg skal på kurs i morgen og torsdag, og det skal bli veldig rart å sitte bak pc-en og bare ta imot info. Vanligvis er det jeg som snakker 80 % av de møtene jeg deltar på, så jeg er litt spent. Jeg har i hvert fall sørget for å ha nok strikketøy tilgjengelig.
Postet 02-06-20 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn, jeg har kontoruke, og her er det stille. Nesten så det ikke er noe vits. Men å komme seg litt ut av huset da. Jeg har brukt ca hele pinsen på å ligge på sofaen i hagen, og savner det allerede.
Postet 02-06-20 kl 09:57 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har gått i feriemodus ettrr denne deilige langhelgen, mrd gjøre litt, daffe litt osv.
Aller mest vil jeg bare binge og sove. 4 timer søvn inatt er litt for lite kjenner jeg.
Postet 02-06-20 kl 10:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg sitter i morgenkåpe og pusler litt med manuset mitt. Innlevering om to uker, bør ha skrevet minst 6000 ord til.
Postet 02-06-20 kl 10:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Det var tungt å stå opp i dag, men nå har jeg klart det, og har kommet meg på jobb. Her er det nesten ingen folk, og det er litt stusslig. Kunne jo håpet at det gjorde at jeg fikk gjort ekstra mye, men det bruker dessverre ikke å bety det.
Postet 02-06-20 kl 10:30 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var tungt å komme i gang i dag. Mange møter og en del rapporter som skal leveres.
Postet 02-06-20 kl 10:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har på meg andre sko enn jeg vanligvis bruker og byttet ikke om sålene. Det merkes gitt.
Postet 02-06-20 kl 11:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen! Jeg har en fiksedag, med både tannlege for lillebror og frisøravtaler for alle ungene. Tannlege unnagjort, får henge i og vurdere noen elevtekster før frisørtimen. Bittelitt lei, men ser lys i tunnelen!
Postet 02-06-20 kl 11:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har hjemmekontor, men ikke så veldig effektivt. Det har kommet gravemaskin så nå skal det endelig bli orden på tomta. Gleder meg veldig til det blir orden rundt her. Ungene er på skolen og mini skal på sin første fotballtrening denne sesongen. Blir bra. Jeg har kommet litt i feriemodus, men må få opp dampen for det er egentlig travelt på jobb.
Postet 02-06-20 kl 11:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på kontoret, men skal straks dra hjem for å ha tlfmøte. Jeg visste ikke det før jeg dro hit i morrest så jeg tok ikke med ladder. Og siden det har vært en del tlfer hittil i dag stoler jeg ikke på at den holder ut møtet.
Postet 02-06-20 kl 12:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Etter en veldig produktiv formiddag, så har jeg tatt med meg PC`en ut i hagen. Regner med at styggværet kommer nå, så må benytte de timene vi har igjen.

Har dattera her med meg. Hun spinner snart rundt seg selv. Skal begynne med en 48 timers hjemmeeksamen i Prosjektledelse i praksis nå kl. 14.00, og vil helst bare komme igang.
Postet 02-06-20 kl 13:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, men skal snart avgårde. Har kjøpt meg andel i samdyrking, og skal ned for å være med på første dugnadsdag. Jeg gleder meg!
Postet 02-06-20 kl 13:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er på kontoret for en gangs skyld, det er sånn passe egentlig. Jeg er på tredje kontorplass på under ett år, og denne er antakelig den dårligste så langt. Nuvel, et bittelite fysisk møte og ellers Teamsmøter hele dagen, så bare å holde ut!
Postet 02-06-20 kl 13:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på hjemmekontoret, men det går sakte her også. Mest lyst til å sløve i sola... før det blir kjøligere vær. Men det har jeg jo ikke tid til.
Postet 02-06-20 kl 14:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg forbereder meg til eksamen i morgen - og det går så der. Herlighet, så treig jeg er.

Postet 02-06-20 kl 15:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Oppdatert 02-06-20 kl 18:17 av Pøblis
Gammel
Sissel sin avatar
Da er jeg straks klar til å logge av for i dag, og sette i gang med middagen.
Postet 02-06-20 kl 15:51 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no