Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-06-20 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først?

Har kaffe og ting å gjøre. Better start, then.
Postet 03-06-20 kl 08:56 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har tatt bussen til kontoret, nesten så jeg føler meg vill og uansvarlig. Mannen skal sjonglere hjemmekontor, rørlegger, elektriker samt halv hjemmeskoledag for Ville - helt greit å jobbe et annet sted, kjenner jeg.
Postet 03-06-20 kl 09:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, skal delta på et jobbintervju straks. Ellers blir det vel en rolig dag.
Postet 03-06-20 kl 09:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
I dag fikk jeg heiarop mens jeg syklet til jobb. MDG sto og takket for at jeg syklet.
Postet 03-06-20 kl 09:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på kurs og skal gjøre det i hele dag og i morgen. Jeg strevde fælt med lyd i starten, men nå ser det ut til å gå bra. Veldig spent på om dette blir ålreit. 8 timer med input 2 dager på rad blir mye.
Postet 03-06-20 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det rettebunke for alle penga.
Postet 03-06-20 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ah, Blånn, jeg syklet på andre siden av gaten der de heiet, og lurte på hva det var, litt små skrift på plakatene gjorde det vanskelig å lese på andre siden av veien.
Men da vet jeg det.
Postet 03-06-20 kl 09:51 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg sykler hele året, men hadde blitt pissesur på et politisk parti som skulle applaudert meg for det. Godt jeg sitter hjemme i dag.
Postet 03-06-20 kl 09:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du hadde blitt pissesur på MDG om de så hadde servert deg champagne og fått Michael Krohn til å synge intimkonsert for deg, Candy.

Jeg skal på kontoret i dag og gjøre fæle ting. Jaja.
Postet 03-06-20 kl 10:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Jeg er tilbake på hjemmekontoret og skal lese en haug tilbud i dag, så jeg må lade opp med kaffe og godt mot.
Postet 03-06-20 kl 10:14 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Veldig tungt å stå opp og komme seg på hjemmekontoret i dag også. Men jeg er pålogget, har svart på noen mail og lest meg opp på dagens tema.
Postet 03-06-20 kl 10:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tung vei til gjemmekontoret her også. Ulempen er at jeg ser alt det som burde vært gjort i leiligheten. Den bærer preg av at det har vært utevær en stund. Må rette 30 elevprosjekter før jeg får gjort noe med det uansett.
Postet 03-06-20 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 03-06-20 kl 11:31 av Blondie
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb og er sur. Gjør ditt, neste dag viser det seg at det ikke skulle vært gjort likevel. Og sånn går nu dagan.
Samarbeidsmøte etter jobb.
Postet 03-06-20 kl 11:38 av star star er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg fikk utdelt nybakt rundstykke på vei til jobb en gang. De var tiltenkt syklister, men jeg som løp fikk aller nådigst også smake. Tror dog det var en bakerikjede og ikke et politisk parti som heiet på oss miljøvennlige reisende.

Det er faktisk så kaldt på hjemmekontoret mitt at jeg måtte fyre opp varmeovn! Nå tror jeg jeg skal vrenge av meg raggsokker og genser, og ta en liten pause oppe i varmen!
Postet 03-06-20 kl 12:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har 27 grader på kontoret. I går kom det opp i 29...
Postet 03-06-20 kl 14:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg måtte gi meg på hjemmekontoret i går fordi det ble for varmt, og begynner å nærme meg det samme punktet nå også. Sol på svart skråtak = varmt.
Postet 03-06-20 kl 14:46 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har hatt krevende, men positivt møte. Og unnet meg en litt for dyr kjole på veien hjem. Den er veldig fin da, og jeg er ganske trygg på at den er klassisk og at jeg kommer til å ha glede av den lenge.

Nå har jeg masse etterarbeid etter dette møtet og forberedelser til møte i morgen og absolutt ingen arbeidslyst.

Jeg skal jobbe til 15.30 og så tror jeg at jeg skal unne meg litt hagearbeid før trening. Jeg elsker at treningssenteret mitt har begynt med utetimer og håper at de fortsetter også når det blir mulig å trene inne. Nå når det er så strålende vær blir jeg veldig blid av gruppetrening ute.
Postet 03-06-20 kl 14:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Da er arbeidsdagen snart over. Ble sol her i dag også, regner med at regnet kommer i morgen.

Har jobbet ganske effektivt i dag, samt lest korrektur på hjemmeeksamen i Prosjektledelse i praksis.
Postet 03-06-20 kl 15:53 av Sissel Sissel er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no