Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 04-06-20 kl 09:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg er alene hjemme! Kanskje en effektiv jobbe dag da?
Postet 04-06-20 kl 09:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn. Har kommet meg på jobb. Ingen som heiet på syklistene i dag. Vikarkabalen er lagt (den var enkel) og trinnene kommer med 15 minutters mellomrom. Vi fortsetter som nå ut skoleåret.

Plan for dagen: delegere bort ansvar. Noen vil arrangere sommeraktiviteter for elevene våre, men fint om noen på skolen (les: Blånn) kan ha ansvaret.
Postet 04-06-20 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Regnfull dag her i dag. Sånn passe inspirert, men i gang.
Postet 04-06-20 kl 09:45 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret, tilsettingsmøte, lege og et annet møte står på programmet i dag.
Postet 04-06-20 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn. Jeg er fortsatt på hjemmekontor. Arbeidsplassen min åpner for jobbkontor i morgen, men jeg har ikke sånt kontor for øyeblikket så jeg regner med jeg må fortsette å sitte her en stund til. Jeg har vondt i nakken etter å ha vært hos frisøren i går. Noen minutter i en sånn frisørvask er drepen!
Postet 04-06-20 kl 10:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, prøver å gjøre litt småting i huset innimellom. Det er litt tungvint å ikke ha kjøkken, det blir godt å få det på plass igjen!
Postet 04-06-20 kl 10:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på kurs på hjemmekontoret. Jeg lærer mye og får samtidig strikket. Det er jo vinn-vinn.
Postet 04-06-20 kl 10:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er helt uinspirert i dag, men gjør så godt jeg kan. Litt mat kan kanskje gjøre noe med energi nivået.
Postet 04-06-20 kl 10:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda en uinspirert melder seg. Psyken dalte etter møtet i går og er fortsatt i kjelleren.
Postet 04-06-20 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er så forferdelig trøtt om dagen! Hele familien klager egentlig på akkurat det, er ikke det rart? Jeg har sjekket blodprosent og alt det der og nå tar jeg en allergitablett på kvelden hvis det skulle være noe sånt. Jeg er helt frisk, bare grusomt trøtt!
Postet 04-06-20 kl 11:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er en del som blir trøtt av allergitabletter dagen etter, Nenne. Mange trøtte her også, tror det er litt årstid og slitasje etter slitsom vår for vår del. Sjuåringen er kvikk, da.

Rolig hjemmekontordag, i dag uten noen barn hjemme, og med innlagt avspasering om kort tid for å spise lunsj med mannen, på restaurant! Det er det nærmeste vi har vært en "date" på en god stund. Ellers ser jeg skeptisk ut på været og er redd ungene er sparsommelig utstyrt på klesfronten.
Postet 04-06-20 kl 11:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me har henta bunaden til mellomste i dag. Ho var så fin og stolt Og så er resten av dagen min fri. Eg har fri kvar torsdag, men den dagen har blitt brukt til alt mulig anna. No har det heldigvis blitt ei ordning på det, slik at eg faktisk har fri.
Postet 04-06-20 kl 12:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne; det kan være allergi.

Kaldere her, nesten litt deilig, og regn i luften. Vi trenger nok regn så skal ikke klage.

Ikke noe bedre på jobb. Kollegaen som gjør livet surt for oss er fremdeles sur! Det er så ille at min leder kom til meg i sted og spurte hvor lenge damer pleier å være sure! Da jeg kommenterte det til ham i går fikk jeg beskjed om å la det ligge...….og slik er det her hos oss.
Postet 04-06-20 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig trøtte her også, men vi vet at det er av allergimedisinen. Dog bedre enn å være potte tett av allergi.

Jeg har vært hos dyrlegen med hunden og innser at jeg bekymrer meg minst like mye for han som for ungene.
Postet 04-06-20 kl 12:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ja, jeg lurte på det med allergi, så da jeg var og tok blodprosent og sånn, snakket jeg med legen om det og vi ble enige om å teste allergimedisin i en måned og se om det hjalp.

Jeg føler at det er litt bedre, i dag har det regnet, så jeg er ikke sår og kløete i øynene i det hele tatt. Jeg tar den ene tabletten om kvelden, så jeg trodde kanskje at det ikke skulle ha sånn innvirkning.

Dere som har påvist allergi og tar tabletter, tar dere flere ganger i døgnet? Eller tar dere også bare om kvelden for å ikke bli alt for trøtte?
Postet 04-06-20 kl 13:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg tar allergitablett om morgenen. Går på dem året rundt, og blir ikke trøtt av dem.
Postet 04-06-20 kl 13:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen tar på morgenen.
Postet 04-06-20 kl 13:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Noen allergitabletter blir man trøtt av, i tillegg til at man kan bli helt kake av allergien. Jeg tar tablett om kvelden, tar zyrtec, men er fortsatt skikkelig trøtt enkelte dager. (Fordel med hjemmekontor da er at jeg kan legge meg nedpå og ta en ørliten dupp hvis jeg blir for trøtt.)
Postet 04-06-20 kl 13:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg blir heller ikke spesielt trøtt av allergimedisinen, mer av allergien, tror jeg. Men har hørt om andre som reagerer helt annerledes på samme medisin, og har byttet merke. Så det er tydeligvis en del forskjell. Jeg tar morgen og kveld stort sett nå, ellers i året bare morgen (tar året rundt pga ganske heftig pelsdyrallergi og fjørti kollegaer med hund).
Postet 04-06-20 kl 14:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Zyrtec/cetirizin er i en særstilling når det gjelder trøtthet av de nyere antihistaminene, men de fleste blir mindre trøtt av tabletter enn allergien, likevel.

Men det er jo bare å prøve en annen type, man får flere andre reseptfritt på apoteket.
Postet 04-06-20 kl 19:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Jeg tar aerius om morgenen.
Postet 04-06-20 kl 20:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg kan ta Zyrtec som sovemedisin.
Postet 04-06-20 kl 20:35 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no