Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 14-04-23 kl 05:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Har følge med yngste. Han skal til Sverige i helgen for å spille nordisk cup i rumpeldunk. Første tur som 18-åring….
Postet 14-04-23 kl 07:14 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, på hjemmekontor her.

Blir travel dag på jobb i dag - har endel som må landes, og det er ikke bare opp til meg, jeg er avhengig av at noen andre gjør jobben sin først, og det er alltid frustrerende.

Litt tunge dager på privaten for tiden, verden gir oss litt for mange sitroner dessverre. Får bare håpe vi klarer å gjøre dem om til limonade etterhvert.
Postet 14-04-23 kl 07:38 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjort stas på bursdagskjæreste, nå skal jeg i gang med dagens arbeidsøkt. Middag ute i kveld.
Postet 14-04-23 kl 07:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jobben min består nå av en uendelig rekke med møter. Jeg begynner å innse at arbeidstid mellom møtene ikke er noe jeg har lenger, så de små glippene av tid som er der brukes på å forberede kommende møter. Ja, ja ... enda godt på at jeg har blitt så god til å delegere arbeidsoppgaver.

Det blir bra med fredag nå, men jeg kjenner at jeg nyter litt at det har vært så kort uke.
Postet 14-04-23 kl 07:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, oppe og i gang på ukens siste arbeidsdag. Ingenting er som første fredag etter ferie/permisjon.
Postet 14-04-23 kl 08:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her oppleves det ikke som at det har vært en kort uke. Jeg styrtet inn i uken med noen veldig krevende og arbeidsgenererende møter.

Men, i dag er det bare kontorarbeid og etterarbeid og anledning til å prate med kollegaer.



Bergen begynner å våkne til vår og det er den aller vakreste årstiden her, så jeg bare nyter min fine utsikt og tankene på en helg med tid til hagen.
Postet 14-04-23 kl 08:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Dagens eneste møte er avlyst, så da har jeg hele dagen til rådighet og skal prøve å få unna litt faktisk arbeid!
Postet 14-04-23 kl 08:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal skrive noe smart om kognitiv litteraturdidaktikk. Foreløpig har jeg tastet ned en fengende tittel. (kognitiv litteraturdidaktikk ).

Postet 14-04-23 kl 08:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg har startet dagen med å være trafikkvakt og underholdt meg med å føre statistikk over hvilke bilmerker som oftest kjører på rødt lys.

Er hysterisk søvndeprivert etter en latterlig travel uke, og gleder meg aller mest til å legge meg i kveld.
Postet 14-04-23 kl 08:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her var det svømmebasseng utenfor i går. Man kan si den bittelille elva bak her gikk over sine bredder og kummen som skal ta unna alt for liten.
Vi har stor plen, men i går var alt dekket av mange cm vann.

Har fysio i dag. Er uten bil så må ta bussen.
Postet 14-04-23 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk antibiotika i går, så det er eit håp om at eg blir betre snart. Viss ikkje blir eg innlagt. Det vil eg absolutt ikkje. Men det kan kjennast ut som om feber og slikt har gitt seg, så då er det berre vondter igjen. Dei må eg nok leve med litt til. Møkkagreier dette. No var det to år sidan sist.
Postet 14-04-23 kl 09:26 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Først jobb og så konferanse/regionsenter i kveld og hele lørdag.
Postet 14-04-23 kl 09:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Hjertensfryd!

Fredag her. To stk. som jobber halv dag i dag.

Eldste og russegruppa panikkreparerer en defekt de selv har forårsaket, på den bussen som bør være kjørbar til i kveld. :russedåp:
Selv veksler jeg mellom dyp sympati og ørlittegranne himling. :likerikkerussebusser:
Postet 14-04-23 kl 09:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God bedring Hjertensfryd!

Hjemmekontor her også, sjelden nå om dagen heldigvis, men det virket som om ingen andre skulle fysisk på kontoret, gidder ikke å sitte der alene. Her har jeg i alle fall kattene til selskap. Deilig med kortere uke, selv om helgen blir fylt med øvelser, igjen.
Postet 14-04-23 kl 10:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God bedring Hjertensfryd

Endelig en dag som ikke er fylt med møter fra start til slutt. Har fått trent godt, både løping og styrke, samt gått tur med hunden. Nå litt møtemaraton

Skal på besøk til vennepar i kveld. Blir koselig.
Postet 14-04-23 kl 12:13 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Hjertensfryd.

Bilen min er ferdig. Må prøve å få hente den i kveld.
Ingen planer om å se de hyggelige folkene før om et år. Blitt litt vel mye de siste 2 mnd.
Postet 14-04-23 kl 13:12 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no