Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-10-19 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

I dag er det rosa sløyfe løp, men først litt jobb.
Postet 10-10-19 kl 09:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Grått ute og kaldt inne. Godt jeg har vifteovn under kontorpulten.
Postet 10-10-19 kl 09:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, forhåpentligvis siste dag med snekkere og greit å kunne være her om det er noen små avgjørelser som skal tas. Og jeg har mye bedre kaffe enn på kontoret. og fyr i ovnen og koseklær. :kosermeg:
Postet 10-10-19 kl 09:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Grå morgen! Jeg ser fram til at vi skal snu klokka tilbake og aldri snu den igjen. Det er tungt å komme seg opp når det er så utrolig mørkt. Om 17 dager er klokka bare 07:49

Jobben er fortsatt ny, men jeg kommer mer og mer inn i arbeidsoppgaver, og får mer og mer å gjøre. Det blir bra med timer å avspasere.
Postet 10-10-19 kl 09:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb etter torturtime hos fysio. Skulle vel egentlig ønske det var enda mer tortur. De vonde punktene har en tendens til å slike seg unna.
Postet 10-10-19 kl 09:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Dessverre, Pamina, gjelder ikke det før 2021, hvis Norge ønsker å følge EUs vedtak:

Sitat:
Ordningen med å stille klokke mot sommertid siste søndag i mars, og mot vintertid siste søndag i oktober, har vi hatt fast i Norge og Europa siden 1996. Om også Norge bestemmer seg for å fjerne ordningen vil derfor klokken stilles enten mot sommer- eller vintertid for siste gang i 2021.
Hentet herfra: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...stille-klokken

Jeg ønsker også fast vintertid (=standardtid) hele året.
Postet 10-10-19 kl 10:21 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
All cough and no sleep makes Candy a dull girl. Eller crazy.

Lege i dag.
Postet 10-10-19 kl 10:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Men jeg vil ha fast sommertid.... well.
Har fri idag og i morgen. Har nettopp flekket av sengetøy, og jeg vurderer en tur på treningssenteret. Jeg skulle gå en tur, men det regner apekatter sidelengs, og det gidder jeg ikke.
Postet 10-10-19 kl 10:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg har 11 møter i dag.
Postet 10-10-19 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! :kvitre: Kjæresten og jeg stikker til Stockholm nå.
Postet 10-10-19 kl 10:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sidelengs regn, så i dag skal jeg holde meg inne. Høstferien har gått med til å ha migrene, men i går lettet det noe. Satser på at dagen i dag blir enda bedre.
Postet 10-10-19 kl 10:58 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
daffy sin avatar
Hvor mange kopper kaffe kan man drikke før det blir veldig usunt? å fjerde koppen før klokken 10:
Postet 10-10-19 kl 11:00 av daffy daffy er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Nok en gnistrende klar høstmorgen her, klager i alle fall ikke på været. I kveld skal jeg og ungene på teater, og skal spise middag ute først, så jeg tror i det hele tatt at dette blir en bra dag. Bare jeg blir ferdig med arbeidsdagen først nå så.
Postet 10-10-19 kl 11:03 av My My er aktiv nå
Gammel
Karamell sin avatar
Nydelig vær,skulle vært på jobb, men sitter syk i sofaen i dag også. Oh well. Kanskje rusle verdens sakteste tur ute etterhvert? Er lov det?
Postet 10-10-19 kl 11:49 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det finnes ikke nok kaffe.

Våken unge store deler av natten, og da får ikke jeg sove selv om mannen håndterer. Sovnet rett før vekkerklokken ringte. Fint at jeg har sammenhengende møter i dag, da. Så positiv atte.
Postet 10-10-19 kl 11:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt nedbør, men ellers grei temperatur. Det er fascinerende å kunne følge et videomøte i nabobygget, jeg ser rett på skjermen i møterommet. Det jeg ikke vet er om de som er på video kan se meg.
Postet 10-10-19 kl 12:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg høstferierer videre; til nå har jeg vært hos tannlegen (null hull og skryt ), hos optikeren og bestilt krisetime fordi jeg ser dårligere for hver dag som går, både på avstand og på nært hold ( ), og nå sitter jeg på jobb og jobber videre med å redusere rettebunkene. Det er to andre her på avdelingen (mot normalt 60-70), så jeg får i hvert fall arbeidsro.
Postet 10-10-19 kl 12:50 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Jeg lager eplegele og eplesmør i dag. Noe må jeg jo bruke disse eplene fra småbruket til. Mini elsker geleen og det er fine gaver så lager så mye jeg orker. Blir fisking i ettermiddag og planlegger fish and chips dersom det blir fangst.
Postet 10-10-19 kl 12:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir bombardert med mailer om å fikse ditt og datt.
Postet 10-10-19 kl 13:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på biblioteket på utdanningsinstitusjonen min og kjenner på en intens glede over å ha denne muligheten. I dag har jeg fått nyttige tilbakemeldinger og nå jobber jeg med å skrive ned alle de tankene som har oppstått iløpet av dagen.
Postet 10-10-19 kl 14:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har holdt en litt skummel workshop om noe jeg ikke kan helt godt nok, men det ble godt mottatt og gode planer ble lagt. Gleder meg til helg, med en planlagt nærfjellstur med påfølgende middag hos oss, håper bare de som har sagt ja blir med!
Postet 10-10-19 kl 14:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg og gutta mine skal egentlig på fjelltur fra lørdag til søndag på en turistforeningshytte, men det er meldt veldig mye regn, så jeg er i tenkeboksen ift. å avlyse hele greia. Får se værmeldingen i morgen.
Postet 10-10-19 kl 15:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hah, jeg kom meg levende gjennom alle de 11 møtene og kom ut igjen ganske blid og velorganisert!
Postet 10-10-19 kl 18:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hvordan pokker holder man seg alvorlig når noen i 7. klasse sin Facebook-gruppe legger ut skepsis til HPV-vaksine basert på en nettside som heter politisksnusk.com som er stappfull av skrivefeil og ikke omtaler noen medisinsk forskning?

Jeg får lyst til å skrive en ytterst syrlig kommentar om at det er godt at kildekritikk nå er en del av pensum.
Postet 10-10-19 kl 18:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg tror jeg hadde prøvd å bare si at det er jeg ikke bekymret for, og anser den for å være et trygt valg for mitt barn. #passiveaggressive

Etter min erfaring, nytter det ikke å komme med hverken forskning eller offisielle anbefalinger til slike folk. De tror mer på fetter'n til Petter'n på Super'n.
Postet 10-10-19 kl 19:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her fra et hotellrom i Berlin meldes det om at det er ganske flott å være på tur med 10.klassinger. Litt styr er det jo, men med mange voksne så går turen overraskende godt. I kveld er det min tur til å ha gang vakt i en av etasjene, men det skal gå bra det også.
Postet 10-10-19 kl 22:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tjorven, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg hverken alvorlig eller saklig.
Postet 10-10-19 kl 23:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no