Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 12-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Gaia sin avatar
Jeg er så ferdig med å være først i kaffebloggen, ass. Opp for å lufte leken valp kl 0615 er så veldig ikke meg. Nå har ett av barne stått opp og er villig til å avlaste stuptrøtt mor.
Postet 12-11-17 kl 08:30 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Babytid, Gaia!

Vi er på hytta og slapper av med fyr i ovnen. Jeg leser mens minstebarnet ser på noe masete, dubbet Disney-opplegg. Rolig søndag.
Postet 12-11-17 kl 08:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Valp høres veldig fint og ekstremt krevende ut. Håper du får deg en liten etterlur Gaia. Hytta og fyr i ovnen her også. Jeg har gjort morgenyoga og fått strukket ut alt som hadde blitt stivt og vondt i løpet av natta (vi trenger egentlig en bedre madrass tror jeg men vanskelig når senga har ukurante mål. Egentlig trenger vi en seng som har full lengde også, men det har ikke soverommet plass til... Nå blir det te og frokost i ensom majestet før retur til byen og farsdagslunsj før mannen skal avgårde på reise igjen.
Postet 12-11-17 kl 10:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har mye på planen i dag. Derfor har jeg sovet lenge og sitter nå og surfer og spiser kjeks. Orker ikke starte på noe. Verken klesvask, støvsuging eller joggetur frister, må jeg innrømme. Dessuten må jeg ringe tanta mi. Etter at jeg glemte 90-årsdagen hennes for tre år siden, har jeg ikke turd å ringe. Hun er garantert fornærmet. Jeg gruer meg sånn. Jeg hater å snakke i telefon og i alle fall med folk jeg synes det er tungt å snakke med.
Postet 12-11-17 kl 11:17 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Divine! Bestem deg for et klokkeslett, feks kl 1100, og bare ring. Deilig å bare få det unnagjort.

Jeg var også opp tidlig med den ene hunden. Heldigvis har vi fått den deilige vanen å legge oss i sofaen med pledd og sove videre etter første tur ut i helgene, og vi ligger her fortsatt. :lat:
Postet 12-11-17 kl 11:45 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Oppdatert 12-11-17 kl 12:03 av Pøblis
Gammel
Timar sin avatar
Søndag! Helgene er altfor korte for tiden, altså. Jeg kunne sovet hele helga om jeg fikk fred.

I går tok jeg med ungene til et liten perle i nærheten, og det er fasinerende hvordan de løper, klatrer og slår hjul og har det helt topp. Sånn til sammenligning med motivasjonen når jeg drar i gang turer ala "Kom an, 5 kiilometer til nå, så ser vi hytta!"

I dag går turen til en lavvo rett i nærheten der pølsegrilling står på planen. Det blir nok bra.
Postet 12-11-17 kl 11:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi skal ha en ekte daffedag. Det var en supertravel lørdag i går, i dag har vi ingen store planer. (Mange burder, men de får komme om vi blir inspirerte) Far er på jobbtur, så det blir ikke noen farsdagsfeiring på han, men det mulig vi baker en eplekake i løpet av dagen og sender ham et bilde..

Det er så lenge siden vi har hatt en dag vi ikke har noen planer - det kjennes godt.
Postet 12-11-17 kl 11:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har idag kalt inn til kaffelag og dugnad ute. Det pøser ned, men pappa kommer med traktor og henger sånn at vi får ryddet kvist og kvast som han har sagd ned på tomta. Fin farsdagsfeiring. Blir pizza og brownies på de som dukker opp. Ene tantebarnet har spydd i natt så de er ikke velkomne.
Postet 12-11-17 kl 11:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har en dag med hjemmekontorjobbing, jentunge på fanget, litt strikking innimellom, kaffe, småspising, og suller rundt da, litt uten mål og mening fordi jeg er nødt til å få tenkt ferdig de problemstillingene jeg skal forberede fremstillinger av neste uke, og det må da være et alderdomstegn av noe slag.
Postet 12-11-17 kl 12:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi skal ha konsert i dag, og jeg må få ferdig konferansiermanus og finne fram antrekk. Godt det fortsatt er to timer til jeg må dra...
Postet 12-11-17 kl 12:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg og lillebror er ikke helt friske i dag så vi sendte far og datter på cup i Valhall og vi skal ta ansvar for at de får vafler og kos når de kommer hjem.
Postet 12-11-17 kl 13:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sløver litt med kaffe og nettbrett, men skal straks ut og få litt dagslys og bevegelse. Så skal vi besøke en liten kattunge vi kanskje skal adoptere, før konsert med skolekorpset. Så, svosj ut med meg!
Postet 12-11-17 kl 13:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oi! Er det farsdag i dag altså?
Postet 12-11-17 kl 13:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sov til 11 idag!
Må ut en tur i sol og dagslys snart..
Postet 12-11-17 kl 14:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fredelig formiddag og unger på vift. Nå er det på tide å hente de inn så de kan vaskes før vi drar på besteforelderbesøk.
Postet 12-11-17 kl 15:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ryddet og gått tur. Nydelig vær, men litt glatt.
Postet 12-11-17 kl 15:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Puh, vært og tuslet tur med vogna, funnet åpent bakeri og blomsterbutikk, så nå blir det roser, hjemmelaget kort og pepperkakecupcakes (!) når husets pappa kommer hjem fra jobb.

Og jeg har fått jobbet masse, og ungen suser rundt på gulvet og synger og leser bokstaver på bokstavklossene sine. Fin søndag.
Postet 12-11-17 kl 16:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi har kommet hjem fra hyttetur så her går vaskemaskinen og ungene har stor glede av internett igjen
Jeg har mengder med jobb jeg må få gjort så dette blir nok en rolig hjemmekontordag resten av dagen.
Postet 12-11-17 kl 16:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her har begge kidsa vært hos venner mesteparten av dagen, begge voksne har fått seg deilig løpetur i solen, og den helstekte sitronkyllingen ble nydelig. Så da får man kalle det en bra søndag. Ah.
Postet 12-11-17 kl 18:54 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er hjemme etter hyggelig Trondheimshelg. Jeg hadde en jobbedag på NTNU som jeg fikk masse ut av, og så var det årets familiehappening hjemme hos broren min (for åttende høst på rad). Veldig hyggelig å få være litt sammen med både sviger- og egen familie, og så rakk jeg litt kaffeprat med Teo i samme slengen.
Postet 12-11-17 kl 19:56 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi har virkelig superdaffet i dag. Jobbet en liten time, funnet ladeplass til bilen, hatt på deilig engelsk kokkeprogram i bakgrunnen, laget deilig pizza til middag og bare nytt å ha en hel dag uten masse planer. Det trengte vi hele gjengen.
Postet 12-11-17 kl 20:37 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, fire timers sekretariatsvakt er overstått. Minstens lag vant sin kamp. Deretter hjemom for å hive i seg litt mat og bytte barn. Tilbake i hallen med mellomste, som hadde glemt shortsen hjemme = tur-retur hallen enda en gang. Underveis i kampen ringer mannen og forteller at kyllingen som kom med kolonial.no var stivfrossen, kan du kjøpe med noe på vei hjem? Så nå har vi feiret nok en seier med kebab.
Postet 12-11-17 kl 23:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no