Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 07-12-23 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Allrede på et venterom. Etterpå skal jeg på venterommet ved siden av.
Postet 07-12-23 kl 07:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret etter en natt med heller lite søvn - snork. Men, men, det er snart helg.

Kaldt her i dag også, men etter hva yr sier, så er det snart slutt på kulda her ihvertfall.
Postet 07-12-23 kl 08:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Liten kaffestund nå, før jeg skal ut og pakke ordre. Mye roligere nå, men fortsatt drypper det inn noen ordre i ny og ne. I kveld blir det pizza og julefilm med familien + (kjærester).
Postet 07-12-23 kl 08:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det går bra med venteromturneen, star!

Jeg er blid fordi en snill kollega på magisk vis bare har gjort det jeg egentlig skulle starte dagen med. Så da har jeg tid til andre ting som jeg har forsømt!
Postet 07-12-23 kl 08:31 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Skoledag i dag, og under over alle undre skal jeg være her hele dagen siden møtet etter lunsj ble avlyst.
Postet 07-12-23 kl 08:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Siste arbeidsdag for meg denne uken; vi tvinges til å ta ut ferie før nyttår i år og får bare overføre 5 dager til neste år. Jaja, fint med fri i morgen og mandag, virkelig langhelg.

Nok en rolig dag på jobb......
Postet 07-12-23 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Jeg skal se hvor lenge dagens eksamen varer, heldigvis i et annet emne enn det som ble avbrutt sist så jeg har håp.
Postet 07-12-23 kl 08:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har overvært julekonsert på yngste sin skole. Det hjelper veldig at bare halve Bergens største barneskole har konsert om gangen. Litt uvant at det er klart og kaldt og ikke mørkt og sipregn som vi er vant med. Eldste har matte-eksamen, krysser fingrene for han.

Håper du har god tidtrøyte på venterommene star.
Postet 07-12-23 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er småsyk OG har vært på legekontoret for å få påmontert 24-timers blodtrykksmåler. Jeg er litt usikker på om det er en god kombo, for jeg har googlet meg frem til at man har høyere blodtrykk hvis man er syk. Men det var i dag det var avtalt at jeg skulle møte, og det hadde sikkert kostet masse penger å ikke komme. Så får vi se hvilket resultat det gir.

Ettersom jeg er småsyk fant jeg ut at jeg skulle ta hjemmekontor. Jeg trenger jo ikke smitte de andre på jobb nå midt i julestria.

Jeg har en del kolleger med unger i småskolealder, og jeg skjønner ikke helt hvordan de får tid til alt de holder på med. Det er en virkelig uendelig strøm av juleavslutninger og -selskaper. Jeg husker at det var hektisk, men det må da ha blitt enda verre på de 10 årene siden jeg var samme sted?
Postet 07-12-23 kl 09:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er så glad det ikke er ørten juleavslutning hit og dit lenger. På den andre siden så ville det stått åå resepten fra legen.
Postet 07-12-23 kl 10:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I ettermiddag skal jeg omsider til legen med det vonde kneet. Kryss fingrene for trylleri og snarlig bedring!

Etter å ha tatt fire mus på loftet ganske kjapt, var det i dag bare tomme feller. Har vi løst problemet? Vi kommer nok til å la fellene stå en stund. Tør vi kanskje til og med kople inn ringeklokka igjen?
Postet 07-12-23 kl 10:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Tjorven!

Nenne; jeg måtte le av musen hos dere altså.
Postet 07-12-23 kl 14:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er en smule tom etter å ha blitt grilla av 4 stk på intervju. Såpass at jeg glemte å gå innom apoteket da jeg var på butikken etterpå. Selv om jeg gikk rett forbi.
Postet 07-12-23 kl 14:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Knelegen har tømt kneet for masse væske og sprøyta inn betennelsesdempende. Det er litt bedre allerede, men bør være i orden igjen til søndag. Takk og pris!

Vi måtte for øvrig også le av de musene altså. Ringe på døra lissom.
Postet 07-12-23 kl 16:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Var hos legen med yngste, han måtte på ein kontroll for øyrene. Timen var klokka 0900. "Var det vanskelig å stå opp i dag?" humra legen henvendt til meg. Eg gadd ikkje informere han om at søvn og eg ikkje kjem overeins for tida, men flira og svara som sant var at ja, det var tungt å komme seg opp. Og no veit eg altså at dette syner på utsida. Jaja.

Og så minner eg meg sjølv daglig på følgande: Det går an å ha det fint sjølv om ein ikkje har det bra.
Postet 07-12-23 kl 17:12 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Oppdatert 07-12-23 kl 17:18 av Syrinx
Gammel
star sin avatar
Yikes, Nenne. Med en sånn giga sprøyte?
Postet 07-12-23 kl 17:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jepp.Fylte tre stykker.
Postet 07-12-23 kl 17:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg angrer på at jeg så på nåla da jeg tappet mitt i ørten pil og bue. Så jo søren meg åpningen godt.
Håper virkelig at det går rett veien nå!
Postet 07-12-23 kl 18:05 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no