Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 28-03-19 kl 08:54 av Kaffestuggu

Morn!

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen,
våt og frisk sykkeltur i dag. Mobilen ligger igjen hjemme, og mye å gjøre på jobb.
Postet 28-03-19 kl 09:16 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og har en helt bøtte med kaffe. I dag skal jeg holde en presentasjon for tre av direktørene, og det har jeg ikke gjort før i denne jobben. Så det er litt spennende. Men jeg tror det skal gå bra. Jeg føler meg godt forberedt.
Postet 28-03-19 kl 09:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Lykke til med presentasjonen, Tjorven.

På jobb og drikker kaffe og skal stupe ned i en avtale om anleggsbidrag og ellers glede meg til å gå ut og spise med venninner i kveld - vinfest i byen, gleder meg!
Postet 28-03-19 kl 09:37 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb. Har kaffe.
Postet 28-03-19 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Drakk to espresso på morra'n i dag... Ikke lurt når man ikke er vant til å drikke kaffe. Sitter her, ti cm over stolen og kjenner koffeinet rase rundt i kroppen. Måtte gjøre det, var på visning i går og venter på at noen skal åpne bøtteballetten med det første budet og da kan man ikke sitte trøtt ved telefonen.

Kryss fingrene for meg da, vi vil så inderlig ha dette huset!
Postet 28-03-19 kl 10:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn!
Postet 28-03-19 kl 10:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har hatt ei undervisningsøkt som var litt for dårlig planlagt, men den fungerte så BRA! Elevene skjønte akkurat det de skulle skjønne, OG klarte å lenke innholdet til temaer vi har jobba med tidligere. :adrenalinhøy:

Så da er det bare å gå og knuse nyvunnet lærersjøltillit med en rettebunke, der bare halvparten så langt har skjønt hva de egentlig skulle gjøre. Håhå, jaja.

Jeg tar med meg det som måtte deles ut av plusspoeng for å 1) huske å sende med ungen både pølse, lomper, ketchup, saft, eplebiter OG grillpinne på uteskole, samtidig som jeg 2) kom tidsnok til timen min.

Denne dagen kan bare bli dårligere.
Postet 28-03-19 kl 11:00 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Litt trøtt i dag, men kaffe og hyggelige kontorfeller hjelper alltid.
Postet 28-03-19 kl 11:25 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det smeller rundt meg på alle kanter, tre timer søvn i natt. Blir noen brå dager fremover. :sigh: Slipper å kjede meg.

Tror jeg er oppe i tre dobbel espressos?
Postet 28-03-19 kl 11:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Håper presentasjonen går bra, Tjorven, tvi tvi!

Lykke til med budrunde, Albertine.

Skal treffe god kollega/venninne fra Stavanger etter jobb i dag, ut og spise italiensk, før hun tar toget hjem igjen.
Postet 28-03-19 kl 11:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er så iddiot!

Begynte plutselig å kjenne på en veldig rar forkjølelse, kombinert med at jeg var kjempetrøtt. Men det ble liksom ikke helt forkjølelse av det heller. Bare irritert og rar i nese og svelg.

Pollen, din dompapp!

(Har knapt behøvd medisiner i et par år, og begynte sent med sånt tull, så jeg glemmer det!)
Postet 28-03-19 kl 12:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Polyanna.

Jeg har begynt på allergivaksinen i år, og er spent på effekten av den. Kun for gress, var ikke vits med bjørk, siden jeg er allergisk mot absolutt alt annet som blomstrer på den tiden uansett.

Ellers har jeg fått beskjed om å spise allergimedisin året rundt, siden jeg er allergisk mot støv og dyr og faens oldemor, sånn at det er like smart å ta medisin hele tiden.
Postet 28-03-19 kl 13:37 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er vaksinert mot støvmidd. Veldig fornøyd med det valget. (Men det er en grense for hvor mye jeg tåler av den likevel, det er jo bare at grensen er økt. Men å bytte om på to soverom med alt av innhold, der gikk tydeligvis grensen. :atsjoo: )

Jeg sitter nå her og blomstrer.
Postet 28-03-19 kl 13:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hele formiddagen forsvant i tretthet og prokrastinering.

Men nå har jeg plutselig blitt supereffektiv og er snart ferdig med et brev som jeg har prokrastinert i en uke.
Postet 28-03-19 kl 14:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er jo ferdig med arbeidsdagen på jobb for noen timer siden, men det jeg skal gjøre her hjemme tar visst lengre tid å få unna...
Postet 28-03-19 kl 15:23 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no