Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 08-08-20 kl 10:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Terrassefrokost ferdig, nå kaffe. Om en times tid sykler jeg til strandtreff med venninne.

Foreløpig er det overskyet, men nær 20 grader ute og stigende - tror det blir bra uansett, jeg.
Postet 08-08-20 kl 10:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag satser jeg på at værmeldingen har rett slik at planen for dagen er å innta vannrett form på verandaen.
Postet 08-08-20 kl 11:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Episk morgen. :himler: Jeg har en ... høylydt nabo, som ikke ser på åpne vinduer og folk på gata som noen hindring. En ting er på kveld og natt, men å få servert det praktisk talt på brødskiva er litt vel intimt. Hyggelig at de koser seg, da.
Postet 08-08-20 kl 11:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 08-08-20 kl 11:59 av Blondie
Gammel
star sin avatar
Vi skal på shopping i dag, dress til konfirmanten. Og til yngste.
Postet 08-08-20 kl 12:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Overskyet, men deilig temperatur. Jeg har vært på spinning og innom et hagesenter allerede, så nå litt tidlig lunsj i hagen før litt hagefiksing
Postet 08-08-20 kl 12:17 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er fremdeles på hyttetur i godt, men ikke fantastisk vær. Jeg føler meg som en veldig snill kone som lar mannen spille en full runde golf mens jeg er «stuck» på hytta med tre mellomfornøyde tenåringer. Vel, vel. I morgen skal vi tilbake til Oslo.
Postet 08-08-20 kl 13:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det pøsregner og det er et veldig lavt skydekke. Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag. Satser på at det blir opphold utover dagen.
Postet 08-08-20 kl 14:07 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har akkurat spist hyttelunsj etter en kjempefin telttur til et vann i nærheten. Føles som om feriedrømmen endelig gikk i oopfyllelse (selv om ferien var over på mandag).
Postet 08-08-20 kl 14:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fasit så langt denne lørdagen, noe tid vannrett, flere timer jobbing ute i sola. Timeplanene er så godt som klare. Og så må jeg bare legge dem inn i nytt system etterpå.
Postet 08-08-20 kl 19:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Yngste og jeg har vært på dagstur til en hytte i indre Agder til kollega. Kjempefin dag! Masse bading og grilling. Nydelig sommerdag med varme og sol.
Postet 09-08-20 kl 00:28 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no