Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 15-11-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Postet 15-11-17 kl 08:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
:zombie:
Postet 15-11-17 kl 08:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har blitt vekket ørten ganger i natt, men er likevel våken og mens jeg venter på venninnebaby!

Ha en strålende onsdag, folkens, straks er vi halvveis til helg!
Postet 15-11-17 kl 08:39 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen.

Hjemmelag i dag, jeg er ikke helt i form, og lillebror stakkars er definitivt ikke i slag. Jeg er bekymret kjenner jeg. Siden forrige tirsdag har han vært 2 timer på skolen. Vel, vel, rolig dag da.
Postet 15-11-17 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har punktert, så starter dagen med å skifte hjul..
Postet 15-11-17 kl 08:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til lillebror, polarjenta!

På jobb, dog med bil, men klar til dagens donter etter "morgenmøte" (kaffesamling med løs prat og snev av produksjonsplanlegging ).
Postet 15-11-17 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til lillebror polarjenta.

Hos meg er lillesøster hjemme i dag. Hun har hodepine og jeg mistenker litt vondt i viljen, men hun var såpass slapp at jeg lot henne bestemme selv og da gikk hun for hjemmedag.

Jeg er på jobb. Litt trett og sur, men skal vel klare å få noe til allikevel. Frivilligaktivitet i ettermiddag, så jeg er ikke hjemme før 21 i kveld.

I helgen skal vi rydde kjøkkenet og så har vi nesten to uker uten kjøkken før vi får det nye og fine på plass. :skrekk: Vi har mikrobølgeovn. Er det noe ferdig mikrobølgemat som dere kan anbefale som spiselig? Vi kan ikke leve på venner eller take-away hele perioden.
Postet 15-11-17 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Morgen. Trøtt. Trøttere. Trøttest. Kald.

Så kjipt med punktering Mex! God påminnelse Timar, skal bli fantastisk med helg, igjen! God bedring til pjuske og syke!
Postet 15-11-17 kl 09:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hater fortsatt november.
Postet 15-11-17 kl 10:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb. Jeg har fremdeles vondt i ryggen, men jeg klarer meg med paracet som smertestillende, og da er verden litt mer i vater.

I kveld skal jeg drikke øl med fine folk, så jeg har noe å se frem til på tross av snø.
Postet 15-11-17 kl 10:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er trøtt og lei. I ettermiddag skal vi arrangere bursdagsfest med 12 10-åringer. Hovedaktiviteten er slimproduksjon i egnet lokale.
Postet 15-11-17 kl 10:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lillesøster og jeg sov lenge idag til 8 ish. Deilig.
Jeg er frustrert, lei og alt er feil pga manglende jobb.
Heldigvis sol ute så jeg gå ut en tur og se om det hjelper på humøret.

God bedring til alle pjusk og syke.
Postet 15-11-17 kl 10:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Huff, Millen - håper det ordner seg snart.

Jeg er fortsatt sykemeldt og er så LEI av at det tar så lang tid. Hvis noen tilbyr dere et nytt kne folkens så .

Eller si "takk, hurra, det trenger jeg!" og forbered dere på LAAANG og smertefull rekonvalesens.
Postet 15-11-17 kl 11:21 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
God bedring til syke kropper og sjeler!

Pøblis - det høres slitsom ut, får du noe ut av å være i vann, så er det kanskje lurt å oppsøke varmebasseng så ofte som mulig.

Jobb i dag og, det går fryktelig fort om dagen, men det er så morsomt, og tiden bare flyr.
Postet 15-11-17 kl 11:46 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Pøblis, . Jeg får så vondt av deg, og gruer meg noe grønnjævlig til det blir min tur. Og er glad for at jeg i hvert fall sa "neitakk" for fire år siden.
Postet 15-11-17 kl 13:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle!

Dro tidlig fra jobb for å skifte dekk og kjøpte med middag hjem så den er straks klar.
Postet 15-11-17 kl 16:58 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no