Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 02-05-23 kl 06:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Tidlig morgen (som vanlig). I dag er planen jobb, jobb og atter jobb. Satser på å få en del unna slik at resten av uken blir bedre.
Postet 02-05-23 kl 06:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp tidlig for å rekke en korrekturrunde før jeg må på to møter senere i dag. Deilig sol ute, men minusgrader. Glad for at jeg ikke falt for fristelsen til å kjøpe sommerblomster på gartneriet i går.
Postet 02-05-23 kl 07:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har mandagsfølelse, men prøver å minne meg på at det er en kort uke og at helgen allerede blinker i det fjerne. Og snart er det fler langhelger!
Postet 02-05-23 kl 08:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Lånekontoret i dag. Skal på utviklingssamtale på skolen til 7-klassingen, så da blir det en litt kortere arbeidsdag.
Sol i dag, men minusgrader. Årets vinter har jammen vært seig syns jeg.
Postet 02-05-23 kl 08:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg har sovet dårlig og er uforholdsmessig sur og lei. Men, fra ca kl. 12 er jeg nødt til å være sprudlende og positiv, så akkurat nå klamrer jeg meg litt til en pult i stillesone, har på høretelefoner og prøver å forholde meg til så få mennesker som mulig.


Jeg har søkt jobb. De forlenget fristen fordi de hadde få søkere, som i utgangspunktet var litt surt, men jeg får satse på at jeg kommer med i vurderingen uansett. Fristen gikk ut på søndag, så denne uken blir spennende.
Postet 02-05-23 kl 08:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en fin og veldig sosial langhelg. Og fått sydd meg en haug nye truser som sitter perfekt.

Nå er det to måneders innspurt mot sommerferie. Jeg er veldig spent på hvor sliten jeg blir når dette er over. Det ser i hvert fall helt sykt ut akkurat nå.
Postet 02-05-23 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lese lese lese. Dvs prøve å lese.
Postet 02-05-23 kl 09:19 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er inne fra hjemmekontor hos en av søstrene i barndomsbyen, etter en veldig sosial helg er det helt greit med noen timer for meg selv. Har linet opp Teamsmøter da, men i det minste rolig mellom. Men nydelig helg, så jeg er glad og fornøyd!
Postet 02-05-23 kl 09:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Krysser fingrene for deg Blå!

Vi har konfirmert mellomste i helga. Det gikk over all forventning, men det er ikke til å legge skjul på at det kosterbåde krefter og kroner å få til en vellykket konfirmasjonsfeiring med stofamilien.
Postet 02-05-23 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med overstått, tink! Gleder meg til samme følelse om en uke.
Postet 02-05-23 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no