Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-05-23 kl 06:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag. Straks teamsmøte et par timer, deretter litt tenåringslogisitkk og til slutt litt mer jobb. Håper å avslutte kvelden enten på trening eller en fjelltur.
Sånn, avmelding gjort. Neste!
Postet 03-05-23 kl 07:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også, deilig etter en litt for hektisk dag i går.
Postet 03-05-23 kl 07:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt en tøff migrenenatt og er litt skjør i dag. Ryggen verker, så jeg må nok bare ut og bevege meg litt. Satser på at medisiner hjelper etterhvert.
Postet 03-05-23 kl 08:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
På Kjevik, venter på boarding til Oslo. Møte og middag med konsernledelsen, spent!
Postet 03-05-23 kl 08:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det eksamen om en halvtime og kurs i kveld.
Postet 03-05-23 kl 08:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til på eksamen Star!

Hjemmekontor og stille før stormen på møtefronten. Får fylle på med litt mer kaffe.
Postet 03-05-23 kl 08:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Lykke til, star!

Jeg prøver å finne sjela i kaffekoppen og opparbeide meg livsgnist til en ny dag. Det går ikke veldig bra så langt.
Postet 03-05-23 kl 08:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er en travel dag. Det er mye å gjøre på jobben, og kommer til å være det helt frem til jeg går i sommerferie. Nå kan jeg prise meg lykkelig over at jeg jobber i staten hvor vi faktisk får lov til å føre overtid uten at noen ser stygt på deg. Så da kommer det til å bli greit med lønn fremover. Det eneste jeg må passe på er å forholde meg til AML, for å bryte den er IKKE lov hos oss.

I dag skal jeg sågar gjøre koselige ting. Jeg skal trene og etterpå skal jeg drikke vin med "treningsgjengen" min. Jeg er veldig, veldig fornøyd med at jeg har fått meg en "treningsgjeng". Det er mye lettere å møte opp når det kommer noen andre som man kjenner.

Men ikke nok med det. I dag får vi levert mammas hund som vi skal passe i 10 dager. Hunden hennes var helt spinnvill, men nå har hunden blitt en gammel dame som det skal bli riktig koselig å passe på. Vi har ryddet plass til den, og jeg tror det blir fint. Og så kommer vi helt sikkert til å være glade når den blir hentet om 10 dager.

Så avslutter jeg kvelden med å legge meg på nattoget. Jeg skal jobbe noen dager fra Trondheimskontoret, og nattoget er den desidert beste måten å transportere seg opp dit.
Postet 03-05-23 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Var ekstra tidlig oppe i dag for å gi hesten medisin. Deretter joggetur og på plass foran skjermen 08.30.

Veldig travelt her på jobb også og overtidsbetalt har jeg ikke fått på mange, mange år.......Forhåpentligvis litt bedre neste uke.
Postet 03-05-23 kl 09:33 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det fullt semesterkjør med rettebunker på alle kanter.
Postet 03-05-23 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Lykke til Star!!

På plass på kontoret, straks et møte, så er det møtefri resten av dagen.

Vinter her i dag, så bilen måtte pent stå hjemme i dag, og som alltid når jeg går så tenker jeg at jeg burde gå til jobb oftere, så får se om jeg kan starte med det. Iallefall de dagene jeg kun skal være på kontoret.
Postet 03-05-23 kl 09:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi er alle mann på jobb i dag.

Ikke helt ferdig med permitteringene for alle, men vi hanker inn der vi kan. Nå jobber i alle fall alle litt igjen. Håpet er å ta alle inn fullt fra juni.
Postet 03-05-23 kl 10:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Passelig travelt på jobb i dag. Sol og finvær, så jeg skal kvinne meg opp til en joggetur mens lillesøster er på trening.
Postet 03-05-23 kl 11:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takk. Syns det gikk skikkelig dritt.
Postet 03-05-23 kl 14:03 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no