Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Tidlig våken, sovet dårlig. Sånn blir det når man ser at tilværelsen høyst sannsynlig er i ferd med å rase sammen for det ene barnet.
Postet 11-03-18 kl 08:30 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oi Stompa, det høres ikke bra ut! Håper dere får fikset det som er galt.

Jeg ligger helt stille i sengen for å ikke vekke minstemann som har godt av å sove litt lengre, men jeg har også veldig lyst på kaffe...
Postet 11-03-18 kl 08:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sender deg en stompa og håper det ordner seg.

Jeg er oppe, ungene sover. I dag må jeg prøve å få gått meg en tur. Ellers ingen store planer.
Postet 11-03-18 kl 09:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Straks avgårde på seminar. Det tar på med slike maratonhelger.
Postet 11-03-18 kl 10:13 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Stompa. Håper det ordner seg.

Her blir det håndballcup som sklir over i seminar og konsert, toppet med en barnebursdag. En sånn dag.
Postet 11-03-18 kl 10:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Stompa.

Alene med ungene i helga, og de minste har romstert på badet en stund. Lurer på hvordan det ser ut der når jeg står opp? Fint at jeg fikk sove litt lengre men er spent på til hvilken pris
Postet 11-03-18 kl 10:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Uff, Stompa. Det var dramatisk.

Jeg var tidlig oppe til meg å være og klar for løpetime på Elixia, men jeg måtte avbooke pga. magetrøbbel. Damn. Får ta meg en løpetur ute senere i dag i stedet. Ellers skal vi inn til Oslo og feire bursdagen til eldstemann på etterskudd. Det blir hyggelig.
Postet 11-03-18 kl 10:36 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra London! Om litt skal jeg ringe hjem til bursdagsgutten min. Mellomste har jommen meg rukket å bli 15 år.

Etterpå er det mer shopping som gjelder. I går viste skrittelleren drøye 23000 skritt.
Postet 11-03-18 kl 10:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Akkurat meldet med henne. Hun fikk albuen ut av ledd på stevne i Sør-Sverige i går. Har kjempevondt, og jeg sitter her oppe, langt unna, og vet at hun må sitte fire timer i minibuss senere i dag.

Jeg reiser nedover i morgen for å være sammen med henne og få henne til idrettslege. Har heldigvis utvidet forsikring via bryteforbundet. Men det er nå en ting. I tillegg er sesongen spolert en knapp måned før EM-uttaket. Men det verste er at jeg er redd for at nå må hun bare må gi seg med satsingen.
Postet 11-03-18 kl 10:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stompa
Postet 11-03-18 kl 10:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Stompa
Postet 11-03-18 kl 10:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Stompa.
Postet 11-03-18 kl 11:04 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Stompa!
Postet 11-03-18 kl 11:11 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Stompa. Håper det ikke blir så ille som du frykter.

Her våknet vi til nok en hvit morgen, naboen er ute med snøfreseren allerede. Skal det aldri ta slutt? Det ble meldt som regn/sludd i kystnære strøk, men dette er snø.

Ryggen er stiv og vond, stress pga jobb og elendig miljø, så må ut og gå meg en tur senere.
Postet 11-03-18 kl 11:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Uff da, Stompa!
Postet 11-03-18 kl 11:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Huff Stompa.
Postet 11-03-18 kl 11:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Stompa!

Det er utrolig hva legene får til, hun er ung og dette kan gå bra også. Krysser fingrene for at hun blir godt tatt vare på og at det høres verre ut enn det er. Varme tanker til fine ungen din.

Her er det håndballdag fra klokke 14.00!
Postet 11-03-18 kl 11:58 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å så leit, stompa.

Her er det litt kontrast-søndag. Først barnegudstjeneste, deretter åpning og tømming og rensing av alle sluk, på bad, kjøkken og vaskerom. Av og til skulle eg ønska eg var gift. Broderen bistod over telefon da. No kan eg dette og!
Postet 11-03-18 kl 15:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Så kjipt Stompa. Håper det ordner seg.

Her har søndagen vært altfor interessant. Det begynte med massiv og rar hodepine og endte opp i ambulanse med blålys. Nå blomstrer jeg på nevrologisk avdeling på Ullevål og har ikke lader til mobilen.
Postet 11-03-18 kl 17:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Neimen, så mye drama på en søndag! Klemmer til både Pappalille og Stompa!
Postet 11-03-18 kl 17:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Riktig god bedring til Stompa-barnet og Pappalille.

Her feirer vi 50-åring i dag. Eller, når sant skal sies, så vegeterer vi 50-åring, etter å ha feiret ham ganske grundig i går kveld. Ungene ser ut til å være godt fornøyd med forslaget om å «bestille en pizza og spise potetgull foran TV-en hele kvelden», velsigne dem.
Postet 11-03-18 kl 17:47 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no