Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 20-03-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen .

Jeg har vært ute å måkket snø, pakket tursekk til storebror, så nå gjenstår matpakke til lillebror og vekking av unger.
Postet 20-03-18 kl 07:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Her er sol og blå himmel. Deilig.
Jeg har hovent og vondt kne så jeg er beordret til legen idag så det skal jeg.
Postet 20-03-18 kl 07:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kurs i dag, så litt senere avreise enn vanlig. I mitt tidligere jobbliv betydde kurs utenfor huset et deilig avbrekk, som lærer betyr det å havne bakpå med hundretusen ting og utagerende kvelds- og nattearbeid. Jaja. Jeg får mange fine lukihheter til ny innsikt da. Men først, kaffe!
Postet 20-03-18 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
I dag er jeg sent på om Erna klarer å bli kvitt Listhaug uten å ofre regjeringen. Og om Hareide virkelig har baller.
Lang dag med jobb og fasteaksjon for konfirmantene. Innimellom må jeg innom til mamma og handle for henne.
Postet 20-03-18 kl 08:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg følger også spent med på Stortingets eskapader i dag, ble overrasket og imponert over Hareide i går! Jeg vil nå helst ha en annen regjering, men ser jo at det er best om de ikke blir kastet nå. Listhaug må da være historie.
Postet 20-03-18 kl 08:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Følger også spent på situasjonen på Stortinget.
Postet 20-03-18 kl 08:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal holde en 3-timers workshop i dag, og får slett ikke fulgt med på dramatikken på Stortinget.


Og i ettermiddag skal jeg se min datter være barnehjemsbarn i Annie. Jeg gleder meg noe helt vilt, for dette har de øvd på veldig lenge.

(Skolen har ikke musikkundervisning i 7.-klasse, men i bytte med dette så setter de opp en full forestilling av en musical. De er scenearbeidere, sminkører, musikere og skuespillere. Og dette bygger visst "lagfølelse" på en helt genuin måte. Og i kveld skal jeg altså få se resultatet.)
Postet 20-03-18 kl 08:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er spent på hva som skjer på Storinget idag jeg å.
Ellers en legetime med mellomste, styremøte og skolejobbing, sykemeldingsdag nr 1...
Postet 20-03-18 kl 09:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Listhaug går av. Hørte det akkurat på radioen.
Postet 20-03-18 kl 09:04 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Endelig litt fornuft.
Postet 20-03-18 kl 09:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ja, også offer, da. Ingen angrende synder der, nei!
Postet 20-03-18 kl 09:39 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hun redder landet!! Intet mindre.
Postet 20-03-18 kl 09:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jippi! Endelig er avtale i boks, og nyhetsbrev som offentliggjør den er sendt ut. I tillegg har jeg hatt full klaff på pressemeldingen, som er tatt inn i alle fora den er sendt til (fagpresse).

Nå skal jeg glede meg litt over at Listhaug går av.

I kveld er det kakebaking, og så må jeg pakke ferdig, for det rekker jeg ikke i morgen. :teller ned til India, 2 dager igjen:
Postet 20-03-18 kl 10:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her ble det hjemmedag med lillebror. Glad vi skal på sykehuset rett etter påske.
Postet 20-03-18 kl 10:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
3,5 dager igjen på denne jobben. Jeg har pakket ned en del av de personlige tingene mine og veggen/skapdørene ble skikkelig triste. Og så har jeg nok en gang sendt over lista over mine arbeidsoppgaver til sjefen (de som ikke er så synlige og mer synlige).

Ellers er dette dagen hvor facebookfeeden avslører hvem jeg er grunnleggende uenige med. Heldigvis er den preget av fornuftige mennesker, med fornuftige tanker.
Postet 20-03-18 kl 14:07 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter i et skrekkelig møte. Et urimelig menneske, som insisterer på ting hun ikke kan noe særlig om og pålegger meg stadig flere arbeidsoppgaver. Heldigvis bare halvannet år igjen og så kan jeg håpe at hun byttes ut.
Postet 20-03-18 kl 15:00 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no