Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 26-07-18 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Først?

I dag er den store flyttedagen. Og i natt skal jeg sove i egen leilighet for første gang.
Postet 26-07-18 kl 08:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Oppe og venter på rask hotellfrokost. Blir godt å komme hjem nå.
Postet 26-07-18 kl 08:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er på siste hele dag i Japan og har forflyttet oss fra Kyoto til Tokyo. Her skal vi ta inn på et flyplasshotell for å slippe stress i morgen.
Postet 26-07-18 kl 08:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme fra fjellet, må hvile bena, ble en veldig drøy dag i går.
Planen for dagen er stranda.
Postet 26-07-18 kl 09:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er oppe tidlig (til meg å være på en fridag), for forfengelighetens skyld. Har frisørtime snart. Gutta sover søtt.
Postet 26-07-18 kl 09:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Lønningspils i går, så jeg er sliten i dag, kjenner jeg. I'm too old for this shit, osv.

Satser derfor på å gjøre INGENTING etter jobb i dag.
Postet 26-07-18 kl 09:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jogget/gikk til jobb i dag. Har fått kaffe.
Postet 26-07-18 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! :kvitre: Jeg fikk karret meg opp tidlig bok til ålpegå en tur før det ble hinsides varmt, så nå er jeg greit fornøyd. Usikker på hva dagen bringer, foreløpig er det barne-TV for jentene og kaffe for meg.
Postet 26-07-18 kl 10:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Vi er snart klare for trening. Skal for en gangs skyld kjøre; Frøkna som bor på hybel må øvelseskjøre så mye hun kan når hun er hjemme.
Postet 26-07-18 kl 10:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn. Jeg har akkurat våknet, helt uvanlig for jeg pleier å være våken i6-7 tida. Vel,vel. Ser ut til at været er bra, så i dag må vi ut en tur. I går hadde vi en skikkelig sløvedag og var bare hjemme.
Postet 26-07-18 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg driver og fjernstyrer en tenåring og jobber med å finne hybel til en annen. Mindre jobb når de blir eldre, liksom.
Postet 26-07-18 kl 11:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra Albania. I dag pakker vi sammen og kjører tilbake til Montenegro.

Det var bare EN pannekake igjen på hotellfrokosten, og jeg sa til minsten at da fikk han og søstera få halvparten hver. Plutselig var hele pannekaka spist. Unnskyldning: " Jeg visste jo ikke hvor halvparten var!!!"

Postet 26-07-18 kl 11:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt på hjemreise, dekkproblemer gjør at vi er stuck i Mo, men får heldigvis nye dekk i ettermiddag, må bytte to, da ingen har dette utrolig sjeldne og spesielle dekket som fulgte med bilen fra forhandler. Jaja, får sjekket ut Mo i det minste.
Postet 26-07-18 kl 11:14 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
På Schiphol. Blir deilig å få sove i egen seng i natt.
Postet 26-07-18 kl 15:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Her har vi ikke kommet lengre enn til frokosten. Vi er fortsatt i Palm Springs og det er fortsatt hetebølge. Svett! 48 grader midt på dagen er heftig. Temperaturen synker ikke til under 40 grader før rundt midnatt så det er rett og slett for varmt å sitte ute på kveldene. Aircondition og basseng er redningen!
Postet 26-07-18 kl 19:30 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no