Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-09-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret og organiserer dagen. Jeg har bare kontortid til lunsj, så planen er å jobbe videre i sola på verandaen. Vi får nå se hvordan moralen er underveis i løpet. Det er fredag!
Postet 03-09-21 kl 08:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Først jobb i produksjonen, så serveringsoppdrag på andelsgården. Med gryende senebetennelse. Jadda!
Postet 03-09-21 kl 08:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sol og sommer, nesten 29 grader i går!

Straks på jobb, besøk av fransk kunde.
Postet 03-09-21 kl 08:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!
Postet 03-09-21 kl 08:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg malte sammen med naboen i går. Veldig sosialt og koselig. Og vi tok nok veggen raskest av samtlige.
Var helt skutt etterpå.
I dag skal jeg vaske der jeg i går oppdaget at var rimelig møkkete. Ikke ofte jeg står i en gardintrapp foran inngangsdøra.
Postet 03-09-21 kl 08:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er oppe og skal bare jobbe bittelitt før jeg avspaserer og reiser vekk for helga.
Postet 03-09-21 kl 09:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her i dag, med første runde av månedsrapporteringen. Og så helg!
Postet 03-09-21 kl 09:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Kort arbeidsdag og så skal lillesøster og jeg på hytten. Bare vi to, rolig tempo og god mat. Jeg gleder meg.
Postet 03-09-21 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Helt utrolig at det er fredag allerede! Men skikkelig deilig!! Valpen sov fra 23.30 til 06.10, så jeg er jo nesten uthvilt også.
Postet 03-09-21 kl 09:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fredag er en fin dag. Storebror skal besøke kompisen som bor på hybel 15 mil unna, men bare til i morgen. Lillebror skal klippes av gudmora i ettermiddag. Ellers har vi ingen store planer for helga.
Postet 03-09-21 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Så utrolig deilig med fredag.

Jeg har et par tunge saker hengende over meg på jobb, og det tærer på selv om det ikke egentlig er så mye konkret jobb.

I dag er jeg lykkelig fordi snuppa fikk vaksine i går og at den ekstremt sprøyteredde knerten (13 år) er enig i at han skal trosse frykten og ta vaksine nå snart. Jeg blir så glad når de klarer å diskutere og resonnere sammen med oss og ta fornuftige beslutninger.
Postet 03-09-21 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag er bra! Og så er jeg litt lykkelig for at det er mannens tur til å sitte hjemme og vente på håndverker og ikke min. (I dag: ventilasjon.) Dessuten har jeg sovet utrolig godt i natt, og alt blir så mye bedre da.
Postet 03-09-21 kl 09:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 03-09-21 kl 09:59 av Toffskij
Gammel
Mex sin avatar
Fredag! Og maraton helg med konfirmasjoner og bilkjøring venter.. Regner med at det blir rundt 12 timer i bil..
Postet 03-09-21 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til med tunge saker, Tjorven. Det er vel bare å få det gjort tenker jeg.
God helg til alle sammen!
Postet 03-09-21 kl 10:00 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag, kjole og kontor! Ikke verst altså. Veldig møtetett dag, så det skal bli godt med helg etterhvert. Den skal fylles med hagearbeid og rolig tid, og minst en koronatest.
Postet 03-09-21 kl 10:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fredag og har tatt noen timer avspasering for lunsj ute sammen med samboer.
Postet 03-09-21 kl 12:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har kommet meg så ajour at jeg nå sitter og lager planer for et møte i slutten av september.

Så når jeg på toppen av det hele er trett og lei, så tenker jeg at jeg går ganske raskt etter lunsj, har tid til å gå innom en spennende bruktbutikk og kanskje nå en tidligere buss til hytten.
Postet 03-09-21 kl 12:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg vasket plutselig tastaturet. Heldigvis bare vann.
Postet 03-09-21 kl 13:59 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-09-21 kl 17:03 av star
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært imponerende effektiv i dag og har nå helg med den beste samvittighet!
Postet 03-09-21 kl 20:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no