![]() |
Juni-kaffeFerie. Sov til 12.30 og må sove litt mer snart. Fryktelig vemodig og vondt å ha sagt hadet til ungene mine, men vekkerklokke står ikke på lista over ting jeg savner. Denne junien har vært helt ekstrem.
Gleder meg til datteren kommer hjem fra hyttetur senere i dag. Må bli grilling kjenner jeg til tross for meldt regn. |
Postet I dag kl 14:24 av oslo78
![]() |
![]() |
Juni-kaffeSovet lenge, kaffe i koppen og lite planer. Musikanten som er på korpstur kommer hjem i ettermiddag, det blir bra.
|
Postet I dag kl 11:03 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDenne madammen var på vift i går, og ikke hjemme før 02.30. Skulle ta bussen, men i stedet for å stå og vente gikk jeg fra busstopp til busstopp. Det gikk strålende helt til bussen plutselig kjørte forbi når jeg var inbetween. Så da ble det en lengre gåtur, men på årets lyseste natt! Og det var fin temperatur og opplett. Måkene sover ikke om natten, det skal de ha.
Blir rolig dag i dag, er ikke vant til dette utelivet lengre. |
Postet I dag kl 10:55 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHøres deilig ut Millact.
|
Postet I går kl 21:21 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeBåttur i hele dag og årets første bad.
|
Postet I går kl 20:56 av millact
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKveldens kjøreoppdrag ble avlyst så da lurer jeg på om jeg skal slenge meg med på et arrangement i ettermiddag. Paneldebatt og konsert med et band jeg liker i ett og samme arrangement bør jo bli bra.
|
Postet I går kl 12:53 av Fersken
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod lørdag!
Sov lenge, kaffe i koppen, sol ute og hagearbeid er dagens plan. |
Postet I går kl 11:48 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGodt å høre at det nærmer seg helg for flere. Jeg har rukket å bli rørt av mitt eget skolebytteinnlegg for lillesøster på IG.
![]() |
Postet 20-06-25 kl 15:34 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeTatt helg og humper på bussen hjem. Godt valg for den egentlige bussen er visst en del forsinket.
Nøtta ble løst. |
Postet 20-06-25 kl 15:09 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDette har vært verdens lengste uke, med vannlekkasje på kjøkkenet, skoleavslutninger og hundretusen arbeidsdager på rad (eller elleve, da, men det føles som mer!). Fytti katta. I helga skal jeg gjøre minst mulig, tror jeg. Bare drikke brus. Og kanskje strikke. (Og gjøre alt det andre som man må gjøre, men det skal jeg late som jeg ikke må.)
|
Postet 20-06-25 kl 13:52 av Pingis
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDet har jaggu gått helt greit. Har en nøtt jeg må løse, men det går sikkert.
|
Postet 20-06-25 kl 13:22 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJuni!
![]() |
Postet 20-06-25 kl 13:15 av Maverick
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHjemmekontordag, strategisk valgt siden jeg både var ute med mannens jobb i går og tenker å få reist på bruket før rushet.
|
Postet 20-06-25 kl 11:06 av celebelen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeAlene på jobb i dag. Da blir det litt stressende et par timer om litt.
|
Postet 20-06-25 kl 08:46 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDen kommende mannen har første feriedag i dag og ungdommen er hos kjæresten, så hunden og jeg har en rolig morgen. Fint vær, så det må nok beveges litt i dag.
|
Postet 20-06-25 kl 08:04 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg sa ha det til ass rektor på barneskolen på tirsdag. Har kjent henne og tidvis hatt tett kontakt med henne på grunn av foreldrekontakt, korps, bursdag og skolearrangementsverv gjennom ti år, så det var litt vemodig for oss begge. Gode ass rektorer er gode å ha, Blånn
![]() |
Postet 19-06-25 kl 19:56 av Palmen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg har tilbragt dagen på Bislett stadion. Vi har hatt aktivitetsdag. Veldig vellykket til tross for at en «nøkkel-kontaktlærer» var fraværende. Annerledesdager er vanskelig og enda vanskeligere om læreren din er borte. Nå drikker jeg kaffe og pusler med en av jobbene mine (fungerer som ass.rektor, ikt-ansvarlig og aks-leder).
|
Postet 19-06-25 kl 14:18 av Blånn
![]() |
![]() |
Juni-kaffeTelefonbonanza i dag.
Og fornøyd med at jeg hadde rett når jeg på møtet mente at flyet vi hørte (så det ikke) var en Herkules. ![]() |
Postet 19-06-25 kl 11:20 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod formiddag. Jeg startet dagen med tannlege besøk som gikk bra. Så nå har jeg fått i meg kaffe og frokost. Ingen planer resten av dagen.
|
Postet 19-06-25 kl 10:43 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg har en begivenhetsrik dag foran meg. Jeg skal i hvert fall gå til sengs i Milano i kveld.
Jeg blir 50 i år, og venninnene mine fra hjembyen min gikk på samme trinn som meg på skolen. Det gjør at alle har runddag det samme året. Så vi bestemte oss for å reise på tur. Så vi skal ha en oval weekend i Milano/Como. Det blir nok bra, men vi er en litt snodig gjeng som reiser, så jeg er litt spent også. |
Postet 19-06-25 kl 09:48 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen!
Jeg har startet dagen med å gjøre ting jeg ikke kunne. Men nå har jeg fått øvd litt, og det går litt bedre. |
Postet 19-06-25 kl 09:45 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKupp på Kiwi. Nå har vi kjøttdeig en stund.
|
Postet 18-06-25 kl 17:30 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeLitt action i dag visst.
|
Postet 18-06-25 kl 14:59 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffe![]() |
Postet 18-06-25 kl 11:16 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJuni.
![]() |
Postet 18-06-25 kl 11:04 av Maverick
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod formiddag! Kurs på teams er fint. Lang dag på jobb i dag. Vikarinnkalling fra kl. 6.30 (de ringer da, mens jeg sykler til jobb), avslutning for elever og foresatte og avslutning for en medleder som slutter. Puh.
|
Postet 18-06-25 kl 10:12 av Blånn
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKaffe innabords her også. Begynner å merke at folk forbereder sommerferie, det er mange spørsmål som kommer.
|
Postet 18-06-25 kl 09:15 av Fersken
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDet er siste uke i semesteret, og 90 % av studentene mine tror at det betyr at de kan slippe å levere det siste essayet sitt. Men det betyr det ikke.
![]() |
Postet 18-06-25 kl 09:01 av Toffskij
![]() Oppdatert 18-06-25 kl 11:17 av Toffskij |
![]() |
Juni-kaffePå kontoret. Guttungen skal prøvekjøre biler for oss i dag. Vi har visst like preferanser så det funker fint.
|
Postet 18-06-25 kl 08:43 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeVi er over halveis nå Maverick!
![]() I kveld er det siste avslutning på barneskolen noensinne. Jeg er overraskende lite sentimental med tanke på at vi har hatt den samme barneskolen i 12 år. Ungdomsskolekandidaten har også vært på besøk på ungdomsskolen og virker fornøyd med potensialet i den nye klassen. Mor er lettet og glad. |
Postet 18-06-25 kl 08:34 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHjemmekontor i dag, med planer om å få ordnet noen småting i hagen i løpet av lunsjen.
|
Postet 18-06-25 kl 08:20 av celebelen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeMornings! Kaffe innabords og på tide å gyve løs på innboksen. Det er ulempen med å jobbe med folk i andre tidssoner.
Og ellers litt spent på yngste sine vegne som skal ha tverrfaglig eksamen i dag. Siste eksamen før to år i lære står for tur. |
Postet 18-06-25 kl 08:19 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJuni!
![]() |
Postet 17-06-25 kl 11:51 av Maverick
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKan melde om plenty av romantikk i innspurten av planleggingen også.
![]() ![]() |
Postet 17-06-25 kl 09:20 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeLes oppgaven ja, øynene, eller hodet droppet det med langtid i værmeldingen. Syntes det var litt pussig kombinasjon med pulsmåling og bryllup i samme uke.
![]() Er bare så veldig klar for litt romantikk. ![]() |
Postet 17-06-25 kl 09:10 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg sover dårlig uansett og har hatt så mange ulike målinger det siste halve året at jeg er litt immun. Men det er klart, det skal bli deilig å bli kvitt den.
|
Postet 17-06-25 kl 08:59 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeBlondie: Jeg håper ikke du gifter deg samme dag som du skal ha 24-timersmåling av blodtrykket?
Jeg gjorde sånn måling for en stund tilbake, og jeg syntes det var skikkelig ubehagelig. Jeg våknet ved hver eneste måling gjennom natta. |
Postet 17-06-25 kl 08:52 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeNei, om 11 dager. Sånn cirka.
![]() |
Postet 17-06-25 kl 08:50 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffe![]() OOH, Blondie! Er det i dag? ![]() |
Postet 17-06-25 kl 08:39 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg går med sånn blodtrykksmåler i et døgn og minnes fra sist at det er ganske begrensende. Ble en rar natt.
Ellers myser jeg med lett gru på langtidsværmeldingen, siden planen er å si ja under åpen himmel om bare litt. |
Postet 17-06-25 kl 08:28 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHelt ok tirsdag her. For første gang på lenge var vi 5 personer som skulle innom bad og frokostkjøkken mellom 6.20 og 7.15. Det gikk heldigvis greit, og om bare 3 dager så faller to fra logistikken.
|
Postet 17-06-25 kl 08:26 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeSå artig, Tjorven!
Trøtte-tirsdag her i dag, mann og hund våknet alt for tidlig i dag. Og nå venter møtebonansa frem til kl 14. Urk |
Postet 17-06-25 kl 08:22 av Mex
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg er glad i dag. I går kveld var jeg på live-show med Aftenpodden USA. Det var utrolig underholdende og tankevekkende. Og takket være FP-Pøblis fikk vi plass på 3. rad og kunne følge med på mimikken til samtlige som snakket. Det ga noe ekstra. Jeg burde definitivt gjøre sånne ting oftere.
![]() |
Postet 17-06-25 kl 08:08 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeVolvo EX40, etron 55 og ID4 gtx.
Audien leder med mange mil, men blir for dyrt å vedlikeholde. |
Postet 16-06-25 kl 22:39 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHva har du prøvekjørt, Star?
|
Postet 16-06-25 kl 19:12 av millact
![]() |
![]() |
Juni-kaffePrøvekjørt bil og vært på x antall butikker. Og henta bilen.
|
Postet 16-06-25 kl 15:48 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg leser om Ingebrigtsen-dommen og er kvalm og uvel. Ikke overrasket da, dessverre. Sukk.
|
Postet 16-06-25 kl 11:18 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffe![]() Jeg var på festival hele lørdag - hele familien var der faktisk. Topp stemning og store opplevelser for både liten og stor. Vi var alle helt utkjørte i går, og jeg tør påstå at jeg fortsatt ikke er helt på høyden i dag. Men skal prøve å jobbe litt likevel. |
Postet 16-06-25 kl 10:23 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffe![]() Jeg er hjemme etter en bursdagshelg i Stavanger, vi fikk knallfint vær og kunne sitte ute lenge på kvelden. |
Postet 16-06-25 kl 10:19 av celebelen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJuni!
![]() |
Postet 16-06-25 kl 09:00 av Maverick
![]() |