Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 06-04-17 kl 10:55 av Kaffestuggu



Vi forsov oss.

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Jeg forsov meg ikke. Vi har feiret den sylferske 12-åringen med kjeks og brus på senga. Vekkerklokka hans ringte før vi rakk å komme oss inn til ham, da.
Postet 06-04-17 kl 10:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mini hadde nesten en liten krise i dag tidlig da han fikk vite at det ikke var helg enda. Tårene sprutet. Jeg følte det litt på samme måte, men tok det med mer fatning. Med litt kos, frokost og minecraft med storebror tok det seg kraftig opp og han ble klar for dagen. Har haugevis med saker foran meg på pulten så her er det produksjonsdag.
Postet 06-04-17 kl 11:05 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Endelig hjemme etter tre dager på farten både til øst og vest. Og snart er det jammen påskeferie også!
Postet 06-04-17 kl 11:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Siste dag før påskeferien starter for min del. Rydding av pulten gled over til å bli rydding av bokhylla... Det har jeg da virkelig ikke tid til.
Postet 06-04-17 kl 11:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Her skal det feires Harry Potter-bursdag i ettermiddag. Eliksirene står klare til prøvesmaking, de magiske vesenene har fått ren innhegning (bur), husnissene har jobbet hele natta med kaker og kylling og magihistorielæreren har valgt den enkle løsninga med filmvisning til slutt. Spent på dette her, altså.
Postet 06-04-17 kl 11:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det høres gøy ut, Heilo!
Jeg har revisor her i dag, håper og tror at det holder med denne ene dagen.
Postet 06-04-17 kl 11:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har økt inntaket mitt av vann og springer dermed på do hele tiden. Prøver å jobbe litt innimellom.
Postet 06-04-17 kl 14:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har forberedt påsken ved å svi av kroner på nye felleski. Dette er jeg spent på om var verd det, kjenner jeg!
Postet 06-04-17 kl 14:40 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar


I dag finnes det ikke nok kaffe.
Postet 06-04-17 kl 14:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Helt enig Maverick.

Jeg har sovet dårlig og er trett og uggen og startet dagen med ett litt dumt videomøte. Nå sitter jeg her og prøver å få gjort noe og gleder meg egentlig bare til dagen er slutt. Jeg spiser smågodt, så ille er det.
Postet 06-04-17 kl 14:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Finnes ikke nok kaffe her heller. Og jeg skal først undervise en dobbelttime og så sitte to timer i møte etter det, og helst kveldsjobbe litt også.
Postet 06-04-17 kl 14:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg leste fellesski, Anda. Så for meg at dette var påska di:


Livet er generelt ikke så mye å skryte av for tida, men man må nå bare stå i det, kan det virke som. Jaja.
Postet 06-04-17 kl 15:16 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
@Pingis, det der minner meg om tvangs-teambuilding. Det skal jeg ikke bedrive i påska.
Postet 06-04-17 kl 15:22 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Da må du tydeligvis unngå normisjons bedehusdag. Men det burde kanskje la seg gjøre.
Postet 06-04-17 kl 15:25 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God eftan. Her er jeg ferdig med å puste ut i 5 minutter etter hektiske dager, så nå skal jeg forberede for besøk av Arbeidstilsynet i morgen (rutinemessig tilsyn). Etter DET skal det bli godt med helg! :svett:
Postet 06-04-17 kl 16:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg skal straks ha barnebursdag for straks 12-åringen, men har nok ikke gjort så mye ut av det som Heilo men håper det blir bra likevel.

I morgen er det hit og dit, så er det påskeferie.
Livet selv er ikke for pyser for tida, men det må jo komme lysere tider snart eller hva?
Postet 06-04-17 kl 17:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har levert gruppeoppgave halvannet døgn før fristen i dag. Juhu! Og datteren fikk plass på Hudøy. Hun er ekstatisk, jeg er skremt. Hun er gal; bryr seg ikke om om noen hun kjenner skal "Jamen mamma, da blir jeg jo bare kjent med noen nye!"

Hun kan ikke være min. Jeg fikk med feil unge fra sykehuset.
Postet 06-04-17 kl 17:51 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Seks timer undervisning, pluss opprydding hele spisepausa; en veiledningstime, samarbeid med kollega, planlegging før veiledningssamtale i morgen, ingen matpause, ingen dopause. Tre høyst motvillige unger måtte krangles hjem fra barnehage og skole, og nå er jeg så skjelven at jeg ikke helt veit hvor jeg skal begynne. Påskeferie (med 18 engelskstiler) i morra - trur aldri jeg har trengt en ferie mer!

Lykke til med bursdagsfeiring, Heilo!
Postet 06-04-17 kl 18:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Haha, Pappalille, jeg har også en sånn liten bytting. Hun har vært to ganger på Hudøy, og elsket det begge ganger. Hun fikk plass i år igjen.
Postet 06-04-17 kl 19:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Har hatt vegg-til-vegg-møter på jobb hele dagen, etterfulgt av tøff treningsøkt og avsluttet med en halvtimes massasje av vond rygg. Nå er jeg klar for sofa, skal bare komme meg hjem først.
Postet 06-04-17 kl 20:03 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no