Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 05-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En sløv søndag venter her. Lese litt og nyte sola.
Må absolutt lade opp litt før neste jobbuke.
God søndag til alle.
Postet 05-08-18 kl 08:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag skal jeg hente lillebror, han har vært hos besteforeldrene siden tirsdag. Det har vært utrolig deilig med barnefri, sist jeg hadde det var i jula.( De har vel overnattet borte et par netter, men da har jeg levert den rett før leggetid og henet dem dagen etter)
Postet 05-08-18 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Lite planer her idag, men først kaffe i sola. Bare den vinden slutter.
Postet 05-08-18 kl 10:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har PT-time kl. 11. Opp og hopp!
Postet 05-08-18 kl 10:43 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen fra Kikutstua. Oslo, Nordmarka, Norge! Blå himmel og sol, stillhet, frisk luft, ferske rundstykker med brunost og kaffe, alt dette en liten sykkeltur fra hovedstaden vår, i dag er jeg nasjonalromantisk så det holder. (og glemmer nesten den vonde ryggen...og at jeg gruer meg dritmye til å sykle hjem...)
Postet 05-08-18 kl 10:43 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Oppdatert 05-08-18 kl 10:49 av Minerva
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal male, male, male, male, og underholde sure barn. Mulig de må luftes en tur langs elva først.
Postet 05-08-18 kl 10:50 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Planen var å dra på besøk til en vennefamilie, men da mor i huset der er blitt syk så er det ikke et alternativ lenger.
Så isteden har vi bestemt oss for pysjdag, Ticket to ride, og ta oss tid til å lage hjemmelagd tapas. Blir nok en bra søndag.
Postet 05-08-18 kl 11:17 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg skal på teknisk museum i dag. Det er siste dag han har rabatt med NorwayCup-armbåndet sitt. Vi nyter å bare være to i familien.
Postet 05-08-18 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Minerva: Jeg skal til Kikut neste helg. Julegave fra en venninne. Vi skal gå dit og spise middag og ligge over der. Jeg har aldri vært der, så blir spennende.

I dag skal jeg trene, spise på Vippa og så på kino. Litt mye opplegg på én dag, siden jeg føler meg litt energiløs. Men det blir nok bra.
Postet 05-08-18 kl 11:36 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har kjørt Herremannen på flyplassen (han skal på kjærestebesøk i Finland ). Nå er jeg på treningssenteret, så får vi se om jeg rekker en tur i marka etterpå, før kino i ettermiddag, eller om jeg heller rydder i kjellerboden.
Postet 05-08-18 kl 11:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
I dag burde jeg fortsette ryddingen mens barna er hos faren. Jeg fikk ryddet eldste sitt rom særdeles godt i går og kastet masse og lagt noe i boden som jeg ikke tenker hun trenger å ha på rommet. Mulig jeg fortsetter på den store boden i ettermiddag. Men i formiddag skal jeg besøke mor til en barndomsvenninne og se hvordan hun bor. Har kjent henne hele livet, hun har lite sosialt nettverk, min venninne er på tre ukers ferie, så det har vært ekstra stille for henne.
Postet 05-08-18 kl 11:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Laget til eldste skal være ballhentere i kveld og vi andre har fått gratisbilletter til kampen. Har ikke vært på stadion på fotballkamp som tilskuer før.
Postet 05-08-18 kl 12:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det hørtes deilig ut, Minerva! Tror jammen du inspirerer meg til å ta med ungene på sykkeltur i skogen. Minste er alltid positiv til sykkeltur, så får vi se hva eldste kan lokkes med. Er det fortsatt bringebær i marka nå?
Postet 05-08-18 kl 13:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mannen og jeg trener med litt hagearbeid, mens ungene går på selvstyr i nabolaget. Finfin søndag.
Postet 05-08-18 kl 13:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ble ikke noen tur på meg - jeg var akkurat på vei da jeg kom på at det skal være konsert på Keiservarden (lokal topp) i ettermiddag, og da er nok alle de potensielle turveier enten sperret eller fulle av folk.

På plussiden har jeg nå fått tømt kjellerboden for et billass med greier i stedet. Det er fristende å bare kjøre alt på miljøtorget i morgen for å gjøre det lettvint, men det er en del leker og bøker som absolutt kan brukes igjen, så jeg får prøve meg på Fretex og Røde Kors-butikken først. All tidligere erfaring tilsier at de ikke har kapasitet til å ta imot og at jeg ender med å kaste likevel, men ...
Postet 05-08-18 kl 16:10 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hva med å gi bort på finn eller kjøp og salg gruppe på FB, Stompa?
Postet 05-08-18 kl 18:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg overlevde PT-timen min og vel så det. Kjenner jeg stivner litt, men pytt sann...

Det er så deilig med sol og sommer! Å kunne sitte ute hele dagen og bare kose seg i varmen mens jeg pusler med strikketøy.
Postet 05-08-18 kl 18:07 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Skal snart på «fjelltur» med venninne. Godt å bevege seg litt.
Postet 05-08-18 kl 18:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Divine: Så fin julegave! Selv er jeg mye mer glad i å gå enn å sykle, men nå hadde vi med tiåringen så da ble det sykkel. Vi gikk oppom Kikut-toppen før hjemturen i dag, anbefales. Flott utsikt på toppen.
Postet 05-08-18 kl 19:07 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Star; det er masse småtteri som jeg neppe får noen til å gidde å hente, dessverre.
Postet 05-08-18 kl 22:37 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Stompa, her jeg bor, går slik på loppemarked. Vi arrangerer loppemarked to ganger i året, og leker og bøker vil vi alltidha -det selger vi massevis av.
Postet 05-08-18 kl 22:45 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er ikke så mange loppemarked her heller - og i hvert fall ikke midt i sommerferien.

Ikke meningen å være vrang, men jeg har dårlige erfaringer fra før, og mye er nok fordi nedslagsfeltet er byen her, og ikke noe mer. Det er så store avstander her at det ikke er realistisk å bli kvitt noe i nabobyen, f.eks.
Postet 05-08-18 kl 23:24 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no