Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-06-22 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til f. Det skumle er at det er veldig mye som skal gjøres før det skjer, og jeg har overhodet ikke kontroll på at jeg faktisk rekker alt. Sånn pleier ikke jeg å ha det, og det er litt skummelt. Men jeg satser på at jeg lander på beina.

Jeg fikk koselig bilde og tilbakemelding om knerten som er på arbeidsuke hos en FP-bekjent. Det var godt ,for tenåringen var selv litt ordknapp i går (i seg selv ikke så uvanlig, men jeg ville jo høre ham fortelle). Da får vi tro at han har det bra.
Postet 09-06-22 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Er på jobb, med mye avtaleverk å lese fra en potensiell storkunde, samtidig som vi bør rydde og rengjøre lokalene for en oppkjøpsinteressent som kommer på besøk i morgen. To ansatte er på kurs i dag, så det er kun jeg og driftsjefen igjen. Hoi, hoi!

Hva gjør jeg her? :svosj:
Postet 09-06-22 kl 09:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hadde nesten glemt hvor hektisk juni kan være med avslutninger hist og pist, skoleturer, jobbturer, fotballkamper, treninger og hva har du..
I tillegg er det et rotterace på jobben om dagen. Tiden strekker bare ikke til.
Og jeg bare elsker logikken med at Forsvaret skal kutte flere milliarder i årlige kostnader, samtidig som det skal økes antall som skal inn til førstegangstjeneste. Det skal effektiviseres, og det er viktig å ta ut gevinsten på forhånd slik at folka som trengs for å effektivisere kan tas bort før man kommer i gang med arbeidet ...
Postet 09-06-22 kl 10:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag har vi kommune og UDI på besøk i et forsøk på å forklare hvordan vi tenker at det kommunen ser på som uoverstigelige hindringer kan løses med godt samarbeid, samt rette opp i en god del misforståelser. Så skal det behandles i kommunestyremøte den 20. juni om Glittre får bli akuttinnkvartering. Jeg håper virkelig det.
Postet 09-06-22 kl 11:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal egentlig jobbe, men jeg prøver å få ferdig et innlegg jeg skal holde for kommunepolitikerne om.... nesten tre timer.
Og til helgen har jeg ansvar for en aldri så liten festival, så akkurat nå gleder jeg meg egentlig til det blir mandag.
Postet 09-06-22 kl 13:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hatt med ene på jobbskygging i dag. Er helt kake.
Blir sen middag i dag.
Postet 09-06-22 kl 17:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Er på sommeravslutning for rektorer og ass.rektorer. Foreløpig høydepunkt er foredrag med Abid Raja. Mulig at han ikke fungerte som statsråd, men for en fortelling han har om eget liv!
Postet 09-06-22 kl 19:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Blå.

Hatt første årsmøte i sameiet; gikk fint.
Postet 09-06-22 kl 21:13 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no