Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-08-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Skulle jobbe litt siden jeg må ta en tlf kl.8 og ikke kan dra opp jobb før etter det. Men kommer fanken meg ikke inn på serveren.
Postet 29-08-22 kl 08:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg snikjobber litt på hjemmekontor før jeg skal til legen med ungdommen. Spent på hvordan resten av dagen blir, planen er å være på jobb ca halv ti.
Postet 29-08-22 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en absurd travel arbeidsuke, men har allikevel tatt med meg treningstøy på jobb. Jeg har et håp om å komme i gang igjen etter ferien, og det er jo greit om det skjer før vi bikker over i en "høstmåned".

Jeg var nemlig i konfirmasjon i går, og det var ikke mulig å både ha på bunad og å puste. Så nå må jeg hente meg litt inn igjen, og forhåpentligvis kan jeg bruke bunad igjen på 17. mai. :traumatisk forhold til koronahjemmekontor:
Postet 29-08-22 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven.

Jeg har faktisk begynt å bruke treningsrommet på jobben. Det er ikke fullt så bra som treningssenteret, men det er nærmere og gratis. Så får vi se hvor lenge det holder.

Men, i dag skal jeg ikke trene. Jeg skal gå hjem så raskt som mulig og slå gress, ettersom det er tørt og begynner å bli veldig høyt. Og så skal jeg besøke min far som fremdeles ligger på sykehus.
Postet 29-08-22 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oh my så trøtt jeg er. Trøsten er at det finnes bare en eneste mandag denne uken.
Postet 29-08-22 kl 09:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg våknet halv fem i dag.

Er på vei til jobb, i strålende sol, men dritkaldt. Jeg liker det, har funnet frem ullgenser igjen.
Postet 29-08-22 kl 09:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Mandag gitt. Jeg har fått startet på ukas oppdrag, fått 2 av 3 ut døra, sistemann (sistedame) skal straks ut døra hun også. Vafler i matpakken til 2 av 3, 3mann så på meg som om jeg foreslo at han skulle ha med en bombe på skolen. 2 rundstykker uten noe på som vanlig, takk. Haha.

Storebror har virkelig kommet ut av det at han spiser bare 2-3 ting, så han har med yoghurt, granola, skinkesnurr og i det hele tatt. Han spiser tilnærmet alt som ikke er farsemat eller veldig blandet nå. Er jo en ny verden!

Forelesning litt senere i dag, også må vi ukeshandle i ettermiddag.

Jeg er helt død etter at vi lempet inn en henger med ved i går, så blir ikke noen store utskeielser i dag kjenner jeg.
Postet 29-08-22 kl 09:26 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Har vært en fin helg med mye sløving i solen sammen med strikketøy og lydbok. Jeg trenger slike pauser nå.

På jobb er det nå første dag i full rulle på 50 mann med ny arbeidshverdag, venter litt på div smeller, men vi får nå se.
Postet 29-08-22 kl 09:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et bilverksted.
Postet 29-08-22 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Nyter min siste frimandag. Neste mandag starter studier.
Postet 29-08-22 kl 10:18 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor. Så håper jeg delene jeg trenger ikke koster en formue.
Postet 29-08-22 kl 10:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Streikeveke 2. saknar elevane og hverdagen. I dag starter vi streikeband, som skal spele konsert om ei veke eller sånn, tenkjer eg.
Postet 29-08-22 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Uff, jeg er glad jeg ikke må streike, selv om jeg støtter den 100%. Blir provosert av alle som skal mene at lærere burde droppe streiken av hensyn til elevene.
Postet 29-08-22 kl 10:58 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God formiddag fra nytt kontor! Stas å starte dagen med ferdigsmurt mat, muffins, bobler og barista, men sikkert lurt at det ikke er slik hver dag.
Postet 29-08-22 kl 12:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det hørtes herlig ut celebelen! Om enn kanskje ikke optimalt for arbeidsflyten i hverdagen nei, i alle fall det med boblene.
Postet 29-08-22 kl 12:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Jeg vil også ha bobler på en mandag!
Postet 29-08-22 kl 13:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Tung dag. Første arbeidsdag etter 1 uke på Samos. Trenger mere ferie og varme.
Litt rare dager også. Lørsdag var det 1 mnd siden begravelsen til min bror og fredagen solgte vi leiligheten hans. Det var siste rest etter han.
Postet 29-08-22 kl 13:36 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et nytt verksted.
Postet 29-08-22 kl 13:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Feil funnet, deler bestilt og fikses i løpet av uka.
Dyrt nok, men hadde frykta verre.
Postet 29-08-22 kl 14:56 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no