Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 22-05-17 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg er ikke klar for mandag.
Postet 22-05-17 kl 09:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Mandag er til å holde ut siden det kun er tre arbeidsdager for min del denne uken. Men død kaffemaskin var ingen høydare. Nå skal jeg egentlig skrive kjedelig og pinlig self-assessment ting som må leveres i dag, men surfer heller på ny kaffemaskin som skal anskaffes i ettermiddag.
Postet 22-05-17 kl 09:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Førsteklassingen våknet kl 4 med skrapende hoste og en gloheit kropp, hvilket betyr hjemmedag for oss begge. Nå vrir jeg hodet for muligheter til å reise på viktig jobb-konferanse i ettermiddag...
Postet 22-05-17 kl 09:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er heller ikke klar for mandag. Pinlig ineffektiv morgen her, så jeg må virkelig skjerpe meg!

Kanskje bare en liiten sup kaffe til?
Postet 22-05-17 kl 09:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det kjennes ikke så aller verst med mandag – det var blide unger hjemme på morgenkvisten, fint vær er det også, og jeg tror kanskje jeg skal gjøre noe morsomt på jobb i dag. (Eller frustrerende, alt ettersom.) Kort uke har jeg derimot egentlig ikke tid til.
Postet 22-05-17 kl 10:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg var visst ikke helt frisk, men er på jobb - i hvert fall noen timer. Ny visning i ettermiddag, og så snart langhelg. *ignorerer tirsdag og onsdag*
Postet 22-05-17 kl 10:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er kort uke denne uka. Så da bør jeg jo være desto mer effektiv på jobb. :svosj:
Postet 22-05-17 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt hangover etter mye eksamenslesing, sol og fotball i helga. Uka er ikke noe kortere for min del, selv om det ikke er jobb på torsdag. Har lang to do-liste og den bryr seg ikke om himmelsprett. Om 2 1/2 uke er imidlertid det verste over og jeg kan senke skuldrene og synke ned i solstolen på verandaen. (uansett vær, egentlig).
Postet 22-05-17 kl 10:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det har vært så få helger de siste månedene at jeg ikke lenger kjenner mandagsfølelsen.
En uke til levering av masteroppgaven. Om jeg stirrer lenge nok på sammendraget - skriver det seg selv da?
Postet 22-05-17 kl 10:50 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ru, jeg føler meg også sånn middels travel for tiden, men så kommer du inn og gjør livet mitt til en lek. Ingen masteroppgave her.
Postet 22-05-17 kl 11:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
En eksamen unnagjort, en til i morgen såååå....

Gleder meg en hel haug til hyttetur i helga.
Postet 22-05-17 kl 15:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@tink; Bare hyggelig.
Snart slutt på sutringen fra min side, heldigvis.

Vi er nå på stadiet der vi vurderer om vi skal lage bål av artiklene og la ungene grille marshmallows over det.

Knotten påstod han ikke visste hvem jeg var ...
Postet 22-05-17 kl 15:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ru.
Postet 22-05-17 kl 20:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no