Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 11-10-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Ute er det øspøs.
Inne er det god frokost.
Postet 11-10-17 kl 08:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har høstferie, men våknet kl 06.15. Så nå er jeg på vei til jobb.
Postet 11-10-17 kl 08:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Jeg skal gjøre et nytt forsøk på å like yoga i dag, men før det travel dag.
Postet 11-10-17 kl 08:33 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Tidlig morgen igjen. Men nå har storesøster bedt seg fri fra jobb de to siste dagene denne uken, så jeg kan sove litt lenger om morgenen jeg også.

God dag i dag. Jeg har interessante ting å gjøre og en hyggelig lunsjavtale. Storesøster skal lage middag og jeg skal av alle ting ha en PT time i kveld. Treningssenteret mitt tilbød meg en gratis time og den måtte jeg jo nesten ta i mot. Så får vi se hvordan det er.
Postet 11-10-17 kl 08:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Grått her idag.
De vanlige tingene på agendaen og møte med ennå et bemanningsbyrå idag.
Postet 11-10-17 kl 09:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Og der innså jeg at det er ikke på grunn av at jeg er trøtt bussen er så diffus. Jeg har glemt å ta på meg brillene.
Postet 11-10-17 kl 09:12 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Oi, Fersken! Det høres ut som en bratt morgen.

Jeg har høstferie, men driver med jobb likevel. Mest for min egen del så de kommende ukene ikke blir så hektiske. Senere i dag skal jeg ommøblere stua for å få plass til gårsdagens bruktkjøp.
Postet 11-10-17 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Er på jobb med nok å gjøre, men tankene går til en av mine kollegaer som sitter med skadet barn på sykehus. Håper virkelig ikke det er varige skader!
Postet 11-10-17 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Fortsatt sykemeldt så her er det sofa, kaffe og bachs Johannespasjon.
Snart skal jeg krykke meg til fysioterapeuten min. Det er tungt å trene opp et nytt kne, altså.
Postet 11-10-17 kl 09:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme med sykt barn dag 2.
Fyr i ovnen, kakao i koppen og jobbe litt hjemmefra blir dagen i dag.
Postet 11-10-17 kl 09:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nusk til alle som er syke eller heime med syke barn. Eg skal på jobb tross dundrende migrene. FYSJOM. Glad eg har laga eit opplegg der eg ikkje skal forelese i alle fall. Hehe.

Men så kjem kjæresten i kveld da. Oh.
Postet 11-10-17 kl 10:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Regn her, men det er i alle fall onsdag.
Postet 11-10-17 kl 10:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
I går kveld trodde jeg dette kom til å bli hjemmedag med sykt barn, men hun ble visst bedre i løpet av natten. Så, her sitter jeg på kontoret og prokrastinerer til den store gullmedalje.
Postet 11-10-17 kl 10:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grått ute, dagslyslampe rett foran nesen på meg, det må jo bli bra! Begynner å få kontroll på kjøkkenet etter fornyelsen, nesten alt er tilbake på plass i skuffer og skap. Kjøkkenvifte gjenstår å få kjøpt, men har smalnet inn alternativene grundig, hurra!
Postet 11-10-17 kl 10:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Dagslyslampen ja, det var den jeg skulle leite frem!

Hjemmekontor her i dag, før møte i barnehagen litt seinere. Deilig å ikke stresse så mye på morgenen og levere unger med yogabukse og bustehår.
Postet 11-10-17 kl 10:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen sover, ungene sløver med pad og jeg sitter på balkongen med kaffe. Badedag og strandliv på.planen idag. Litt sur for at mensen kom igår, men lite å gjøre med.
Postet 11-10-17 kl 10:49 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gode tanker til kollegaen din Eia. Håper det går bra.

Jeg har en dum dag. Satser på at den går seg til.
Postet 11-10-17 kl 11:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
God formiddag!

Her øser det ned ute. Alle 4 kidsa er hjemme på grunn av høstferie + besøkende barn, vi hadde sent besøk i går kveld og jeg har monsterhodepine på 2. dagen så da er det godt at dagens planer kun består av å sortere og rydde i alle brettspillene vi har og litt strikking om hodet holder. Og kaffe i plenum. Men først må jeg visst tørke nys bort fra en iPad, formaner 4-åringen

Mange lykkeønskninger til Eias bekjente. Håper det går rette veien.
Postet 11-10-17 kl 12:33 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Møkka dag. Kommer på jobb hvor bilen min er sporløst borte. Viser seg etter en samtale med politiet at den er blitt utsatt for massiv ruteknusing i natt og er hentet av Viking. Takk og lov for at det var firmabilen og overhodet ingenting av verdi i den. Men dagen ble jo helt tullete i dag.
Postet 11-10-17 kl 17:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Så kjipt, Frøy!
Postet 11-10-17 kl 23:41 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no