Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Milfrid sin avatar
Sukk. Helt sylta og 39 i feber. Som jeg har tid til dette.
Postet 06-03-19 kl 07:37 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring.
Postet 06-03-19 kl 08:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God bedring!
Kidsa er oppe og jeg drar straks på jobb. Godt å være på føttene igjen, men det er travelt som rakkern på jobb så blir litt svett. Vel, må skride til verket.
Postet 06-03-19 kl 08:33 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Sliten, trøtt, bekymra og ganske sur. Heldigvis har jeg bare sju timer undervisning i dag. :yeah:
Postet 06-03-19 kl 08:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
God bedring Milfrid!
Postet 06-03-19 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring til dere med en dårlig dag!

Jeg skal ha hjemmekontor i dag, og gleder meg til å få unna de haugene med jobb som har ligget på vent litt for lenge nå. Hjemmekontor med meg, katten og god kaffe. Og ingen andre hjemme,gleder meg! 😁
Postet 06-03-19 kl 08:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 06-03-19 kl 10:14 av Timar
Gammel
Fersken sin avatar
Heldigvis har jeg god tid før jeg skal på jobb, for det var utrolig vanskelig å stå opp i dag. Når alarmen blander seg inn i drømmen din og teite avgjørelser blir så å logiske, da får man dårlig tid om morgenen.
Postet 06-03-19 kl 09:35 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God bedring og på de som trenger det.

Har vært mer eller mindre våken siden fire i natt, så er ikke så høy i hatten selv. Bonusen er at jeg kom tidlig på jobb, og faktisk har klart å konsentrere meg nok til å gjennomføre noen forberedelser jeg trengte å komme gjennom. Det er en bragd i en tid der konsentrasjon er utfordrende.

Planløs ettermiddag, trening og sofa tror jeg blir mer enn nok.
Postet 06-03-19 kl 10:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Klem til dem som trenger det.

Har sovet et par timer nå, føler meg fremdeles rævva. Er det det som Poden og mor har hatt, tar det en 3-dager. Bør være frisk til helgen igjen. Men jeg trenger å være frisk i morgen.
Postet 06-03-19 kl 12:19 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Kjip form her også, passer perfekt siden jeg skal ha barnefri noen dager...
Nuvel, ibux og jobb funker enn så lenge, kanskje ikke til kl 16 men.
Postet 06-03-19 kl 12:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Er det ikke typisk, Trixie?
Postet 06-03-19 kl 12:41 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg tror jeg er jinxet. Tre ganger i vinter har jeg tatt på meg guiding for cruiseskip (to helger og en gang nå som jeg har vinterferie). Alle tre skipene har blitt kansellert! Alle skipene jeg ikke har guidet for har kommet som planlagt.
Postet 06-03-19 kl 12:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Kjipt Stompa!
Postet 06-03-19 kl 16:12 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no