Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

3. søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

3. søndag

Postet 15-12-19 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tre lys ja, det nærmer seg. Her skal det bakes i dag, full innspurt på forberedelser. Eksamen til uka, da blir det et litt annet fokus.
Postet 15-12-19 kl 10:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er planen rydding og kasting. Men først håndballkamp.
Postet 15-12-19 kl 11:12 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Baking her og, må bare stå opp først. Rydde og vaske litt også.
Postet 15-12-19 kl 11:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag står kjøring av lillebror til bursdag, så skal jeg synge jula inn i kirka sammen med kortet. Vi skal ha egen julekonsert på tirsdag og i morgen er det generalprøve. På onsdag skal jeg begynne å tenke på jul.
Postet 15-12-19 kl 11:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Tre lys. Jeg ble vekt av en fyr som ringte på. Han virket rusa, fortvila og desorientert, og var kald og frossen. Mulig han hadde vært ute hele natta. Jeg sendte ham videre de to minuttene å gå til legevakta, som var nærmeste sted jeg tenkte han kunne få hjelp, men hadde dårlig samvittighet for ikke å ha hjulpet ham selv. Turte ikke å ta ham inn i huset, siden jeg var alene. Jeg ringte politiet og forklarte situasjonen, og de skulle prøve å finne ut mer.
Postet 15-12-19 kl 11:26 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Juleteater og familiemiddag med utveksling av gaver står på planen her idag.
Postet 15-12-19 kl 11:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Samler sammen ting som skal ut av huset. Ellers er rydding på planen. Ja, og hjelpe eldste med matte. Tror jeg skjønner/har frisket opp det som så litt kryptisk ut.
Postet 15-12-19 kl 11:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig søndag med litt gruppeøving og så middag hos svigers. Må også gå gjennom gavene som er kjøpt inn og se om noe mangler.
Postet 15-12-19 kl 12:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Veldig rolig søndag.
Altfor sent i går kveld, så sofa idag.
Postet 15-12-19 kl 13:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Kaija: Skjønner godt du ikke turde å ta ham inn, men fint at du tipset om legevakt og ringte politiet.

Vi er i gang, rydder, tørker støv, vasker kjøleskap, har bestilt mer allergimedisiner og skal bake når kjøleskapet er rent. Fjortenåringen gjorde frivillig den jobben. Hun skal straks pakke inn gaver for sin mormor. Vinn vinn for begge to. Ute pøsregner det.
Postet 15-12-19 kl 13:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg burde ha vært på søndagsåpent og kjøpt noen julegaver. Jeg klarer ikle for mitt bare liv å fremskaffe et snev av entusiasme for den burdeburden der. Derfor blir det hjemme og tenke på det jeg burde gjort istedet. Grinch. Verre for hvert år.
Postet 15-12-19 kl 17:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tung søndag! Wine and dine i går, og kamp for minsten i dag. Vi var litt sent ute og jeg betalte parkeringen med appen og løp til hallen. To timer senere og gul lapp på vinduet og da husker jeg at jeg kjørte golf og ikke Passat. Sure 600 kr! Ungen vant kampen sin da!
Postet 15-12-19 kl 18:35 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no