Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 19-12-17 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Jeg rakk akkurat ikke bussen, så nå har jeg akkurat sikret meg mannens julegave. Bestille på nett og hente i butikk er et genialt konsept.
Postet 19-12-17 kl 09:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe og lillesøster ville gå alene til barnehagen idag så da fikk hun det ( bor rett ved) så hun var stolt og glad.
Ellers skal jeg ut og ordne de siste gavene idag.
Postet 19-12-17 kl 09:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Julesnøen regner bort. :cry: det er glatt. Jeg vil hjem.
Postet 19-12-17 kl 09:27 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen. Hjemmekontor her før sjekk av minsten senere i dag.

Koselig kveld med fine FP'ere i går, bobler, middag og kino, hva mer trenger man i førjulstida?

Ellers dukker det stadig opp nye gaver som må anskaffes på lista, men jeg har da uka på meg til å fikse det, så det trenger ikke å bli stress. I år har jeg tydeligvis glemt å ta utgangspunkt i fjorårets gaveliste da jeg planla hvem som skulle få.
Postet 19-12-17 kl 09:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fridag for å fikse litt sånne i siste-liten-greier og pakking av gaver når det er tomt i huset og sånn. Men nå mangler jeg pakketape, så nå må jeg i butikken tidligere enn jeg hadde planlagt.
Postet 19-12-17 kl 10:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

Jeg er delvis sykemeldt og har startet dagen veldig rolig. Men nå er datamaskinen fremme og jeg er i gang. Og om en liten stund må jeg til byen på et møte.

Jeg har egentlig helt juleroen i år. Gaver er pakket og sendt. De siste kortene går i dag. Gaver til jentene pakkes i kveld når ingen av dem er hjemme. Jeg har bakt to slag med kaker og det blir kanskje ett til. Og om vi ikke er fornøyd med det får vi spise sjokolade. Det er ikke synd på oss.
Postet 19-12-17 kl 10:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Alvorlig nedtelling til juleferie hos to gutter nå, de er allerede startet med å være våkne til langt på kveld, noe som straffet seg litt i dag tidlig. Morgendagen igjen for dem, ut uken for min del.
Postet 19-12-17 kl 10:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da har jeg hørt 5B synge "Hey Jude" på julefrokosten, så nå kan jula bare komme.

De var flinke til å synge da, men jeg må si at jeg knegget litt over låtvalget.
Postet 19-12-17 kl 10:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tjorven - det høres betraktelig bedre ut enn "Pinne for landet" og "Jovial" som ble karaokesunget på fjorårets avslutning i Villes klasse. (Årets fikk vi bare med oss litt av, og jeg var ikke så veldig lei meg).

Jeg burde nok holdt sofaen i dag også, men det har jeg rett og slett ikke tid til. Satser på å komme meg tidlig hjem og flate ut, med de fleste julegavene unnagjort.
Postet 19-12-17 kl 11:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no