Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 02-09-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Frokost på gang her, og jobbing med skoleoppgaver.
Senere idag skal vi ut på tur, det er jo kom-deg-ut dagen idag.
Nyt søndagen folkens.
Postet 02-09-18 kl 09:30 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Konfirmasjon. Gjør oss klar på hotellrommet.
Postet 02-09-18 kl 09:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En er ute av døra alt. Den andre spiller og jeg daffer på sofaen.
Postet 02-09-18 kl 10:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På vei til konfirmasjon jeg også, det er strålende sol til ære for hovedpersonen.
Postet 02-09-18 kl 10:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skal på jobb en tur, ellers blir det bare sløving.
Postet 02-09-18 kl 10:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Åpen gård, Stolpejakt og pensumlesing står på planen her idag, men først kaffe.
Postet 02-09-18 kl 10:59 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Frokost inntatt, brøddeig satt. Satser på en tur i marka når brødene er ferdige, hvis værmeldingen stemmer og det slutter å regne ...
Postet 02-09-18 kl 11:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Altså. Tom Egeland sin bok "Codex". Er den verdt å lese? Jeg sitter og prøver å lese den, men det er jo flekke hente meg et nytt kapittel annenhver side, og hele boken virker utrolig banal så langt. Skal jeg spare meg selv magesåret? Dette er det jeg lurer på en søndagsmorgen i september.
Postet 02-09-18 kl 11:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn, og til lykke for dem som har konfirmasjon!

Poden skal straks av gårde for å hente sin lille fetter, som skal være hos oss i dag. Vi skal lage pannekakefrokost imens, og senere skal vi se The Incredibles 2, som vi alle ser frem til.
Postet 02-09-18 kl 11:09 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har hoppet rett i treningstøy og skal straks ut en runde. Etterpå blir det treningskamp for mellomste. Minste skal på korpsseminar. Nydelig sol er det ute også!
Postet 02-09-18 kl 11:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En eller annen fjelltur idag. Skal bare sløve ferdig under teppet på sofaen først.
Postet 02-09-18 kl 11:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jobbe, jobbe, jobbe, jobbe. :svosj: Fåe kanskje lurt meg til ei pause i drivhuset, og så skal vi i bursdagskaffe i ettermiddag.
Postet 02-09-18 kl 11:37 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Good morning! Jeg har stått opp, redesignet balkongen, skal legge nåværende møbler ut på finn, rydde i skap, bli kvitt ting vi ikke trenger, sette opp et feriebudsjett og forhåpentligvis få familien ut for litt frisk luft. Vi får se hvor langt jeg kommer får jeg mister piffen.
Postet 02-09-18 kl 12:01 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rolig søndag i dag, selv om hodet mitt spinner av ting som skal ordnes før neste helgs loppemarked. Ville skal spille i konfirmasjon i dag, det er en hyggelig tradisjon i korpset. Men kanskje en tur ut først, det tror jeg vi trenger.
Postet 02-09-18 kl 12:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg stod på kjøkkenet på en konfirmasjon i hele går sammen med den ene datteren min. Avreagerte med rødvin etterpå, med konfirmantens tante. I dag er jeg bare sliten og skal gjøre minst mulig. Forberede neste uke, se en fotballkamp og kanskje rydde litt må vel til.
Postet 02-09-18 kl 12:22 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! I dag er det rydding og sortering som står på planen, men også sofakos med strikk og kaffe og pludrete treåring. Og straks en tur i marka med bikkja og jenta.
Postet 02-09-18 kl 12:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Familien lot meg sove til jeg våknet av meg selv. Så da våknet jeg ikke før 11.45. Ikke ble det så veldig sent i går heller, så har nok sovet nesten 11 timer.

Planen i dag er å ta en bestemmelse om jeg skal si ja til ny stilling, vaske litt klær og gå en tur.
Postet 02-09-18 kl 13:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg vasker hus med Regina Spector.
Postet 02-09-18 kl 16:39 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hatt digg totimers marketur i høyt tempo med venninne. Deilig, solfylt søndag. Husarbeid og vaske lukker jeg øynene for.
Postet 02-09-18 kl 16:45 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fått gått meg ein tur i dag og. Føler at eg kan sitte meg ned med litt betre samvitighet då Skal på kino med ei venninne i kveld. Skjelvet
Postet 02-09-18 kl 17:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Haha, lille turen vår endte med å bli fire timer lang. Treåringtusletempo. Veldig kult at hun orka å gå snaue åtte kilometer da, masse stigning og greier. Og vi møtte hoggorm!!!
Postet 02-09-18 kl 18:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi gikk en mil i går, og 1,5 mil i dag i marka. Passet på å fylle godt opp med vafler og kvikklunsj, så vi ikke skulle svinne hen.

Men så utrolig deilig! Tidlighøst er så digg!
Postet 02-09-18 kl 21:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no