Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 05-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Kjære vene, denne morgenen var brutal.
Ekstremt dårlig søvn for tiden, fem timer i snitt er for lite. Håper helgen kommer fortere enn fortest.
Postet 05-03-19 kl 08:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå kjenner jeg at det er altfor lenge til helg. Og altfor mye som skal skje før den tid. Når skal jeg lære å si nei til alle forespørsler jeg får om «bare en liten greie»?

:kaffe:
Postet 05-03-19 kl 08:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Vi skal visst få sludd i dag. Jeg ønsker meg vår.
Postet 05-03-19 kl 08:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Det snør ute - jeg kjenner at våren frister mer akkurat nå. Jaja, til dagens donter.
Postet 05-03-19 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg var litt sent ute i dag og har tatt bybanen i rushet. Hjelpe meg, det var fullt.

Spennende møter i dag og i morgen og helt greie møter på torsdag og fredag.

Og på lørdag skal den første tenåringsfesten uten voksne i huset gå av stabelen. Pålitelig gjesteliste og vi er bare fem minutter unna, så jeg har roen.
Postet 05-03-19 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Skikkelig tirsdagsknekk på hele gjengen i morges, men vi kom oss da opp og ut (håper jeg, har ikke helt kontroll på de to eldste). I kveld skal vi på god gammaldags basar, og ungene gleder seg vilt. Jeg må huske å ta ut kontanter.
Postet 05-03-19 kl 09:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg berre seier amen til alle som strir og kjenner det er likedan her. Er trøtt. Knekk i min lille familie. Klump i magen. Vil berre krype under dyna.
Postet 05-03-19 kl 09:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg er sylta. Har en skikkelig helvetesuke denne uka, og da passer det jo utmerket å bli syk på toppen.
Postet 05-03-19 kl 10:00 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det snør, men jeg nekter å anerkjenne at våren ikke er kommet, så jeg har på meg strikkejakke, ullundertøy og vårjakke!
Postet 05-03-19 kl 10:55 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Ekstremt tett uke her også, men så er det ukevis med undervisningsfri etterpå! :eyes on the prize: Dessuten er det sol og jeg er foreløpig blid.
Postet 05-03-19 kl 11:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært oppe siden ble 2 i natt og før det sov jeg kanskje 1-2 timer. Klokka 3 ble jeg hentet av en taxi som kjørte meg og noen til til en flyplass 2 timer unna, vel nå er jeg installert på et hotellrom og skal straks på møte som varer leeeenge.
Postet 05-03-19 kl 11:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg er blid etter morgentrening som gikk bra, og så skal jeg på pistoltrening etter jobb, og innimellom der har jeg en hel del som skal gjøres. Våren har visst tatt en midlertidig pause, og det ligger nysnø i Oslo, men jeg gjetter det går over etter hvert.
Postet 05-03-19 kl 11:06 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Atter en dag hvor jeg gruer meg til møter. Det går litt på helsa løs, kjenner jeg.
Postet 05-03-19 kl 12:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Toppers og være sylteforkjøla og tett med hetetokter og kaffeprat sent på dagen om mulig jobb. Tjohei hvor det går. Akkurat nå vil jeg bare hjem til sofaen. Heldigvis straks ferdig på jobb!
Postet 05-03-19 kl 13:02 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no