Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 27-07-19 kl 10:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har 14åring i dag. Helt utrolig at det er 14 år siden eldstemann kom til verden.

Så nå har lillebror pisket meg opp for at jeg skal dra ut å kjøpe ingredienser til muffins som han skal bake til storebror. Senere i dag skal vi ut å spise. Kake og sånn hadde vi tidligere i uka fordi tante og onkel reiste på ferie.
Postet 27-07-19 kl 10:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hurra for fjortenåringen!

Vi er litt slappe etter et veldig godt restaurantbesøk som medførte mye vin og mat i går kveld. Kidsa kommer straks tilbake og det blir siste badedag i oslo. Hjemreise i morra.
Postet 27-07-19 kl 10:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med fjortis, polarjenta!
Ingen store planer i dag. Nyte sol og varme.
Postet 27-07-19 kl 11:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært og kjøpt maling. Veldig usikker på om jeg skal male i over 30 grader, men det frister! Den nye leiligheten har hvite vegger rund baut. Jeg klør etter å sette mitt eget preg på den. (Som stort sett betyr grønn i ulike nyanser. ).
Postet 27-07-19 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blondie: Er det ikke lurt å vente med maling til det blir kaldere?

Gratulerer med fjortis, Polarjenta!
Postet 27-07-19 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med fjortis, Polarjenta!

I dag har vi benket oss på stranda. Utrolig koselig å høre bølgene skvulper innover. Det er varmt her, men ikke noe særlig varmere enn hjemme, og vi har vind og god AC på rommet, så jeg klager ikke så veldig.
Postet 27-07-19 kl 11:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med fjortenåringen, polarjenta
Postet 27-07-19 kl 11:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hurra for fjortis.

Jeg tenner et lys for naboene, som gifter seg i dag. Hun har tidenes største kjole, brudens mor skal gå i bunad og lokalet de har valgt har ikke AC. Tipper det blir en ganske varm dag.
Postet 27-07-19 kl 11:46 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for fjortis, Polarjenta.
Ingen planer idag, lese bøker og små fikse litt i hagen er det jeg har lyst til.
Postet 27-07-19 kl 11:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Jeg er på tur på Ladestien og har funnet meg et svaberg for en pause i sola. Trodde at det skulle være litt luftigere her enn hjemme i hagen, men der tok jeg feil. Ikke et vindpust!
Postet 27-07-19 kl 11:59 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Vi lurer litt på å dra til min brors hytte og bruke brygga i dag. De er på den andre siden av jordkloden. Ungene mener jeg må spørre om lov.
Postet 27-07-19 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Hjem! Vi skal hjem!
Postet 27-07-19 kl 13:05 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Herre, agenten, det høres ut som et lite mareritt. Vi har flyktet til vindsiden av Øen i dag, og selv mor har badet lenge og vel.

I kveld skal jeg av øya og spise god mat og dra på fest hos folk jeg ikke kjenner. Det blir sikkert bra.
Postet 27-07-19 kl 13:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Kan man ikke male når det er varmt? Hvis det ikke er i direkte sol?
Postet 27-07-19 kl 13:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg maler i rommet som nå ligger i skygge, med rulle og små felt av gangen. Går fint! Bruker filosofien til svoger som jobber som maler, hvis en skal ta hensyn til været er det umulig å få gjort noe.
Postet 27-07-19 kl 13:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
14 dager igjen i syden, jeg og ungene nyter livet, mannen er mer lunken, men han skal heldigvis hjem igjen på onsdag. Dette er medisin for høye skuldre.
Postet 27-07-19 kl 14:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det også varmt, så det passet godt at jeg først skulle til frisøren på senter med AC og deretter hadde lovet å besøke Herremannen på jobb på iskaldt museum (lav temp for å bevare båten). Blir innedag resten av dagen også.
Postet 27-07-19 kl 14:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Blondie, ja, det er noe med det, særlig ute. Helt tørt men ikke sol og ikke varmt og ikke fuktig og det må ikke ha regnet de siste 3 dagene eller de 3 neste.
Postet 27-07-19 kl 15:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hvis vi skulle ha fulgt de malereglene kunne vi aldri malt her jeg bor.
Postet 27-07-19 kl 16:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter ute i sola og blåsten. Men hadde det ikke blåst så hadde det vært umulig å sitte ute. Da går alt av flyvende personell til angrep.
Postet 27-07-19 kl 16:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fin dag. Jeg har stekt ute i et par timer. Mannen har vært og trent. Gutta og en kompis er på vei opp til nærmeste badevann. Det er mye støy i fire tenåringer...
Postet 27-07-19 kl 18:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hvilken farge endte du med, Blondie?
Postet 27-07-19 kl 22:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Laurbær og balanse, to ulike nyanser av grønt. Førstnevnte på kjøkken og i gangen, balanse på mitt soverom.
Postet 27-07-19 kl 22:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Akkurat ferdig med kveldsbadet her. Deilig når svigers har tilgang på basseng som er åpent til 23.
Postet 27-07-19 kl 23:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sikker på det ble fint, Blondie. Jeg liker også grønt, men orker visst ikke å male.
Postet 28-07-19 kl 00:19 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no