Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 08-09-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Våknet litt for tidlig, men nå nærmer det seg tid for å komme seg avgårde til loppemarked. Noen timer til vi åpner, men nok å gjøre før vi skal ta imot hordene. (Skulle gjerne sluppet regnværet, da - får håpe det gir seg i løpet av de neste timene).
Postet 08-09-18 kl 08:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Våken. Har en sønn på speidertur, aller første, i tidenes regnvær i går. Nå er det opphold i alle fall.
Postet 08-09-18 kl 08:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Mye dårlig søvn for tiden men det er nå lørdag. Håndballcup på programmet før festligheter i kveld.
Blir bra.
God lørdag til folket.
Postet 08-09-18 kl 09:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet litt bedre i natt og har ikke lenger lyst til å bare ligge i fosterstilling. Opphold er det også, så jeg tror lang skogstur med hunden er planen i dag.
Postet 08-09-18 kl 09:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen!
Eg har ein dag uten planer og det kjennes vidunderlig. Eller eg skal kjøre mi halvsjuke mor på butikken, men det er liksom ikkje "planer". For bortsett frå det kan eg sulle med akkurat det eg vil. Deilig.
Postet 08-09-18 kl 09:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Strålende høstvær og jeg skal på tur i fjellet for å lete sau. Er spent på formen, men går så langt jeg klarer. De dumme sauene har ikke alltid lyst til å gå veien vi vil så det kan bli svett. I kveld skal jeg på konsert. Blir en bra dag.
Postet 08-09-18 kl 10:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Regn, regn og regn.
Her står lesing av pensum, bake, tur på biblioteket med aktivteter senere idg og sikkert litt husarbeid.
Postet 08-09-18 kl 11:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Nydelig vær og ingen planer. Fantastisk! Skal hente mellomste på toget i ettermiddag, hun har vært i Sverige på klassetur. Ellers blir det nok litt strikking og en aldri så liten halshugging av maleren som syntes det var helt på sin plass å sette på radioen for fullt ti over sju i morges.
Postet 08-09-18 kl 11:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe, strikketøy og frokost foran TV-en med treåringen.

Om litt skal jeg være hoppeslottvakt(!) på den lokale festivalen, jeg gleder meg til å se hvordan den funker.
Postet 08-09-18 kl 11:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal prøve å komme meg gjennom 18 engelsktekster i løpet av helga, så her sitter jeg. Skal prøve å klemme inn noen minutter hage og litt yoga og strikking også. :høye skuldre:
Postet 08-09-18 kl 12:03 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal bygge IKEA-møbler. Heldigvis er det noe av det morsomste trettenåringen vet, så foreløpig er det hun som bygger, mens vi andre slenger rundt i sofaen.
Postet 08-09-18 kl 12:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Åh, IKEA-montering! Det ER morsomt!
Postet 08-09-18 kl 12:08 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi har visst mobilt bredbånd på småbruket nå. Som virker. Plan for dagen: opp på heia for å snu båt for vinteren og grave litt mer med den nye stolpespaden. Det er vel det vi rekker før regnet begynner igjen. Pizza og brettspill i kveld. Trur eg ... (forb... wi-fi).
Postet 08-09-18 kl 12:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vaske klær, støvsuge og helst shine et bad, står på min plan idag. I tillegg gruble ut gave til både mormor og oldemor, det er til å få uendelig med grå hår av.
Postet 08-09-18 kl 12:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God lørdag! Mann og barn hadde ryddet og støvsuget da jeg kom hjem i går kveld, så nå ser leiligheten ganske presentabel ut. Poden skal ha en gjeng på besøk senere i dag for å begynne å spille Dungeons&Dragons, så han har endog ryddet sin egen stue og stilt opp alt klart til spillet skal begynne. Jeg har ingen planer selv, men satser på å komme meg på trening snart, og ellers ser jeg frem til en ganske fredelig og lite begivenhetsrik helg. (Kanskje jeg får lest ferdig en av bøkene jeg holder på med? )
Postet 08-09-18 kl 13:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten har spilt håndballkamp. En helt grei seier. Nå er det straks frisør med 2 av 3 gutter. Mannen er på fjellet, i Italia, så her er det jeg som må brette opp ermene (skolefotografering i neste uke).
Postet 08-09-18 kl 14:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Denne lørdagen gikk unna! Drilloppvisning x 2, handling, trening, middag, svosj! Men jeg er så og si frisk igjen, og det er veldig veldig deilig. Snart Skal vi danse med eldstejenten og forhåpentligvis rolig kveld.
Postet 08-09-18 kl 20:07 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Har fått unna 12 tekster, og har planer om å ta de siste seks i morgen tidlig, så jeg kan ha fri resten av dagen. Nuh - strikketøy og film med mannen.
Postet 08-09-18 kl 22:22 av Matilda Matilda er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no