Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-07-23 kl 06:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Jeg har våknet altfor tidlig, men til gjengjeld har jeg verdens vakreste utsikt fra senga. Jeg ser nemlig rett ut på skjærgården og havet, og da soloppgangen vekket meg var det ganske spesielt. Så kom skyene igjen, og jeg sovnet heldigvis litt til. Men dette er siste dag i sommerhuset. Jeg skal spise frokost, og deretter vaske ut.
Postet 16-07-23 kl 07:25 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så deilig, Karina, synd sånt må ta slutt
Jeg var på kinodate hjemme hos en venn i går og hadde en utrolig fin kveld. Kjørte hjem I lyn og øsregn over midnatt. I dag får guttene mine hjem etter 4 uker uten
Postet 16-07-23 kl 09:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra hytta. Jeg har mamma og søsteren på besøk, i går pøste det ned hele dagen og meterologene melder det samme i dag.
Jeg vet ikke hva jeg skal finne på for at resten av hytta ikke skal gå på veggen.
Postet 16-07-23 kl 09:25 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Våken, må opp og lage kaffe. Planen er å fortsette med sølvpuss og gå en tur. Jobb i morgen etter to uker ferie.
Postet 16-07-23 kl 09:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har satt bolledeig og vasket halvparten av gulvene.
Ja, og så pakker jeg.
Postet 16-07-23 kl 10:02 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
I dag drar vi sørover, så først litt pakking og så lang kjøretur. Vi skal besøke noen venner i Tromsø så litt hyggelig avbrudd i reisingen blir det. Fortsatt to uker igjen av ferien og foreløpig lite planer.
Postet 16-07-23 kl 10:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Litt lei av regn nå.
Postet 16-07-23 kl 10:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kom hjem kl 4 i natt, til det nevnte lyn, torden og pissregn. Man kommer fort ut av ferieboblen da, gitt.
Planer for dagen er klesvask, siden ferden går videre i morgen til familie. Egentlig bør jeg vel ikke stresse med klesvasken, for det blir garantert andre deler av garderoben som må pakkes enn den som har vært brukt siste uken.

Kanskje plukke opp igjen et strikketøy som har tatt uendelig med tid? Først skal jeg i hvertfall sitte her og drikke kaffe og gjøre ikkenoe.
Postet 16-07-23 kl 10:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg er på vei hjem nå, etter å ha vasket ut. For en deilig uke jeg har hatt. Mye regn, men det gjorde ingenting når det er så vakkert og vi kunne sitte inn og se ut på havet. Nå er jeg helt salig. Savner ikke det varme været engang.
Postet 16-07-23 kl 11:57 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg låg til klokka var over 1230. Orkar berre ikkje starte dagane for tida.
Postet 16-07-23 kl 13:11 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Regn her også og vi har min voksne datter på besøk i vogna (pluss en fastboendende ungdom). Det blir litt lange dager. Var på konsert i går da, det var skikkelig fint!
Postet 16-07-23 kl 13:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Regn og møkkavær her og.
Postet 16-07-23 kl 19:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Avreise til Vestlandet i morgen. Pakker vanntette klær og soppkniv. Regn om sommeren kan jo gi resultater på bakken.
Postet 16-07-23 kl 19:18 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Da går vi inn i en hel uke med tretten grader og regn. Sommer my ass.
Postet 16-07-23 kl 19:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har vært på fjelltur. startet i shorts og t-skjorte. På toppen var det ullundertøy, lue, dunjakke og regnklær utenpå.
Postet 16-07-23 kl 19:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Albertine: det var samme værmeldingen som dit jeg skal, noen mil lenger sør for deg. Har pakket strikketøy i tillegg, og gitt ungene 7 dager gratis prøveperiode på Prime Video. Noe sier meg ar vi blir mest inne.
Postet 16-07-23 kl 22:45 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dårlege meldingar her ja, men likevel meldt dobbelt så "varmt" som det var i fjor.
Postet 16-07-23 kl 22:46 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no