Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 27-11-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God adventsøndag!
Jeg har vært oppe i nesten en time, og prøver å legge opp planene for dagen. Noe må-gjøre, noe bør-gjøre og en del vil-gjøre.
Postet 27-11-16 kl 09:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Postet 27-11-16 kl 09:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
skrev eksamen til kl 23 i går kveld, nå er det pån igjen gitt.

Senere i dag er det julegrantenning.
Postet 27-11-16 kl 10:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi skal i kirka i dag. Lillebror skal rappe på en sang, jeg er spent.

Ellers så står pakking på programmet, jeg skal til Bodø, og ungene til gudmora til yngstemann.
Postet 27-11-16 kl 10:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det lys våken-gudstjeneste, juleverksted etterpå, og så julegrantenning. Jenta er solist tre gonger i løpet av denne dagen, så ho er særs nøgd
Postet 27-11-16 kl 11:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ungene mine skal dra og bade med et jevngammelt søskenpar. Klok av skade har jeg bedt om å få gå gjennom bagen til minestemann for å se om han har pakket alt.

Jeg har tenkt ett lys i adventsstaken og synes akkurat det er litt koselig, selv om jeg er vettskremt med tanke på at jeg kun har kjøpt inn 4 av 30 julepresanger.
Postet 27-11-16 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har glemt å kjøpe adventslys.

Litt for mye øl i går også.
Postet 27-11-16 kl 11:13 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
God formiddag. Her blir det kun pyntet med adventsstake i dag. Resten kommer ikke på plass før hjemmeeksamen er over.
Postet 27-11-16 kl 11:23 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg dykker ned i filmanalysene mine igjen. Har tatt 5, 15 gjenstår. Her blir det ingen juleforberedelser eller gavehandling før etter neste helg, for å si det sånn, jeg har to bunker til. Skal grave fram adventsstake og stjerne i kveld, har i det minste sjekka at vi har lilla lys!
Postet 27-11-16 kl 11:40 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi greide akkurat så vidt å finne adventsstaken i tide til frokost. Jeg sliter veldig fortsatt med å akseptere at det er advent.
Postet 27-11-16 kl 11:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Adventspynt, ja. Jeg er helt sikker på at det går an å få kjøpt noe i Oslo i dag, men hvor? Markveien, kanskje?
Postet 27-11-16 kl 11:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

Her har vi hatt adventsfrokost med egg og hjemmebakt julebrød. Jeg skal lufte min mor, vi skal ut og kjøpe juleblomster. Og så er det pepperkakebaking på programmet.

Denne førjulshelgen blir akkurat så fin som jeg håpet.
Postet 27-11-16 kl 12:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag. Her er det meste av formiddagen torpedert etter minstejenten kastet opp i natt og vi har sovet på skift. Får snart komme i gang med litt rydding og vasking så vi kan pynte litt her, og så må jeg finne en hyggelig erstatningsaktivtet for pepperkakebaking som femåringen hadde gledet seg masse til. Minsten er heldigvis ganske pigg, så håper det er fort overstått og at vi andre slipper unna. :kvalm: Jaja, julegrantenning i sameiet i ettermiddag, det blir koselig da.
Postet 27-11-16 kl 12:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God adventssøndag! Jeg står og steker pannekaker til sen søndagsfrokost. Poden og jeg har skåldet mandler til marsipan - da jeg spurte om han kunne hjelpe meg med det, sa han javisst, og så etter et øyeblikk, "jeg synes vi nettopp gjorde det!" Vel, et år går som kjent fort. Akk ja.
Postet 27-11-16 kl 12:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi har funnet advensstaken og hengt opp noen stjerner/lysballer i vinduene. Snart så står juletreet og inngangspartiet for tur. Jeg liker veldig godt å få opp lysene ute, det er så mørkt på tunet vårt at det blir noe helt annet når alene får opp utejulelysene.
Postet 27-11-16 kl 12:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Han har blitt SÅ gammel altså, Skilpadda?
Postet 27-11-16 kl 13:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er hverken lys, stjerner eller staker oppe. Ute blåser det skikkelig, så det kan bli riktig så lystig når de ute skal opp.
Og så må jeg leter etter en dings.
Og da er naboen i gang med trekkspillet sitt. Heldigvis uten sang.
Postet 27-11-16 kl 13:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi skal på Familiejulebord på Frognerseteren med søs i dag, det har blitt tradisjon de årene vi ikke feirer jul sammen. Gleder meg.
Postet 27-11-16 kl 14:02 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt sliten i dag etter heidundrende korpsfest og julebord i går kveld.
Postet 27-11-16 kl 14:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg og vesla kokkelerer i dag. Mannen er sendt ut på jakt etter flere sitroner.
Er i gang med gulasj til middag, og chili appelsinmarmelade i første omgang. Når mannen er tilbake skal det kokes sitron og vaniljemarmelade. En god del blir julegaver og litt beholder vi.
Postet 27-11-16 kl 14:59 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Håper familiejulebordet var bra, Candy, og at dere lot dere sjarmere av barnekoret ved tenningen av lys på juletreet. Eller noe. Brrrrrr.
Postet 27-11-16 kl 20:14 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no