Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 17-04-19 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har fine påskedager, helt alene og hjemme. Jeg syns det er utrolig deilig. Har noen planer, men tar stort sett dagene som de kommer. I dag blir det kafe med venninne som jeg ikke ser så ofte, det blir koselig.
Postet 17-04-19 kl 09:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe på kloppa på småbruket i strålende sol. Første fridagen idag. Mor og to tantebarn kommer idag. Det blir grilling på bålpanne og påskeeggjakt på låven. Mor lager påskeegg til ni barnebarn hver påske.
Postet 17-04-19 kl 10:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har gitt opp dusjkøen for en stund og spiser frokost i pysjen. Med 14 mennesker under samme tak blir det noen logistikkutfordringer underveis.
Postet 17-04-19 kl 10:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, bilen er vasket og skal straks avgårde for å hente bunad og handle, så er det påskeferie. Skriveferie og håndballferie.

God onsdag til alle.
Postet 17-04-19 kl 11:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Endelig en rolig morgen, etter to dager der Herremannen hadde oppmøte 8.15 til langkjøring. Nå venter jeg på Frøkna, så skal vi ut og løpe i finværet. Deretter må jeg handle grønnsaker og litt annet småtteri til de neste dagene.
Postet 17-04-19 kl 11:07 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Når tre store fettere på 14, 16 og 20 lekker med lillefetter på 4...
Postet 17-04-19 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi flater ut litt etter veldig grei, men lang biltur i går, men må snart begynne å tenke på å komme oss ut i frisk luft og, ikke minst, få handlet litt. Bare litt til...
Postet 17-04-19 kl 11:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må få handlet jeg også, for i ettermiddag er det endelig slutt på alenepåske. Vi skal fortsatt bare bære hjemme, men det er jo hyggeligere med barna.
Postet 17-04-19 kl 11:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Blondie: Man er sannelig forskjellig, jeg nyter alenepåske uten unger. Og syns det er helt greit at de ikke kommer hjem før på tirsdag, men da blir det greit at de kommer.
Postet 17-04-19 kl 11:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har endelig påskefri og må få skiftet dekk og handlet litt før jeg tar helt fri. Skal bli godt med hjemmepåske.
Postet 17-04-19 kl 12:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg synes også det er helt nydelig med mer eller mindre ungefri i påsken. Snart 19-åringen og kjæresten er hjemme, men det teller jo ikke.
Postet 17-04-19 kl 12:08 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
14 mennesker under samme tak? Jeg hadde sittet i et hjørne og gannet.

Jeg har så store unger at det er som barnefri å regne. Eldste reiser til svigersene sine i dag, tror jeg, men han bor uansett ikke hjemme. Mellomste er hjemme på påskeferie, og skal jobbe i ettermiddag/kveld. Yngste sover hos venninne og skal ha siste kjøreopplæring for mopedlappen i dag.

Jeg og mellomste skal på en kjapp topptur snart, og når hun har gått på jobb bør jeg vaske soverommet. Eller vaskerommet. Må pakke bort vinterjakker, det flyter over i gangen.
Postet 17-04-19 kl 12:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
007: Heldigvis stort hus og stadig vekk noen som går tur. I går satt jeg lenge i solveggen med strikketøy og lydbok på øret. Lite stress.
Postet 17-04-19 kl 12:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fremdeles sol her. Handlet og i alle fall tenkt på middag de neste dagene. Vask av to bad skal gjøres, burde vært gjort for lengst.
Postet 17-04-19 kl 13:48 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no