Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 11-06-19 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgon alle saman! Her er det sol og fint!
Postet 11-06-19 kl 08:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har eksamen på torsdag og kjenner at jeg er stressa. Jeg har lest godt i langhelgen, men synes det skal bli vanskelig å konsentrere seg om jobb når jeg egentlig vil lese. Det er jobben som har "tvunget" meg til å ta både kurs og eksamen, så jeg kan kanskje bruke litt arbeidstid på å lese? Det er ikke så altfor travelt på jobb akkurat nå.
Postet 11-06-19 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er hos tannlegen med minsten.
Postet 11-06-19 kl 09:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.
Jeg prøver å kvitte meg med litt ekstra plusstid før det strykes ved månedsskiftet. Så jeg har tatt en rolig morgen og er på kontoret først nå. Fantastisk vær og jeg har sandaler og er blid.

Tjorven: dersom du har tid til det i arbeidsdagen så synes jeg at det er innafor å lese til en eksamen så lenge det du leser er jobbrelevant. Har du rett til lesedag? I en tidligere jobb har jeg avtalt å ikke ta lesedag, men heller få lov til å lese litt innimellom på jobben, fordi jeg da fikk lesingen litt mer over tid og det var hjelpsomt.
Postet 11-06-19 kl 09:33 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har sommerbukse på og oppdaget i speilbildet i et vindu i barnehagen at jeg har veldig synlig trusekanter under. Jeg må jo gå sånn i dag, så kunne jeg i det minste ikke fått levd lykkelig uvitende om det? Og hvorfor ser jeg aldri andre med slike problemer? Klarer alle andre alltid å planlegge bukse/skjørt-komboer med usynlige truser?

Sånn ellers: Sol og hyggelig sykkeltur til nevnte barnehage med minsten. Og heretter blir det vel jobb til jeg stuper i seng i kveld..
Postet 11-06-19 kl 09:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde bedt om lesedag, Tjorven. Det burde være innafor.

Jeg har oppe et parti egne elever i muntlig norsk i morgen, så i dag skal det veiledes. Akkurat nå er de unge håpefulle på biblioteket og rasker med seg relevant litteratur.
Postet 11-06-19 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er i litt langdrygt jobbmøte på Teams fra Vestlandshjemmekontoret, mens jeg svever høyt på konserten fra i går, helt magisk! Take me Home!
Postet 11-06-19 kl 10:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg var tidlig oppe og hadde stålkontroll på tiden, men to trøtte små gjorde at vi uansett ble forsinket. På et tidspunkt ga jeg opp å stresse og innså at jeg ikke rakk bussen likevel. Nevnte jeg at jeg gleder meg til pendlertilværelsen er over? Men men, fint vær, veldig få arbeidsdager igjen og hodet sånn passe greit over vannet.

Tjorven, jeg tenker at det er helt innafor å lese i arbeidstiden til en eksamen som jobben pålegger, ja! Du kunne antakelig fått en lesedag også, det hadde jeg innvilget.
Postet 11-06-19 kl 10:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Enig, Addison! En veldig bra konsert!
Postet 11-06-19 kl 11:58 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
@Tjorven: Jeg hadde sjekket om det var mulig å få en lesedag i morgen ja.
@Timar: Velkjent problemstilling. Har vel funnet ut at det er en ting jeg ikke gidder å tenke nevneverdig på. Komforten går nok foran forfengeligheten der.

Langdryg dag i dag med møter som kommer tett i tett nå på ettermiddagen.
Postet 11-06-19 kl 13:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nå har jeg nettopp klippet håret mitt på toalette på kontoret. :junimadness:
Postet 11-06-19 kl 14:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har huset fullt av galtvortstudenter, som har blitt valgt av tryllestaver, laget alsken eliksirer, fått sortinghat-kake og har nå friminutt. Før de skal til Honningslurp og fylle seg godtepose. Inkludert selvlagede sjokoladefrosker.

Go sell crazy somewhere else. We're all stacked up here.
Postet 11-06-19 kl 19:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres helt normalt ut, Candy!

Dette er en slitsom dag, først har jeg jobbet mer eller mindre nonstop i ti timer, og så må jeg jaggu i jobbmiddag i kveld. Vil mye heller daffe i sofakroken og ikke være særlig presentabel. Dessuten er det skikkelig kaldt og regnfullt, så jeg kan ikke engang bruke fin ny sommerkjole!
Postet 11-06-19 kl 19:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Den så helt magisk ut den bursdagen Candy. Pun intended.
Postet 11-06-19 kl 23:33 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Magisk ja. Men jeg slår deg i antall inviterte barn, 54. Pray for me.
Postet 12-06-19 kl 00:09 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no