Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-05-20 kl 09:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Noen jobbetimer og så helg. Jeg er så klar for helg.
Postet 29-05-20 kl 09:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Kjempesår i halsen og tett i nesa, så da blir det hjemmekontor. Ungen var heldigvis klar for barnehagen igjen, så da kan man forhåpentligvis være ørlite mer effektiv. Slipper iallefall å ha Frost 2 som bakgrunnsmusikk i kundemøter.
Postet 29-05-20 kl 09:14 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Denne helgen skulle jeg vært i Fredrikstad på håndballcup. Det er vi ikke. Men fra mandag av kommer de til å få trene som normalt og jeg begynner igjen å tro at de skal få spille både kamper og cuper etter ferien.

Mannen min skulle vært på golfguttetur i Polen denne helgen, men det ble heller ikke noe av. Men golf er jo en sport som man har fått drive med ganske lenge, så de har bestemt seg for å golfturnering i Oslo og omegn isteden. Så jeg kommer knapt til å se ham denne helgen.
Postet 29-05-20 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God fredagsmorgen! Også mer enn klar for helg, blir fint med 3-dagers sådan. Kaffe må inn, det kan fort bli en lang dag i dag også. God bedring Frk Fryd!
Postet 29-05-20 kl 09:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Etter tre ganske travle kontordager så setter jeg pris på en rolig hjemmekontordag. Det er greit med litt variasjon.

Jeg har kaffe og radio. Kontormøte 12.30 og etter det er det mulig at jeg tar tidlig helg.

Solen skinner og jeg har planter som skal plantes ut.
Postet 29-05-20 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Sitter og jobber og sjekker Danmarksferie innimellom. Har lyst til å bestille en tur i sommer, det går jo mot åpning i de Nordiske landene, men jeg er usikker. Hva tror dere, blir det åpning?

Sol og fint her, ser ut til å bli en sommerlig pinse.
Postet 29-05-20 kl 09:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tror det kommer til å bli åpning for å reise til Danmark, og jeg kjenner at jeg godt kunne tenke meg en tur til København.
Postet 29-05-20 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Mannen og jeg har 22 års bryllupsdag i dag. Ikke alle dager er like rosenrøde, men dog! Det må vel være en fin anledning til å åpne champagnen jeg fikk til bursdagen, vel.

Men først kaffe og jobb.
Postet 29-05-20 kl 09:41 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med bryllupsdagen Eia!

Og ja Tjorven, en tur til København hadde også vært kjekt, men hvis vi reiser i sommer, så blir det nok tur med ferja, og Jylland på oss.
Postet 29-05-20 kl 09:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Eia. Selvsagt skal du sprette champagne.
Postet 29-05-20 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med bryllypsdag, Eia!

Jeg tror absolutt det er mulighet for at det kan bli en åpning for Danmark. I så fall blir det nok dagstur til Fårup på oss.

Jeg har foreløpig hjemmekontor siden jeg har elektrikere i hus.
Postet 29-05-20 kl 09:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor og kaffe.

Det er noen muskler i korsryggen som protesterer heftig for tiden. Noen som har tips til hvordan få de til å samarbeide igjen?
Postet 29-05-20 kl 10:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gå tur i ulendt terreng. Om ryggen er veldig vond, litt smertestillende først, så du klarer å slappe av i musklene. Dette er mitt stalltips, basert på mye personlig erfaring.
Postet 29-05-20 kl 10:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Den er bare vondt når jeg beveger meg rundt, går helt fint å sitte stille eller ligge.

Ulendt terreng ja, går det bra med opparbeida stier? Det er det en del av rundt her, med liten mulighet til å gå utenom.
Postet 29-05-20 kl 10:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Eia!
Jeg vandrer mellom pc, kjøkken under riving og hage med utplanting, med planer om kaffe- og strikkepause på verandaen underveis. Tror både kroppen og hodet mitt fungerer best med variasjonen, selv om det kanskje ikke er det mest effektive på kort sikt.
Postet 29-05-20 kl 11:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Ser også frem til 3-dagershelg og ikke minst - lovnader om sommervær. Det blir hyttehelg med malekost, men også tid til å nyte godværet på terrassen.

Først noen timer jobb. Rolig dag her så jeg har planer om å få gjort ting som har blitt utsatt ei stund
Postet 29-05-20 kl 11:09 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg skulle vært på håndballcup i Sandefjord denne helga. Første ordentlige bortecup. Jaja, arvingen tar det ikke særlig tung, ihvertfall.

Jeg startet dagen med en liten løpetur etter følging til skolen, men nå har jeg visst mistet helt piffen.. Jeg mener å huske at jeg hadde så mye jeg måtte få gjort i dag?
Postet 29-05-20 kl 11:17 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Eia!
Kommet meg på jobb etter skravletime pr. telefon.
Tiltaksløs.
Postet 29-05-20 kl 11:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Sitter på jobb med tom mailboks.....Vi skal ha kake halv tolv. Skulle hatt halv dag, så da går jeg i alle fall tidligere.
Postet 29-05-20 kl 11:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg leter etter et take away-sted i Oslo, som er åpent mandag. Vi tenker å spise i Botanisk hage, og stedet må tilby gluten- og laktosefrie alternativer og det kan ikke være sushi. Noen tips?
Postet 29-05-20 kl 11:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Har vært og hjulpet faren min med tven og vært og tatt blodprøver. Nå venter jeg på ei som skal komme innom, og etterpå tenkte jeg at jeg skal avspasere litt.
Postet 29-05-20 kl 12:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her skinner solen, jentungen er ferdig med siste hjemmeskoledag og ligger å koser seg i hengekøyen, guttungen er på tur tur meg skolen, men skal snart hentes for han skal til tannlegen. Så da blir det bytur på meg og ungene.

Også snakker vi ikke noe om hvor lite effektiv jeg er på hjemmekontoret for tiden. Det kommer bedre dager.
Postet 29-05-20 kl 12:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på venterommet hos legen, kontroll av skulder. Etterpå bærer det tilbake på jobb. Jeg fant ikke konsentrasjon til vurderingsarbeid, så i stedet begynte jeg å rydde i hyllene mine. Det MÅ jeg gjøre ferdig, for det er ikke mulig å jobbe ved pulten som den ser ut nå.
Postet 29-05-20 kl 12:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Der kom det vi snakket om i morges. Det åpnes for fritidsreiser til Danmark.
Postet 29-05-20 kl 15:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah! Jeg skulle reist på fjorten dagers hytteferie til Danmark 20/6, men avbestilte for å slippe å brenne inn med depositumet. Litt surt nå.
Postet 29-05-20 kl 15:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Det går jo an å bestille på nytt da Blondie.
Postet 29-05-20 kl 15:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nei, det er mye dyrere nå.
Postet 29-05-20 kl 15:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, eia! Vi hadde 22 års bryllupsdag i går, så hvis du skulle trenge råd fra en med mer erfaring som gift enn deg, må du bare si fra.
Postet 29-05-20 kl 16:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sjekk likevel, Blondie. Kanskje du kommer over en annen aktuell hytte.

Skal drikke vin med kollega på min nye terrasse i kveld.
Postet 29-05-20 kl 16:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi er invitert i konfirmasjon i København i slutten av august, så jeg håper det blir tillatt å overnatte i Køben (og være mindre enn seks netter i Danmark) innen den tid.
Postet 29-05-20 kl 17:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Det er lov med dagstur til København, da.
Postet 29-05-20 kl 17:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi heiv oss rundt og har bestilt ferje for en ukes Danmarksferie. Må bare finne overnatting nå.
Postet 29-05-20 kl 17:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var bare med på ferieturen vi skulle på, jeg har ikke råd til egen ferie. Reisefølget mitt skal til Abra Havn istedet, så det blir ferie i hagen i år også.
Postet 29-05-20 kl 17:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Helg!
Postet 29-05-20 kl 17:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Skal huske på det, Nenne!

God champagne, forresten! :skål:
Postet 29-05-20 kl 20:25 av Eia Eia er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no