Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 31-05-20 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg har tatt en snartur på hytta, men i dag skal vi hjem igjen. Det er noe veldig godt med å bare væte oss to. Han er i ferd med å bli tenåring, og nå skjer det så mye rart inni hodet hans som jeg bare får del i når vi ikke er for mange.
Postet 31-05-20 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Så fint at han deler, Tjorven!

Vi skal besøke min bror og co på hytta i dag. Har ikke sett dem siden jul.
Postet 31-05-20 kl 10:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det Vesla og jeg, ingen planer for dagen. Tenker det blir litt uteliv i hagen, jeg har dessuten to bøker jeg gjerne bruker dagen på.
Postet 31-05-20 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Ingen planer her idag.
Kaffe først uansett, sent i seng og tidlig oppe.
Postet 31-05-20 kl 10:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kva bøker er det då, Blondie? Eg skal til kjæresten. Blitt mye turer dit i det siste, og eg synes det er stor stas.
Postet 31-05-20 kl 11:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sambo har bursdag i dag og eldste har bakt muffins. Med det rotet som følger med når en snart 13- åring baker.
Postet 31-05-20 kl 11:58 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Har lagt ut i tråd på forumet også, men de ene er Pappas runer av Marte Spurkland. Den andre er Som pesten, Hanne-Vibeke Holst. Leser dem litt parallellt, for den ene er e-bok via BookBites og den andre er i papir.
Postet 31-05-20 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jobber litt, skal snart ut og plukke noen turorienteringsposter.

Har akkurat hatt stefaren min på tråden. Han vil at vi skal kjøre til et hotell litt utenfor byen i morgen og spise middagsbuffet sammen. Huff. Jeg skjønner at han er ensom og "stallstien", men han klarer visst ikke å ta innover seg at alt sånt er stengt nå for tida. Jeg prøvde å foreslå restaurant i byen i stedet (hvis noe er åpent andre pinsedag), men det var ikke så veldig interessant.
Postet 31-05-20 kl 12:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg sitter ute på verandaen og har spist frokost. Fortsatt bare meg oppe og jeg gidder ikke mase. Om litt skal jeg på Plantasjen og kjøpe et par sekker til med jord. Og noen frø. Skal plante ut i dag. Planen er også å gå en tur på minimum 90 minutter.
Postet 31-05-20 kl 12:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa: Mange hotell begynner å åpne nå, men de har neppe buffet. Ikke så lett å være eldre i disse dager.
Postet 31-05-20 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg henger i hengekøy, mann og gutt skrur på båt og jentungen lufter nabohunden. Jeg har kylling i kjøleskapet som godgjør seg med krydder. Solen skinner og livet går sin skjeve gang.
Postet 31-05-20 kl 15:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
For en perfekt sommerdag! Vi har gått havnepromenaden fra Lambda til Rådhusplassen, og det kan vel knapt tenkes noen finere dag å gjøre det.
Postet 31-05-20 kl 16:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Fantastisk vær og nydelig dag. Huldra og jeg gikk på oppdagelsestur, og fant en badekulp vi har tenkt lenge på å lete oss fram til. Begge fikk svømt, og så var det sol, jordbær, skravling og sitte på svaberga og nyte dagen. Kjenner veldig på sommervibbene nå.
Postet 31-05-20 kl 16:46 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fikk med meg en noe "sliten" Herremann på turorientering. Deg hadde han godt av. Prøver å motivere meg til litt mer jobbing før jeg skal til ei venninne.
Postet 31-05-20 kl 16:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sol, fottur, kafe og skitur i dag.
Postet 31-05-20 kl 23:43 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no