Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 04-12-19 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde plutselig en helt møtefri dag og masse "lesejobb", så jeg har innvilget meg selv hjemmekontor. For tiden skravles det noe helt vanvittig i det åpne landskapet jeg sitter. Det er sosialt, men slett ikke alltid så lett å få gjort jobben sin.

Jeg sover så innmari godt for tiden. Sovner med en gang jeg legger meg og sover helt til klokka ringer/dirrer. Og så har jeg fått ny fitbit hvor jeg skjønner hvordan snooze-knappen funker, så jeg blir liggende litt lenger. Jeg tenker at så mørkt som det er ute nå, så får det bare regnes som en god ting at jeg faktisk sover.
Postet 04-12-19 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Årets julegave (på forhånd) er nye dundyner med ekstra lengde og helt nytt sengetøy av lin, og jeg sover så godt! Skikkelig hverdagsluksus er ikke å kimse av.
Postet 04-12-19 kl 09:08 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er så deilig å sove godt!
Jeg har bursdag i dag, så jeg ble vekket med kake og gaver på senga. Fikk dvd med serieversjonen av Haikerens guide til galaxen, så da regner jeg med at noen gjetter hvor gammel jeg blir.
Postet 04-12-19 kl 09:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Celeben!

Jeg har startet dagen med kaffe og en liten bit fra min egeninnkjøpte Toblerone-kalender. Fint! Jeg sover veldig langt fra godt for tiden, så tilværelsen er preget av det. Håper det ordner seg på et tidspunkt, hjernen er helt grøtete.

Men nuh! skal jeg sette opp ny eplemaskin, jeg blir fjollete glad av at arbeidsgiver bare tilbyr meg slikt.
Postet 04-12-19 kl 09:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Celeben

Deilig å få sovet godt. Jeg sliter litt med en mann som er forkjølet og snorker noe helt enormt. Så jeg føler meg konstant i manko på søvn for tiden.
Postet 04-12-19 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, celebelen

Det får en si, Blondie. Jeg fikk en Samsung S som mobil. Er minst 4 telefoner siden jeg hadde samme privat.

Sover greit, men for lite.
Postet 04-12-19 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer Celeben.
Postet 04-12-19 kl 10:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
42! Jeg digget å være 42, for det er jo svaret på alt.

Det har liksom ikke den samme svungen i seg å være 44.
Postet 04-12-19 kl 10:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
42 var et fint år! Gratulerer Celeben!

Ellers er min favoritt 42-historie da eldstemann møtte på Jehovas vitner og samtalen gikk omtrent slik:
Jente: Vet du hva meningen med livet er?
Sønn: Ja, 42!
Jente: ????
Postet 04-12-19 kl 10:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlig, Blånn!
Jeg blir 42 i 2020, jeg akter å gjøre hele året til en fest.
Postet 04-12-19 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen celebelen.

Jeg måtte reise en strafferunde i dag siden jeg kom på jobb uten datamaskin. Heldigvis har jeg ikke så lang vei, det er godt vær og jeg hadde ingen møter som hastet. Og jeg fikk strikket dobbelt så mye på bussen.

Men nå er jeg godt i gang og har allerede fått unna to ting som hastet, så jeg er ganske fornøyd.
Postet 04-12-19 kl 10:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, celenbelen!

Jeg sover kjempetungt og våkner utslitt hver morgen.
Postet 04-12-19 kl 11:37 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for celebelen!

Jeg er i elendig form og passer sofaen. Dessverre klarer jeg ikke å koble ut jobb, så det blir visst en hybridløsning mellom sjukedag og hjemmejobbing.
Postet 04-12-19 kl 11:44 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Det er så deilig når de som er innom kontoret mitt lukker døren etter seg... Jeg sitter vanligvis med åpen dør og synes det er best, men innimellom ok med lukket dør. Sånn at jeg kan surfe på nett bittelitt.

Ellers følger jeg med på flua i vinduskarmen. Lurer på når vaskepersonalet fjerner den (=vasker i vinduskarmen). Oppdaget den på mandag...
Postet 04-12-19 kl 13:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra Celebelen! 42 virker som en evighet siden.

Jeg har tatt mot til meg og gått til verkssjefen og advart mot noe med skikkelig begrunnelse. Da kunne han fortelle om ting som skjer som de andre får vite om i morgen. Jeg lovet å holde tett. Tror det blir bra!
Postet 04-12-19 kl 20:31 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no